eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONTY POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH, KONSERWACJE I NAPRAWY ELEWACJI, KONSERWACJE MALARSKIE I MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa nr 84/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Grudziądz: REMONTY POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH, KONSERWACJE I NAPRAWY ELEWACJI, KONSERWACJE MALARSKIE I MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa nr 84/2013.
Numer ogłoszenia: 423806 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343710 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH, KONSERWACJE I NAPRAWY ELEWACJI, KONSERWACJE MALARSKIE I MURARSKIE, NAPRAWY POSADZEK - sprawa nr 84/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są remonty pomieszczeń piwnicznych, konserwacje i naprawy elewacji, konserwacje malarskie i murarskie, naprawy posadzek. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu. 2)Zadanie nr 2: konserwacja elewacji budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu. 3)Zadanie nr 3: konserwacja malarska i murarska pomieszczeń oraz naprawa elewacji budynku nr 51 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. 4)Zadanie nr 4: konserwacja malarska oraz naprawa posadzek w budynku nr 180 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. 5)Zadanie nr 5: konserwacja malarska pomieszczeń służb dyżurnych w budynku nr 1, 23, 28 i 39 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu. ROBOTY: roboty malarskie pomieszczeń piwnicznych oraz korytarzy; modernizacja instalacji oświetleniowej i zasilającej gniazda wtyczkowe; montaż nowej stolarki drzwiowej; roboty malarskie stolarki okiennej; wymiana wykładzin podłogowych; częściowa wymiana instalacji centralnego ogrzewania; naprawa części elewacji i jej malowanie; naprawa stopnia przed wejściem do budynku; remont schodów przed budynkiem. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót oświetlenie terenu prowadzonych robót poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4- roboty tynkarskie KOD CPV: 45232460-4 - roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 2)Zadanie nr 2: konserwacja elewacji budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu. ROBOTY ZEWNĘTRZNE: oczyszczenie elewacji z farby miniowej; uzupełnienie ubytków cegieł klinkierowych; poprawienie fugowania; zabezpieczenie elewacji środkami impregnacyjnymi chemicznymi przed ponownym zabrudzeniem. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45443000-4 - roboty elewacyjne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 3)Zadanie nr 3: konserwacja malarska i murarska pomieszczeń oraz naprawa elewacji budynku nr 51 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. ROBOTY: naprawa schodów wejściowych do budynku - obłożenie schodów płytkami; wykonanie tynków szlachetnie nakrapianych na elewacji (front i tył); malowanie elewacji bocznych; konserwacja malarska stolarki okiennej i drzwiowej; roboty malarskie w WC, montaż wentylatorów elektrycznych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 4)Zadanie nr 4: konserwacja malarska oraz naprawa posadzek w budynku nr 180 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. ROBOTY roboty malarskie pomieszczeń nr 15, 16, 17, 18; wymiana zaworów grzejnikowych; malowanie elementów centralnego ogrzewania; malowanie stolarki okiennej; ułożenie wykładziny w pom. nr 18. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 5)Zadanie nr 5: konserwacja malarska pomieszczeń służb dyżurnych w budynku nr 1, 23, 28 i 39 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. ROBOTY: odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów; odnowienie powłok malarskich stolarki okiennej i drzwiowej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie 3.Budynek, teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 4.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 5.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz zabytkowy charakter nieruchomości. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 7.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 9.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 1 zostaje unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4, z uwagi na fakt, iż jedyna oferta złożona w tym zadaniu jednocześnie jako oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 2 zostaje unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty, w tym oferty niepodlegającej odrzuceniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.44.30.00-4, 45.43.10.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: konserwacja malarska i murarska pomieszczeń oraz naprawa elewacji budynku nr 51 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski, ul. Słoneczna 7, Dolna Grupa, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43568,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42849,92

  • Oferta z najniższą ceną: 42849,92 / Oferta z najwyższą ceną: 54003,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: konserwacja malarska oraz naprawa posadzek w budynku nr 180 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski, ul. Słoneczna 7, Dolna Grupa, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8123,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10525,49

  • Oferta z najniższą ceną: 8960,67 / Oferta z najwyższą ceną: 11182,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: konserwacja malarska pomieszczeń służb dyżurnych w budynku 1, 23, 28 i 39 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Jacek Wierzbicki, Mokre 87, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12375,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16273,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12334,10 / Oferta z najwyższą ceną: 16273,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.