eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › budowa drogi gminnej nr 010315C Wysoka - Mukrz w gminie Cekcyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Cekcyn: budowa drogi gminnej nr 010315C Wysoka - Mukrz w gminie Cekcyn
Numer ogłoszenia: 424134 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, faks 052 3364087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej nr 010315C Wysoka - Mukrz w gminie Cekcyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Wysoka - Mukrz w gminie Cekcyn, o długości 1820,70 m (droga główna) i 300,15 m (zawrotka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Plan sytuacyjny: Planuje się drogę o szerokości 5 m oraz pobocze gruntowe o szerokości 0,75 m. Na odcinku o długości 450 m od drogi powiatowej nr 1031C Cekcyn - Błądzim do aktualnie budowanej świetlicy wiejskiej i boiska planuje się jednostronny chodnik o szerokości 1,25 m. Ponadto planuje się zjazdy indywidualne na przyległe posesje. Skrzyżowania z innymi drogami: powiatową i gminnymi planuje się jako zwykłe o promieniach wyokrąglających krawędzie wlotów R = 5,0 i 6,0 oraz 12,0 m. Przy boisku planuje się zatokę autobusową o szerokości 3,0 m. 2. Profil podłużny: Spadki podłużne nowo projektowanej nawierzchni drogi gminnej dostosowano do naturalnego nachylenia terenu. Na skrzyżowaniach oraz na zjazdach dowiązano się wysokościowo do istniejących nawierzchni utwardzonych i bram. Spadki podłużne w osi drogi zaprojektowano od 0,3 % do 6,7 %. Na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1031C Cekcyn - Błądzim pod zjazdem na drogę gminną projektuje się przepust rurowy o 400 o długości L=12 m. 3. Przekrój poprzeczny: Projektuje się drogę o szerokości 5 m oraz pobocze gruntowe o szerokości 0,75 m. Na odcinku o długości 450 m od drogi powiatowej nr 1031C Cekcyn - Błądzim do świetlicy wiejskiej i boiska projektuje się jednostronny chodnik o szerokości 1,25 m. Zaprojektowano spadek poprzeczny daszkowy 2,0 %, na łukach zaprojektowano spadek jednostronny od 2,0 % do 7,0 %. Na chodnikach oraz zatoce autobusowej projektuje się spadek jednostronny 2,0 % w kierunku do jezdni. 4. Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcja jezdni - KR2 / zjazdy na drogi boczne: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (0/12,8mm) gr. 5 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego (0/20mm) gr. 7 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0/63mm) - melafir gr. 20 cm, podsypka piaskowa gr. 15 cm. 5. Zjazdy: 1) kostka betonowa gr. 8 cm, 2) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, 3) podbudowa betonowa B-15 gr. 15 cm 4) podsypka piaskowa gr. 15 cm. 6. Chodniki: 1) kostka betonowa gr. 8 cm, 2) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, 3) podsypka piaskowa gr. 15 cm. 7. Zatoka autobusowa o szerokości 3 m: 1) kostka betonowa gr. 8 cm, 2) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, 3) podbudowa betonowa B-15 gr. 24 cm 4) podsypka piaskowa gr. 15 cm. 8. Zestawienie powierzchni: - jezdnia -10400m2 - zjazdy indywidualne - 400m2 - zjazdy na drogi boczne - 300m2 - zatoka autobusowa - 150m2 - chodniki - 550m2 Razem - 11800m2 9. Inne elementy drogi: 1) progi zwalniające - 2 szt, 2) bariery sprężyste na przepuście - 1 szt, 3) bariery sprężyste osłaniające drzewo (pomnik przyrody) - 1 szt, 4) bariery zabezpieczające przed bezpośrednim wejściem na drogę przy świetlicy wiejskiej, 5) oznakowanie poziome przejść dla pieszych, 6) oznakowanie pionowe przejść dla pieszych, progów zwalniających, łuków drogi, połączenia z drogami powiatowymi. 10. Odwodnienie: Nawierzchnię projektowanej drogi planuje się odwodnić poprzez nadanie jej spadków poprzecznych i podłużnych do wybudowanych rowów przydrożnych oraz lokalnie do wpustów deszczowych połączonych ze studniami chłonnymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1.wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną budowę drogi o nawierzchni bitumicznej odpowiadającej wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), 2.dysponują lub będą dysponowali osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy oraz posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg a także osobą mogącą pełnić funkcję kierownika robót w branży wodociągowo- kanalizacyjnej (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy do OFERTY (zał. nr 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży drogowej oraz kierownika robót w branży wodociągowo- kanalizacyjnej oraz dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Informacja o podwykonawcach - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Kosztorys ofertowy - (sporządzony wg przedmiaru stanowiącego Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 7. Zaakceptowany projekt załączonej umowy (załącznik nr 6). 8. Harmonogram rzeczowo- finansowy (załącznik nr 7)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl zakładka Przetargi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostanie dofinansowanie ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.