eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tułowice › Przebudowa ul. Jaśminowej i części ul. Jagodowej w Tułowicach wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Tułowice: Przebudowa ul. Jaśminowej i części ul. Jagodowej w Tułowicach wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym - etap I
Numer ogłoszenia: 424234 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tułowice , ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 077 4600143, faks 077 4600474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tulowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Jaśminowej i części ul. Jagodowej w Tułowicach wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) przebudowę nawierzchni ulicy Jaśminowej z częścią ulicy Jagodowej - powierzchnia drogi do przebudowy - 2 819.0 m2, nawierzchnia z kostki kamiennej 200.0 m2, zjazdy do posesji - 320.0 m2, powierzchnia chodnika z kostki czerwonej - 1136.0 m2, b) budowę kanalizacji deszczowej z rur karbowanych PP fi 300 - 296.0 mb, fi 250 - 124.0 mb, fi 200 - 122.0 mb, przykanaliki do wpustów fi 160 - 82.0 mb, c) budowę sieci oświetlenia ulicznego o łącznej długości kabla 914 m i słupów oświetleniowych 14 szt., d) obsługę geodezyjną inwestycji. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w : - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - załączonym wzorze umowy, oraz wynikający z danych zebranych w trakcie wizji w terenie objętym zadaniem. Zadanie obejmuje również obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonania mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - (3 egz.), koszty zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie na czas budowy i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00 - Cement 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.23.00 - Instalowanie anten .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Forma wniesienia wadium - zgodnie z art. 45 ust. 6 - Prawa zamówień publicznych. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na konto gminy w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Oddział w Niemodlinie nr konta: 06 8890 1079 0000 0129 2011 0023

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp). Za spełnienie tego warunku uważa się złożenie oświadczenia na przekazanym druku. 2. Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych : a) osiągnąć w pracach budowlanych (instalacyjnych lub drogowych) w ciągu każdego z ostatnich 3 lat obrót roczny co najmniej kwocie 1 000 000,00 zł , b) posiadać doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca budowlany realizował co najmniej dwa przedsięwzięcia w branży instalacyjnej lub drogowej o charakterze i trudności wykonania podobnych jak zamówione roboty. Za takie roboty uważa się wykonanie 2 robót polegających na ułożeniu kanalizacji deszczowej min 500 mb lub 2 robót polegających na wykonaniu nawierzchni drogowej wraz z krawężnikami o powierzchni min. 1000 m2, c) zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy w branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku, uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do izby samorządu zawodowego, d) udzielą minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. e) posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia - 500.000,-zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp) - na druku oferta przetargowa. 2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - FORMULARZ NR 1, b) informacji stwierdzających, że osoby personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - FORMULARZ NR 2, c) oświadczenia o wysokości osiąganego obrotu rocznego w pracach budowlanych w ciągu każdego z ostatnich 3 lat - FORMULARZ NR 3 4. Wstępny harmonogram robót - FORMULARZ NR 4. 5. Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - FORMULARZ NR 5. 6. Zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie kosztorysu ofertowego - FORMULARZ NR 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tulowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice pokój Nr 1. Koszt wersji papierowej wynosi 50.00 zł + podatek VAT 22%..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, sekretariat ul. Szkolna 1 49-130 Tułowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.