eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PIŚMIENNICZYCH I REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PIŚMIENNICZYCH I REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 424446 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, PIŚMIENNICZYCH I REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy materiałów biurowych, piśmienniczych i reklamowo-informacyjnych, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego w treści SIWZ wymaganiami wg zadań następująco:Zadanie nr 1: dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych;Zadanie nr 2: dostawa potykaczy i antyram. 2.Miejsce realizacji dostawy: magazyn Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, ul. Czwartaków 1. 3. Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy. 5. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim i oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy oraz ilość sztuk w opakowaniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych artykułów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 7. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.8. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1, poz. 5,13-20, 38 znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta, służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji jakimi powinny charakteryzować się wyroby wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający tam, gdzie wskazano powyższe, dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego oraz mają nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 4 Ustawy). 9. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy), a także:1) wpisania w odpowiedniej kolumnie formularza ofertowego nazwy producenta i nazwy handlowej produktów, które oferuje (dotyczy tylko pozycji, na które Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne); 2) złożenia wraz z ofertą zdjęcia, rysunku, folderu lub katalogu produktu (dopuszcza się możliwość dołączenia wydruku z elektronicznych katalogów producentów) - w odniesieniu do każdej pozycji asortymentowej, na którą oferuje produkt równoważny. W przypadku składania katalogów zbiorczych konieczne jest dokładne oznaczenie w katalogu produktów, które są oferowane wraz z oznaczeniem numeru zadania i pozycji, której dotyczą - zgodnie z treścią formularza ofertowego.W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni kolumny formularza ofertowego zgodnie z ust. 9 pkt 1) oraz nie złoży dokumentu określonego w ust. 9 pkt 2, przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest produktem oryginalnym określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, przy czym produkt równoważny nie może być produktem używanym. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest to materiał o parametrach nie gorszych niż produkt oryginalny oraz spełnia te same warunki użytkowe i funkcjonalne. 11. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień dla każdej pozycji asortymentowej określono w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.90.00-0, 22.45.80.00-5, 22.45.91.00-3, 22.81.50.00-6, 22.81.61.00-4, 22.81.63.00-6, 22.85.10.00-0, 22.85.30.00-4, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.50-7, 30.19.29.20-6, 30.19.35.00-3, 30.19.42.20-3, 30.19.72.10-1, 30.19.72.20-4, 30.19.76.44-2, 30.19.95.00-5, 30.19.97.92-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4503, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Osobiście w siedzibie (kancelarii) Zamawiającego - budynek nr 1, pokój nr 7 lub przesłać na adres tj.: Jednostka Wojskowa 4503, 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CIENKOPIS 4 KOLORY 0,4MM KOMPLET, DŁUGOPIS PLASTIK.Z MET.KOŃCOWKĄ NIEBIESKI, DŁUGOPIS PLASTIK.Z MET.KOŃCOWKĄ CZARNĄ, ETYKIETA SAMOPRZYLEPNA A4/1/100 BIAŁA, FLAMASTER BIUROWY DWUSTRONNY 4 KOLORY, KLIP BIUROWY 15MM/12, KLIP BIUROWY 20 MM (12SZT.), KLIP BIUROWY 25MM/(12 SZT.), KLIP BIUROWY 30 MM (12SZT.), KLIP BIUROWY 50 MM (12SZT.), KOMPLET DO PISANIA ELEMENTY CHROM. KORPUS METAL., KOSTKA BIAŁA KLEJONA 90X77X35MM MARKER PENTEL N 50/1MM/CZARNY, MARKER PENTEL N 50/1MM/CZERWONY, MARKER PENTEL N 50/1MM/NIEBIESKI, MARKER PENTEL N50/1MM/ZIELONY, MARKER PENTEL N 60/CZARNY, MARKER PENTEL N 60/CZERWONY, MARKER PENTEL N 60/NIEBIESKI, MARKER PENTEL N 60/ZIELONY, PŁYN DO CZYSZCZ.TABLIC SUCHOŚCIER.250ML, PODKŁAD NA BIURKO, SEGREGATOR 4R/A4/30MM, SEGREGATOR A4/50MM, SEGREGATOR Z MECHANIZMEM A4/70MM, SEGREGATOR A4/75MM, SPINACZ METALOWY TRÓJKĄTNY 25MM/100, SZNUREK BAWEŁNIANY 2-3 MM/25M, TAŚMA PAKOWA 50MMX66M, TECZKA DO PODPISU A4/20, TECZKA HARMONIJKOWA Z PRZEGRÓDKAMI WYK. Z PP, TECZKA SKÓROPODOBNA ZAMYKANA NA ZAMEK Z CZTEREMA RINGAMI-CZARNA, ZNACZNIKI FLUO W PASKU 50X15 MM, FOLIA SAMOPRZYLEPNA A4/10, PRZEKŁADKI KOLOROWE A4 DO SEGREGATORA, SKOROSZYT ZAWIESZANY, BRULION A4/96K W TWARDEJ OPRAWIE, DATOWNIK, OŁÓWEK HB, TECZKA KOPERTOWA A4, PAPIER KSERO A4/MIX, KALENDARZ TRÓJDZIELNY 2014R., FOLIA SAMOPRZYLEPNA 70x100 ( różne kolory), ALBUM-TECZKA OFERTOWA A4/80, CZARNA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.90.00-0, 22.45.80.00-5, 22.45.91.00-3, 22.81.50.00-6, 22.81.61.00-4, 22.81.63.00-6, 22.85.10.00-0, 22.85.30.00-4, 30.19.21.21-5, 30.19.21.22-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.50-7, 30.19.29.20-6, 30.19.42.20-3, 30.19.72.10-1, 30.19.72.20-4, 30.19.76.44-2, 30.19.95.00-5, 30.19.97.92-8, 39.54.11.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA POTYKACZY I ANTYRAM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Potykacz reklamowy A0, Antyrama.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.35.00-3, 30.70.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.