Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Pawłowice: Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych
na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach:
Zadanie I - sołectwo Pawłowice,
Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek,
Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice,
Zadanie IV - sołectwo Warszowice,
Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie,
Zadanie VI sołectwo Pielgrzymowice
Numer ogłoszenia: 42429 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pawłowice , ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, woj. śląskie, tel. 032 4756320, faks 032 4756301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie I - sołectwo Pawłowice, Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek, Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice, Zadanie IV - sołectwo Warszowice, Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie, Zadanie VI sołectwo Pielgrzymowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie I - sołectwo Pawłowice, Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek, Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice, Zadanie IV - sołectwo Warszowice, Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie, Zadanie VI sołectwo Pielgrzymowice.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju prac do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr I - 2.200,00 zł Zadanie nr II - 1.200,00 zł Zadanie nr III - 600,00 zł Zadanie nr IV - 1000,00 zł Zadanie nr V - 1.100,00 zł Zadanie nr VI - 1.100,00 zł wniesione wg SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 na podstawie art. 44 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy udokumentować, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywanie minimum 1 pracy z zakresu letniego utrzymania dróg publicznych gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych obejmującą wykaszanie poboczy, zamiatanie dróg i chodników każda o wartości minimum 50 tys. zł brutto, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, dowodów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać dysponowanie następującym sprzętem osobno na każde zadanie: - do zamiatania dróg: zamiatarka samobieżna o pojemności min. 1 m3 - szt. 1 - samochodu do wywozu zanieczyszczeń lub ciągnika z przyczepą - szt. 1 - kosiarka bijakowa - szt. 1 - wykaszarki ręczne - szt. 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, dowodów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 na podstawie art. 44 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 na podstawie art. 44 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wycena zakresu robót
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gwpawlowice.peup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pawłowice pok. nr 2.7 w cenie 4,9 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pawłowice punkt podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - sołectwo Pawłowice - I standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni 107 320 m2 - utrzymanie czystości dróg i ulic o łącznej długości 20.075 km - utrzymanie czystości parkingów i chodników o łącznej powierzchni 12 260 m2 - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości 387 szt. - czyszczenie separatora substancji ropopochodnych 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek - I standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni 46 600 m2 - utrzymanie czystości dróg i ulic o łącznej długości 6.940 km - utrzymanie czystości parkingów i chodników o łącznej powierzchni 12 545 m2 - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości 250 szt. - czyszczenie separatora substancji ropopochodnych 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice - II standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni 65 650 m2 - utrzymanie czystości dróg i ulic o łącznej długości 11.330 km - utrzymanie czystości parkingów i chodników o łącznej powierzchni 3 400 m2 - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości 98 szt. - czyszczenie separatora substancji ropopochodnych 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - sołectwo Warszowice - II standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni 78 750 m2 - utrzymanie czystości dróg i ulic o łącznej długości 12.190 km - utrzymanie czystości parkingów i chodników o łącznej powierzchni 6 590 m2 - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości 258 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie - II standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni 143 050 m2 - utrzymanie czystości dróg i ulic o łącznej długości 20.915 km - utrzymanie czystości parkingów i chodników o łącznej powierzchni 4 560 m2 - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości 80 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI sołectwo Pielgrzymowice - II standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni 114 620 m2 - utrzymanie czystości dróg i ulic o łącznej długości 23.820 km - utrzymanie czystości parkingów i chodników o łącznej powierzchni 5 750 m2 - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości 140 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w 2024 r.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- Modernizacja gminnych dróg dojazdowych do gruntów rolnych w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.