eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sekretariatów przy oddziałach szpitalnych wraz z remontem klatki schodowej - nr sprawy 42/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Iława: Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sekretariatów przy oddziałach szpitalnych wraz z remontem klatki schodowej - nr sprawy 42/2010
Numer ogłoszenia: 424392 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341816 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sekretariatów przy oddziałach szpitalnych wraz z remontem klatki schodowej - nr sprawy 42/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót remontowych pomieszczeń sekretariatów przy oddziałach szpitalnych wraz z remontem klatki schodowej - nr sprawy 42/2010 (kod główny CPV: 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach). W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1. Roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe 2 Roboty budowlane - wykończeniowe: a) ścianki działowe, b) stolarka, c) tynki i okładziny wewnętrzne, d) podłoża, posadzki, podłogi, e)sufity podwieszane, f)malowanie, g)instalacja zapobiegająca zadymianiu klatki schodowej, h)instalacja elektryczna.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.40.00.00-1, 45.42.11.52-4, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.00-5, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie robót remontowych pomieszczeń sekretariatów przy oddziałach szpitalnych wraz z remontem klatki schodowej - nr sprawy 42/2010

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza WARMIA, Ul. Chopina 12, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181369,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176108,34

  • Oferta z najniższą ceną: 176108,34 / Oferta z najwyższą ceną: 176108,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.