eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przasnysz, w latach 2012-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Przasnysz: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przasnysz, w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 424228 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz , ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.przasnysz.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przasnysz, w latach 2012-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przasnysza, obejmująca : - wymianę drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnienie obejm i innych elementów słupów, - wymianę lamp, bezpieczników i innych elementów osprzętu oświetlenia na sieci kablowej i napowietrznej oświetlenia, - wymianę uszkodzonych lamp, pionów w słupach, - lokalizację wozem pomiarowym uszkodzonych kabli, naprawę uszkodzonych zerwanych kabli ziemnych, - mycie kloszy opraw oświetleniowych, - regulację zegarów sterujących, - wymianę starych urządzeń sterujących na programatory astronomiczne w uzgodnieniu z zamawiającym, - konserwację i bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego wraz z wymianą poszczególnych elementów w szafach, - prześwietlanie koron drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych trzy razy w roku, - wykonanie oględzin i przeglądów technicznych oraz pomiarów natężenia oświetlenia, - porządkowanie terenów po wykopach napraw chodników, jezdni i terenów zielonych /przywrócenie do stanu pierwotnego/, - uzupełnienie opraw bezpiecznikowych przy latarniach oświetlenia ulicznego, - montaż i demontaż iluminacji świątecznych, - konserwację dwóch stacji SN/nn wraz z liniami i złączami kablowymi /na osiedlu Wojskowym będących własnością Miasta Przasnysz/, - 24 godzinne Pogotowie Energetyczne w czasie trwania imprez masowych organizowanych przez Urząd Miasta Przasnysz, - przegląd techniczny i doprowadzenie do sprawności iliminacji świątecznych, w terminie do 20 listopada 2012 r., - realizację warunków PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa Rejon Energetyczny Przasnysz jako właściciela urządzeń na których zainstalowane są elementy oświetlenia ulicznego, - całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania oświetlenia ulicznego, - stała kontrolę świecenia całości oświetlenia ulicznego, - współpracę z Zamawiającym, w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia ulicznego, - dwa razy w miesiącu wykonawca będzie dokonywał przeglądu oświetlenia ulicznego na terenie całego miasta i dokona naprawy wszystkich uszkodzonych punktów świetlnych. W przypadku wystąpienia awarii powodującej nieświecenie pow. 50% punktów świetlnych na danej ulicy czas reakcji wynosi 2 godziny. Wykonawca w cenie jednostkowej netto za konserwację jednego punktu oświetleniowego musi również uwzględnić następujące stałe koszty związane z: - dopuszczeniem do pracy na sieci przez Zakład Energetyczny, - prowadzeniem całodobowego przyjmowania zgłoszeń o usterkach oświetlenia ulicznego, - przygotowaniem i przedkładaniem wykazu zrealizowanych napraw, - zakupem materiałów użytych do konserwacji i napraw oświetlenia ulicznego. Wykonawca konserwacji zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia Ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy, przy urządzeniach elektroenergetycznych. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest posiadać niezbędną wiedzę o znajomości struktury sieci oświetleniowej Przasnysza oraz obsługi systemu sterowania oświetleniem RABBIT, potwierdzoną oświadczeniem dołączonym do oferty. Ilość punktów świetlnych: 1607 szt. Ilość punktów zapalania (sterowania): 37 szt. w tym: wewnątrz stacji: 17 szt. na zewnątrz stacji 20 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą roboty związane z konserwacją oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przasnysza, którego zarządcą jest Burmistrz Przasnysza, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe. Wspólny Słownik Zamówień - CPV jak w pkt. 1.2. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2) załączony do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2) załączony do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2) załączony do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował: - 3 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji, - 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się dozorem nad eksploatacją urządzeń , sieci i instalacji, - 3 osobami posiadającymi uprawnienia PPN E do prac pod napięciem, - 2 osobami posiadającymi uprawnienia PPN D do prac pod napięciem, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w branży elektrycznej i elektroenergetycznej. W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzających te uprawnienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , informację przedkłada ten /lub ci, którzy potwierdzają spełnienie warunku Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 3) załączony do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2) załączony do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta 06-300 Przasnysz ul. Kilińskiego 2.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Przasnyszu ul. Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.