eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Opracowanie wniosku o dofinansowanie w ramach POIiŚ wraz z załącznikiem - studium wykonalności dla projektu pn.Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzenia wód opadowych w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Gdańsk: Opracowanie wniosku o dofinansowanie w ramach POIiŚ wraz z załącznikiem - studium wykonalności dla projektu pn.: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzenia wód opadowych w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 424820 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wniosku o dofinansowanie w ramach POIiŚ wraz z załącznikiem - studium wykonalności dla projektu pn.: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzenia wód opadowych w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie wniosku o dofinansowanie w ramach POIiŚ wraz z załącznikiem - studium wykonalności dla projektu pn.: Ochrona wód Zatoki Gdańskiej - budowa i modernizacja systemu odprowadzenia wód opadowych w Gdańsku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
    1.2. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jeden wniosek wraz ze studium wykonalności dla projektu ochrony środowiska o wartości powyżej 25 mln euro, który ubiegał się o wsparcie ze środków Unii Europejskiej i przeszedł pomyślnie etap oceny formalnej oraz merytorycznej.*
    1.3 dysponują następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
    1.3.1. minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w opracowywaniu co najmniej jednego studium wykonalności dla przedsięwzięć z zakresu środowiska, w branżach: kanalizacja deszczowa, zbiorniki retencyjne, regulacja potoków, przepompownie i kanały odwadniające, kanalizacja sanitarna i wodociągi;
    1.3.2 minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w sporządzaniu co najmniej jednej analizy finansowej i ekonomicznej dla studium wykonalności o wartości powyżej 25 mln euro, *
    * Uwaga: przez wartość inwestycji rozumieć należy koszt inwestycyjny wskazany w studium wykonalności; dla zamówień zrealizowanych w innej walucie należy przyjąć przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
    1.3.3 minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia projektowe, w tym:
    a) minimum jedną ze specjalnością konstrukcyjno- budowlaną, ze specjalizacją budowle hydrotechniczne;
    b) minimum jedną ze specjalnością instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ze specjalizacją techniczno- budowlaną: sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne;
    2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    2.1. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    2.2. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1 i 1.2;
    2.3. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.3;
    2.4. ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.4, 1.5;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
    1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
    1.2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty;
    1.3. Wykaz usług, o których mowa w Rozdziale 2 ust.1 pkt.1.2 wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie,
    1.4. Wykaz osób, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt. 1.3 którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 do oferty, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia,
    1.5. Kopie uprawnień zawodowych, o których mowa w pkt 1.3.3, dot. osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do oferty
    2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty: informację adresową, wg załączonego wzoru - załącznik nr 6 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk pokój 126.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Sala Obsługi Mieszkańców ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk stanowiska nr 14-17 Otwarcie ofert: 22.12.2009 roku, godz. 13:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
- w sprawach proceduralnych: Iwona Bujalska, pok. 126, Tel. (058) 32-36-126, Fax. (058) 32-36-529, e-mail: i.bujalska@gdansk.gda.pl , w dniach: pon., wt., czw., pt. - w godzinach od 8:00 do 15:30; w śr. - w godzinach od 8:00 do 18:00.
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:. Lech Makara, Tel. (058) 526- 80-46 e-mail: l.makara@gdansk.gda.pl , w dniach: pon., wt., czw., pt. - w godzinach od 8:00 do 15:30; w śr. - w godzinach od 8:00 do 18:00.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
a)110 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, w zakresie wymienionym w pkt.II.1.1 i II.1.2. SIWZ;
b) Termin świadczenia usługi w zakresie wymienionym w pkt.II.2.3. SIWZ - w terminie nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.