eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usługi w zakresie obsługi kasowej Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Zielona Góra: Świadczenie usługi w zakresie obsługi kasowej Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 424198 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze , ul. Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 02 00, faks 68 456 02 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracjaa rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie obsługi kasowej Pierwszego i Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi kasowej Zamawiającego polegającej na: a) przyjmowaniu wpłat gotówkowych z tytułu podatków i niepodatkowych należności budżetowych, bez prowizji i opłat bankowych od wpłacającego, na rachunki Zamawiającego w O/O NBP w Zielonej Górze, b) dokonywaniu wypłat z tytułu zwrotów nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, zwrotu osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, podatku od czynności cywilnoprawnych i innych na podstawie dyspozycji Zamawiającego, bez prowizji i opłat bankowych od odbierającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych lub uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług płatniczych, o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. Nr 199, poz. 1175 ze zm.). Na potwierdzenie należy złożyć: - w przypadku instytucji bankowych - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (j.t. Dz. U. z 2012 poz. 1376 z późn. zm.); - w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo - kredytowych oraz ich oddziałów - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców prowadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r. Nr 199, poz. 1175 z późn. zm.); - w przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych nakłada obowiązek posiadania zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2011 r. Nr 199, poz. 1175 z późn. zm.) - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług płatniczych; - w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo - kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo - kredytowych (Dz. U. z 2012 r. poz. 855) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia- zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego| na utworzenie kasy oszczędnościowo - kredytowej. W przypadku braku ww. dokumentów, Wykonawca na potwierdzenie, że może prowadzić działalność polegającą na świadczeniu usług płatniczych, o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. Nr 199, poz. 1175 ze zm.). może przedłożyć wniosek złożony do Komisji Nadzoru Finansowego o wydanie zezwolenia na świadczenie usług płatniczych lub wniosek o wpis do rejestru wraz z potwierdzeniem odebrania wniosku - art. 171 ww. ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunku - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunku - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunku - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 250 000 zł. Jeżeli ważność polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego kończy się w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o gotowości do jej odnowienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu i na rzecz składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie podwykonawstwa - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4 W przypadku polegania na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia. 5 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia stanowi integralną część umowy. 3. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 144 ustawy możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnego aneksu pod następującymi warunkami: a) W przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego, w miejsce Zamawiającego wstępuje Izba Skarbowa w Zielonej Górze lub inna jednostka organizacyjna Skarbu Państwa. b) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (VAT, przepisów związanych z przedmiotem zamówienia). c) Konieczność zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zmiana taka dopuszczalna jest w formie pisemnej po uzyskaniu zgody Zamawiającego na zmianę podwykonawcy po udokumentowaniu spełnienia warunków określonych w SIWZ. d) Dopuszcza się za zgodą stron umowy zmiany w terminach płatności, numeracji rachunków bankowych oraz tytułach wpłat w przypadku zmiany przepisów podatkowych oraz przepisów regulujących zasady prowadzenia rachunków bankowych przez Zamawiającego. e) Dopuszcza się za zgodą stron umowy zmiany w przypadku zmian organizacyjnych dotyczących określonych w umowie nazw, adresów. W przypadku zmian adresu Zamawiającego, Wykonawca będzie wykonywać przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. f) Zmiany numerów subkont Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim. Zamawiający przekaże informacje, które konta zostały zlikwidowane oraz jakie konta utworzono i które należności należy na nie przekazywać. Wykonawca będzie przekazywał środki finansowe na nowe subkonta. Wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu. g) Zmiany osób reprezentujących stron. 4. O zmianach, o których mowa w ust. 3 Zamawiający lub Wykonawca poinformuje drugą stronę pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.us2zgora.mf.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DRUGI URZĄD SKARBOWY W ZIELONEJ GÓRZE ul. Dr. Pieniężnego 24 65-054 Zielona Góra pokój 806 (VIII piętro) w godzinach od 8:00 do 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 08:50, miejsce: DRUGI URZĄD SKARBOWY W ZIELONEJ GÓRZE ul. Dr. Pieniężnego 24 65-054 Zielona Góra pokój 806 (VIII piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.