eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Wydzielenie klatki schodowej dla potrzeb instalacji oddymiania klatki schodowej w budynku DPS Zameczek w Lublińcu, ul. 74 GPP 2 II ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Lubliniec: Wydzielenie klatki schodowej dla potrzeb instalacji oddymiania klatki schodowej w budynku DPS Zameczek w Lublińcu, ul. 74 GPP 2 II ETAP
Numer ogłoszenia: 42475 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25466 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek", ul. 74 GPP 2, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3531105 w.308, faks 34 3531126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydzielenie klatki schodowej dla potrzeb instalacji oddymiania klatki schodowej w budynku DPS Zameczek w Lublińcu, ul. 74 GPP 2 II ETAP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie klatki schodowej dla potrzeb instalacji oddymiania w budynku mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej Zameczek II etap prac. Zastosowane i zamontowane urządzenia muszą być zgodne z aktualnymi unormowaniami prawnymi i wytycznymi PSP. Zakres robót określony jest w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SIWZ) i obejmuje m.in.: Roboty ogólno-budowlane: Demontaż skrzydeł drzwiowych i okiennych, Wykucie z muru ościeżnic aluminiowych, ościeżnic stalowych lub krat okiennych, Wyjęcie szyb z ram okiennych lub drzwiowych, Rozebranie ścianek z cegieł, Wykucie otworów drzwiowych i okiennych w ścianach z cegieł, Rozebranie posadzki z płytek, Demontaż parapetów, Rozebranie ścian, filarów, kolumn, wykonanych z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, Naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko, Uzupełnienie posadzki z tworzyw sztucznych, Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów, Ułożenie nadproży prefabrykowanych, Wykonanie pasów tynków zwykłych, Osadzenie w ścianach z cegieł podokienników lub lastrykowych, Montaż drzwi aluminiowych szklonych na budowie - jednoskrzydłowych (szyby zespolone 1-komor.) drzwi aluminiowe EI30 wymagane światło przejścia 900x2000 (2 szt.); Montaż drzwi aluminiowych szklonych na budowie - jednoskrzydłowych (szyby zespolone 1-komor.) drzwi aluminiowe EI30 wymagane światło przejścia 950x2000 z bocznym i górnym naświetlem stałym EI60 (8 szt.); Montaż drzwi aluminiowych szklonych na budowie - jednoskrzydłowych (szyby zespolone 1-komor.) drzwi aluminiowe EI30 wymagane światło przejścia 950x2000 z bocznym naświetlem stałym (2 szt.); Malowanie dwukrotne tynków farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych Zabezpieczenie folią stolarki na czas robót malarskich; Mycie po robotach, montaż i demontaż rusztowań ramowych warszawskich jednokolumnowych, usunięcie z budynku gruzu, wywiezienie gruzu z załadowaniem i wyładowaniem, utylizacja gruzu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OKNO-TECH Z.P.U., ul. Daszyńskiego 2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114173,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89547,12

  • Oferta z najniższą ceną: 89547,12 / Oferta z najwyższą ceną: 118044,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.