eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazuń Nowy › Usługa - odbiór i utylizacja odpadów kuchennych i innych. Oznaczenie sprawy5/ZP/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Kazuń Nowy: Usługa - odbiór i utylizacja odpadów kuchennych i innych. Oznaczenie sprawy: 5/ZP/2008
Numer ogłoszenia: 42494 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2189, 05-154 Kazuń Nowy, woj. mazowieckie, tel. 022 6861010, fax 022 6861015.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - odbiór i utylizacja odpadów kuchennych i innych. Oznaczenie sprawy: 5/ZP/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na wykonanie usługi w zakresie: Odbiór i utylizacja odpadów kuchennych i innych, których szczegółowy opis zawiera pkt III SIWZ. CPV: 90100000-8

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt IX niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy podmiot (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum). 3. Wymagane jest przedłożenie przez odbiorcę dokumentu (w formie zezwolenia, zaświadczenia, decyzji administracyjnej wydane przez uprawniony organ) potwierdzające uprawnienia do transportu i utylizacji odpadów III kategorii oraz weterynaryjną klasyfikację i numer zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1774 z dnia 3.10.2002 r. ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych po-chodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi oraz wydane na pod-stawie art. 26-32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). - dotyczy CZĘŚCI I Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na odbiór i transport winien przedstawić umowę (podpisaną co najmniej na okres trwania zamówienia) na odbiór odpadów przez specjalistyczne firmy, które prowadzą działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów oraz kopię zezwolenia wydanego przez właściwy urząd dla firmy na unieszkodliwienie bądź odzysk odpadów. 4. Wymagane jest przedłożenie przez odbiorcę dokumentów (w formie zezwolenia, zaświadczenia, decyzji administracyjnej wydane przez uprawniony organ) potwierdzających uprawnienia do transportu i utylizacji odpadów wymienionych w CZĘŚCI II 5. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: - zaświadczenie o utylizacji odpadów lub ważną umowę na czas trwania usługi z inną firmą o utylizacji odpadów po materiałach pędnych i smarach (dotyczy tylko części II); - wypełniony druk OFERTA, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; - wypełniony druk FORMULARZ CENOWY, sporządzony zgodnie z wzorem będą-cym załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; - upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - akceptacja projektu umowy, poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do oferty (załącznik nr 4)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2189 05-154 Kazuń Nowy Budynek Sztabu Logistyki sala nr 27 u Pani Mirosławy Szydlik - Samodzielny Referent ds. Zamówień Publicznych.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2189 05-154 Kazuń Nowy Kancelaria Jawna pokój nr 13 fax. (0-22) 686 10 15..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cz I Odbiór i utylizacja odpadów kuchennych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kod 20 01 08 w ilościach szacunkowych ok. 61.200 kg na czas trwania całego zamówienia -12 miesięcy (w skali miesiąca ok. 5100 kg a dziennie ok. 170 kg)..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cz. II Odbiór i utylizacja odpadów innych niż kuchenne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 - 100 kg 2) Opakowania ze szkła 15 01 07 - 500 kg 3) Opakowania z metali 15 01 04 - 500 kg 4) Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym olejowe nie ujęte w innych grupach) tkaniny do wycierania i ubrania ochronne zanie-czyszczone substancjami niebezpiecznymi 15 02 02* - 1000 kg 5) Sorbenty, materiały filtracyjne tkaniny do wycierania ( szmaty ścierki ) i ubrania ochronne inne niż 15 02 02 - 15 02 03 - 400 kg 6) Magnetyczne i optyczne nośniki informacji 16 80 01 - 20 kg 7) Baterie i akumulatory niklowo-kadmowe 16 06 02 - 10 kg 8) Baterie alkaiczne 16 06 04 - 10 kg 9) Odpady medyczne 18 01 03 - 100 kg 10) Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 18 01 09 - 50 kg 11) Zużyte nieorganiczne chemikalia zawiera-jące substancje niebezpieczne przetermi-nowane odczynniki z laboratoriów zdatno-ści wody 16 05 07* - 50 kg 12) Zużyty węgiel aktywny 19 09 04 - 1000 kg 13) Inne nie wymienione odpady np.: siarczan glinu, podchloryn wapnia i inne 19 09 99 - 500 kg RAZEM 4.240 kg.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.