eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Konserwacja i serwis systemu alarmowego włamania i napadu, systemu rejestracji czasu pracy i dostępu, systemu telewizji przemysłowej. Znak postępowaniaZP/PN-U/01/2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Złocieniec: Konserwacja i serwis systemu alarmowego włamania i napadu, systemu rejestracji czasu pracy i dostępu, systemu telewizji przemysłowej. Znak postępowania: ZP/PN-U/01/2008
Numer ogłoszenia: 42406 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 20080 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, fax 094 3637084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i serwis systemu alarmowego włamania i napadu, systemu rejestracji czasu pracy i dostępu, systemu telewizji przemysłowej. Znak postępowania: ZP/PN-U/01/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Konserwacja i serwis systemu alarmowego włamania i napadu, systemu rejestracji czasu pracy i dostępu, systemu telewizji przemysłowej o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zakres wykonania konserwacji: a)wykonanie konserwacji systemu włamania i napadu nie rzadziej, niż jeden raz na trzy miesiące; b)sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej; c)sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, kamer i innych urządzeń wmontowanych w systemy łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; d)sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich; e)sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne; f)sprawdzenie central alarmowych, monitoringu telewizji przemysłowej i ich obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych; g)sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu z alarmowym centrum odbiorczym i monitoringu; h)sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego; i)sprawdzenie czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. Warunki serwisu: a)maksymalny czas reakcji serwisu ustala się na maksymalnie 4 godziny od chwili powiadomienia telefonicznego lub faksem; b)naprawy powinny być dokonywane w miejscu instalacji urządzeń; c)w przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego - koszt dostarczenia uszkodzonego sprzętu do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca; d)awaria może zostać usunięta poprzez naprawę lub podstawienie i uruchomienie sprzętu zastępczego takiego samego lub o podobnych ale nie gorszych parametrach.; e)wynagrodzenie za wymianę lub naprawę urządzeń będzie wypłacone na podstawie podpisanego protokołu naprawy - wymiany sprzętu i wystawionej faktury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9196 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony SZABEL Sp. z o.o., ul. Morska 11, 75-212 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9196.00
  • Oferta z najniższą ceną: 9196.00 / oferta z najwyższą ceną: 17156.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.