eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia Szpitala Uzdrowiskowego Dąbrówka w Długopolu Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Lądek-Zdrój: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia Szpitala Uzdrowiskowego Dąbrówka w Długopolu Zdroju
Numer ogłoszenia: 423804 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - Podmiot Leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia Szpitala Uzdrowiskowego Dąbrówka w Długopolu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia Szpitala Uzdrowiskowego Dąbrówka w Długopolu Zdroju, znajdującego sie przy ul. Wolnej 4 w czasie i terminie uzgodnionym przez przedstawiciela Zamawiajacego. Przedmiot zamówienia podzielono na 12 części: Część 1 - różne meble pokojowe - zgodnie z załącznikiem nr 2a, Część 2 - wyroby włókiennicze - zgodnie z załącznikiem nr 2b, Część 3 - odbiorniki telewizyjne i radiowe - zgodnie z załącznikiem nr 2c, Część 4 - urządzenia oświetleniowe - zgodnie z załącznikiem nr 2d, Część 5 - wyposażenie łazienkowe - zgodnie z załącznikiem nr 2e, Część 6 - zastawa stołowa - zgodnie z załącznikiem nr 2f, Część 7 - elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - zgodnie z załącznikiem nr 2g, Część 8 - wózek do sprzątania - zgodnie z załącznikiem nr 2h, Część 9 - różne meble gabinetowe - zgodnie z załącznikiem nr 2i, Część 10 - meble bhp - zgodnie z załącznikiem nr 2j, Część 11 - meble medyczne - zgodnie z załącznikiem nr 2k, Część 12 - waga lekarska - zgodnie z załącznikiem nr 2l. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej Specyfikacji części zamówienia - od 1 do 12.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów określonych na podstawie art. 11ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2010r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie: Dostawa i montaż mebli w cześci 1 i 9 oraz dostawa wyposażenia w części 2 i 5 Szpitala Uzdrowiskowego Dąbrówka w Długopolu Zdroju. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 10% dotychczasowemu Wykonawcy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.11.21.00 - Krzesła stołowe 39.14.31.22 - Komody 39.14.31.23 - Stoliki nocne 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.51.11.00 - Koce 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.31.00 - Obrusy 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 31.52.11.00 - Lampy na biurko 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.22.12.10 - Talerze 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.20.00 - 39.10.20.00 33.19.20.00 - Meble medyczne 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części 1,2,5 i 9 zamówienia w wysokości: 6 650,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych) w tym dla: dla części 1 - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), dla części 2 - 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych), dla części 5 - 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych), dla części 9 - 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku w części 1, 2, 5 i 9 zamówienia Zamawiający uzna przedłożenie wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat - minimalnie 1 o podobnym charakterze, o wartości brutto min. dla części 1: 170 000,00 zł. - (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych); dla części 2: 29 000,00 zł. - (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych); dla części 5: 23 000,00 zł. - (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych); dla części 9: 22 000,00 zł. - (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych); przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów ( np. referencji) potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. Dla części 3,4,6,7,8,10,11,12 Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o dysponowaniu odpowiednią wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na wykonanie zamówienia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia, zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1.Certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub dokument równoważny, 2. Atesty alergiczne, 3. Atest na odporność na ścieranie,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Formularze cenowe - załączniki nr od 2a do 2l do SIWZ, 4. Podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, 5. Podpisane oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 - załącznik nr 4 do SIWZ, 6. Podpisane oświadczenie dla osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ( jeżeli dotyczy), 7. Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ, 8. Zaparafowany i zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 9. Projekt protokołu odbiorczego częściowego/końcowego - załącznik nr 8 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie istotne zmiany i uzupełnienia treści zawartej umowy wymagają sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany w umowie: a) zmiana stawki VAT na towary będące przedmiotem umowy określone w zał. od nr 2a do 2l do SIWZ, b) gdy zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) gdy zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, c) zmiana polegająca na wydłużeniu okresu gwarancyjnego przez producenta,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pok. nr 4 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, pok. nr 105(Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.