eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 156 w m. Klesno - zadanie dofinansowane ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Zielona Góra: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 156 w m. Klesno - zadanie dofinansowane ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 423808 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 156 w m. Klesno - zadanie dofinansowane ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - odwodnienie - kanalizacja deszczowa - roboty ziemne - kanalizacja deszczowa - roboty montażowe - podbudowa - nawierzchnie - roboty wykończeniowe - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - elementy ulic Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania przez Wykonawców ofert będzie żądał wniesienia przez nich wadium w kwocie: 20.000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób : A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1. Wykażą wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; * przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie, w ilościach nie mniejszych niż: - ułożenie kanałów z rur PVC śr. 160 - 400 mm - min. 500 m - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - min. 1000 m2 - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego - min. 1000 m2 - ułożenie nawierzchni drogi - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - min. 3500 m2 - ułożenie nawierzchni drogi - warstwy ścieralnej z mieszanki SMA - min. 3500 m2 - wykonanie nawierzchni z brukowej kostki - min. 800 m2 Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia minimalnej wymaganej ilości robót w poszczególnych asortymentach. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 2. Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawca zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 zadania o wartości nie niższej niż 1,5 mln złotych każde, polegające na budowie lub przebudowie dróg klasy Z lub wyżej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Nie dopuszcza się łączenia zadań celem uzyskania wymaganej wartości kwotowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie (każdy z partnerów może wykazać się doświadczeniem w realizacji zadań o wartości min. 1,5 mln złotych każdy) 3. wykażą osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. wskażą: - kierownika budowy - posiadającego uprawnienia w zakresie robót drogowych lub bez ograniczeń zgodnie z art.12 ust 1 i 2 i art.14 ust.1 Prawa Budowlanego oraz aktualne ubezpieczenie o.c. - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - kierownika robót sanitarnych - posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub bez ograniczeń (art. 12 ust.1 i 2, art. 14 ust. 1 Prawa Budowlanego) i przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualniania ubezpieczenia OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, dla kierownika budowy i kierowników poszczególnych branż przez cały okres realizacji zamówienia. Dopuszcza się łączenie określonych funkcji kierownika robót poprzez osoby posiadające więcej niż jeden rodzaj uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; -przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł W przypadku wniosków składanych wspólnie ,wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj.przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających wniosek celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 2 mln zł D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia E. udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane roboty F. zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa z zakresie robót nawierzchniowych bitumicznych Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 Wstępnej Kwalifikacji Wykonawców na zasadzie: spełnia-nie spełnia. Wykonawca musi spełniać każdy z warunków określonych w pkt. 5 i zawartych tam podpunktach. Z uwagi na fakt, że zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert 7 wykonawców po wstępnej kwalifikacji oceniane będzie doświadczenie wg kryteriów: - liczba punktów za każdy (ponad wymagany próg minimalny) zrealizowany kontrakt (o charakterze określonym w pkt. 5 B2) powyżej 1,5 mln złotych - 1 pkt W przypadku, gdy Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, wyższą pozycję w rankingu zajmie wykonawca który wykazał większą łączną długość dróg..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 2/ Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 4 oraz pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów jak wyżej. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 5/ Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (zał. nr 2) * przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie robót w niżej wymienionym asortymencie, w ilościach nie mniejszych niż: - ułożenie kanałów z rur PVC śr. 160 - 400 mm - min. 500 m - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - min. 1000 m2 - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego - min. 1000 m2 - ułożenie nawierzchni drogi - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - min. 3500 m2 - ułożenie nawierzchni drogi - warstwy ścieralnej z mieszanki SMA - min. 3500 m2 - wykonanie nawierzchni z brukowej kostki - min. 800 m2 Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia minimalnej wymaganej ilości robót w poszczególnych asortymentach. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 6/ Wykazu, wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. wykonawca rozpoczął i zakończył co najmniej 2 zadania o wartości nie niższej niż 1,5 mln złotych każde, polegające na budowie lub przebudowie dróg klasy Z lub wyżej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Nie dopuszcza się łączenia zadań celem uzyskania wymaganej wartości kwotowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie (każdy z partnerów może wykazać się doświadczeniem w realizacji zadań o wartości min. 1,5 mln złotych każdy) 7/ Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 ); Wypełnić druk WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby: - odpowiedzialnej za realizację zamówienia- kierownik budowy z odpowiednimi uprawnieniami - kierownika robót sanitarnych z odpowiednimi uprawnieniami posiadających aktualne ubezpieczenie OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualniania ubezpieczenia OC - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż przez cały okres realizacji zamówienia. Dopuszcza się łączenie określonych funkcji kierownika robót poprzez osoby posiadające więcej niż jeden rodzaj uprawnień. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 8/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9/ Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - uprawnienia dla kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż - ubezpieczenie o.c, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 10/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł . W przypadku wniosków składanych wspólnie ,wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających wniosek celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 2 mln zł Celem potwierdzenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia : 11/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 ). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 12/ Formularz wniosku wstępnej kwalifikacji wykonawców (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz wniosku wstępnej kwalifikacji ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 13/ Zobowiązanie do współpracy (zał. nr 4) 14/ Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 5); Wniosek należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ nie będzie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana nieodpłatnie wybranym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert oraz kompletną dokumentacją projektową w wersji elektronicznej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie dofinansowane ze środkow Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.