eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin i drobiu - znak sprawyAdm. 13/2013..

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Gdańsk: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin i drobiu - znak sprawy: Adm. 13/2013..
Numer ogłoszenia: 424890 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku , ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin i drobiu - znak sprawy: Adm. 13/2013...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, wędlin i drobiu, w asortymencie określonym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Towar dopuszczony do obrotu na terenie RP i zgodny z Polską Normą. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, składanymi telefonicznie określającymi każdorazowo asortyment i ilość, w terminach licząc od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego: Mięso wołowe - 3 dni; Mięso wieprzowe - 2 dni; Wędliny - 1 dzień; Drób - 2 dni. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu żywnościowego w siedzibie Zamawiającego. Zjazd do magazynu żywnościowego na terenie Szpitala drogą przy nachyleniu 13% w kierunku magazynu, zakończoną zakrętem o kącie ok. 90o. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, jednakże na wszystkie pozycje w danej części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.11.20.00-6, 15.13.11.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w odniesieniu do Części 1 - Mięso wołowe, Części 2 - Mięso wieprzowe, podroby, tłuszcze zwierzęce oraz Części 4 - Drób, nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na Część 3 - Przetwory z mięsa (wędlina)wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał nie mniej niż 2 dostawy przetworów z mięsa (wędlin) na kwotę łączną nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o: a) oświadczenie złożone przez Wykonawcę załączony do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów-dowodów potwierdzających, że nie mniej niż 2 dostawy przetworów z mięsa (wędlin) na kwotę łączną nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto spośród wymienionych w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ;Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ;Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ;Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2) Na wniosek Wykonawcy złożony na piśmie, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen netto nie częściej niż raz na kwartał, maksymalnie o wysokość wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni kwartał, opublikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy przedmiotu zamówienia po cenach niższych niż to przyjęto w załączniku do umowy, który stanowi Formularz cenowy złożonej oferty. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Formularzu cenowym. Wartość zamówienia określona umową stanowi wartość orientacyjną, w związku z czym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku niewykorzystania całości zamówienia. 5) Ilości wskazane w załączniku do umowy Formularz cenowy zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie by ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do wyczerpania ogólnej wartość cenowej danej części wynikającej z oferty Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 26 oraz w Dziale Żywienia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Sekretariat Dyrektora Szpitala, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wołowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje Formularza cenowego: antrykot, łopatka wołowa bez kości, mięso wołowe z kością, wołowina gulaszowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso wieprzowe, podroby, tłuszcze zwierzęce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 pozycji Formularza cenowego: boczek świeży z/ż, flaki wołowe krojone, głowy wieprzowe, karkówka wieprzowa z/k, łopatka wieprzowa b/s, łopatka wieprzowa z/s, nerki wieprzowe, nogi wieprzowe, schab z/k, słonina świeża, smalec wieprzowy, wątroba wieprzowa, żeberka wieprzowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.41.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przetwory z mięsa (wędliny)...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 37 pozycji Formularza cenowego: baleron z indyka, boczek wędzony, dębicka, filet z indyka wędzony, golonkowa, grillowa, jałowcowa, jarmarczna, kaszanka, kiełbasa biała, krakowska parzona, leśna, lunchmeat, mielonka, mortadela, parówkowa gruba, pasztet pieczony, pasztetowa, piwna, podlaska, podwawelska, polędwica z indyka, rawska, rolada drobiowa, salceson biały, salceson czarny, serdelki grube, szynka konserwowa, szynka gotowana, śląska, śniadaniowa, tatrzańska, toruńska, tyrolska, wiejska, zwyczajna, żywiecka. 15.00.00.00-8, 15.13.11.30-5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje Formularza cenowego: kurczak świeży, filet z kurczaka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.