eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Zakup usługi serwisu aktualizacyjnego produktów nawigacyjnych JEPPSEN, Aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA - Nr 56/13/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Dęblin: Zakup usługi serwisu aktualizacyjnego produktów nawigacyjnych JEPPSEN, Aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA - Nr 56/13/N
Numer ogłoszenia: 424012 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi serwisu aktualizacyjnego produktów nawigacyjnych JEPPSEN, Aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA - Nr 56/13/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi serwisu aktualizacyjnego produktów nawigacyjnych JEPPSEN, Aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA na 2014 r. w ilościach i asortymencie określonych w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem 2 grupy (części). 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup. 4. Wykaz produktów objętych aktualizacją dla poszczególnych grup zawarty został w tabeli 1 formularza ofertowego załącznika Nr 1 do SIWZ. 5. Dokonanie aktualizacji będzie następować każdorazowo: 1) w przypadku aktualizacji produktów określonych w Grupie I wykazu produktów objętych aktualizacją - nie później niż 28 dni (dwadzieścia osiem dni) przed datą ukazania się zmiany, dotyczącej poszczególnego produktu, wymienionego w wykazie produktów objętych aktualizacją, zawartym w tab. 1 formularza ofertowego; 2) w przypadku aktualizacji produktów określonych w Grupie II wykazu produktów objętych aktualizacją zawartym w tab. 1 formularza ofertowego - niezwłocznie po ukazaniu się aktualizacji danego produktu, nie później jednak niż w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia ukazania się aktualizacji (z wyłączeniem poz. 6 w grupie II). 6. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) aktualizacji produktów nawigacyjnych JEPPSEN oraz aktualizacji rocznej Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA, ujętych w wykazie produktów objętych aktualizacją (Grupa I oraz Grupa II poz. 1-5, poz. 7-11) począwszy od dnia 1 stycznia 2014 roku. 2) jednorazowej dostawy produktów ujętych w wykazie produktów objętych aktualizacją (Grupa II poz. 6) nie później niż do dnia 29 listopada 2013 roku. 7. Usługa aktualizacji będzie wykonywana przez wykonawcę stopniowo, zgodnie z wykazem produktów objętych aktualizacją dla poszczególnej grupy oraz z uwzględnieniem ukazujących się poprawek i aktualizacji, w terminach określonych w pkt. 5 ppkt 1) lub ppkt 2) oraz w pkt. 6 ppkt 1), do dnia 14 grudnia 2014 roku. 8. Aktualizacja produktów nawigacyjnych JEPPSEN oraz aktualizacja roczna Zbioru Informacji Lotniczych AIP POLSKA na 2014 rok odbywać się będzie w dwóch formach: 1) poprzez udostępnianie aktualizacji poszczególnych produktów, wymienionych w wykazie produktów objętych aktualizacją dla poszczególnej grupy, zawartym w tab. 1 formularza ofertowego, do pobrania za pośrednictwem łącza internetowego pomiędzy zamawiającym a serwisem lub kontem internetowym wykonawcy i jej zainstalowania, z zachowaniem terminów wyszczególnionych w wykazie produktów objętych aktualizacją oraz z uwzględnieniem terminów, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1) lub ppkt 2); 2) poprzez dostawę do siedziby zamawiającego produktów ujętych w wykazie produktów objętych aktualizacją, zawartym w tab. 1 formularza ofertowego (Grupa II poz. 6) w terminie określonym w pkt. 6 ppkt 2). 9. W przypadku dokonywania aktualizacji w formie aktualizacji on-line (pkt 8, ppkt 1), wykonawca zobowiązuje się do udostępniania zamawiającemu przedmiotowych aktualizacji, wyszczególnionych w wykazie produktów objętych aktualizacją, zawartym w tab. 1 formularza ofertowego, do pobrania za pośrednictwem łącza internetowego. Wykonawca zobowiązuje się do udostępniania aktualizacji na specjalnym koncie lub serwisie internetowym przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca przekaże zamawiającemu hasła lub klucz dostępu do serwisu lub konta, umożliwiające właściwe korzystanie z aktualizacji. 10. W przypadku realizowania usługi w formie dostawy do siedziby zamawiającego (pkt 8, ppkt 2), wykonawca dostarczy produkty do magazynu zamawiającego - magazynu służby Łączności i Informatyki, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko. O dokładnym terminie dostawy wykonawca powiadomi zamawiającego telefonicznie na numer (81) 551 79 54, faksem na numer: (81) 551 95 29, co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. Wykonawca dostarczy produkty we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika, na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do czasu dokonania odbioru produktów przez zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym ich uszkodzeniem lub utratą ponosi wykonawca. Dostarczone przez wykonawcę produkty muszą być nowe i oryginalne, nie mogą posiadać śladów ich wcześniejszego używania ani uszkodzenia lub wcześniejszego użytkowania, oraz spełniać wszystkie wymagania określone w wykazie przedmiotu zamówienia. 11. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy dla grup I, II (załącznik Nr 5 do SIWZ). 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 22.11.43.00 - Mapy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla żadnej z części zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) jeżeli wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 4). Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę. (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum) w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby z treści tej umowy wynikały w szczególności: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podziału obowiązków w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla grupy I i II: Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08-521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 304) w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 16 zł na konto: 24 1010 1339 0016 1622 3100 0000.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5, budynek Nr 226, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.