eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Sukcesywne dostawy osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Wołów: Sukcesywne dostawy osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych
Numer ogłoszenia: 42460 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST" , ul. Cicha 8, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 389 11 16, faks 71 389 11 17 wew. 505.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.meblegp.pnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy do oddziału w Rawiczu obrzeży PCV: obrzeże PCV: 23/0,8 kolor - 800,00 mb 23/0,8 dekor - 35.000,00 mb 23/2 kolor - 14,500,00 mb 23/2 dekor - 77.500,00 mb 33/2 kolor - 4.000,00 mb 33/2 dekor - 21.500,00 mb 45/2 dekor - 1300,00 mb 45/2 kolor - 5100,00 mb zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy do oddziału w Rawiczu obrzeży ABS: obrzeże ABS: 23/0,5 kolor - 250,00 mb 23/0,5 dekor - 4000,00 mb 23/1 kolor - 150,00 mb 23/1 dekor - 2500,00 mb 23/2 kolor - 200,00 mb 23/2 dekor - 23.500,00 mb 33/2 kolor - 200,00 mb 33/2 dekor - 4700,00 mb 45/2 kolor - 100,00 mb 45/2 dekor - 100,00 mb zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy do oddziału w Rawiczu pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych: listwa przymykowa - 9300,00 mb ślizgacz meblowy - 37 opakowań przelotka kablowa - 4550 szt , listwa maskująca L-2500mm, dekor - 18,00 mb, listwa makująca L-2500mm, kolor - 10,00 mb, listwa zamkowa L- 2500mm, dekor - 11,00 mb, listwa zamkowa L-2500mm, kolor - 10,00 mb, profil żaluzjowy L- 2500mm, dekor - 375,00mb profil żaluzjowy L- 2500mm, kolor - 10,0 mb, prowadnica nakładana L- 2500mm, kolor - 100,00 mb, narożnik nakładany 90 stopni, kolor - 50 szt. ślizgacz listwy zamkowej, kolor - 12 kpl. zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy do oddziału w Kłodzku obrzeży PCV: obrzeże PCV: 23/2 kolor - 1.400,00 mb 23/0,8 kolor - 500,00 mb 23/0,8 dekor - 20.000,00 mb 23/2 dekor - 1.300,00 mb 33/2 dekor - 3.800,00 mb 45/2 dekor - 150 mb 45/2 kolor - 100,00 mb zadanie nr 5: Sukcesywne dostawy do oddziału w Kłodzku pozostałego osprzętu do mebli z tworzyw sztucznych: listwa przymykowa - 1000 mb ślizgacz meblowy - 10 opakowań przelotka kablowa - 800 szt, listwa maskująca L-2500mm, kolor - 10,0 mb, listwa zamkowa L-2500mm, kolor - 10,0 mb, profil żaluzjowy L- 2500mm, kolor - 150,0 mb, prowadnica nakładana L- 2500mm, kolor - 30,0 mb, narożnik nakładany 90 stopni, kolor - 14 szt. ślizgacz listwy zamkowej, kolor - 10 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.15.70.00 - Części mebli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wedłu formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wedłu formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wedłu formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wedłu formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wedłu formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.meblegp.pnet.pl/html/przetarg3RZP2011.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST Oddział w Rawiczu ul. 17 Stycznia 28 63-900 Rawicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST Oddział w Rawiczu ul. 17 Stycznia 28 63-900 Rawicz w Sekretariacie ZIGB..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.