eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › zakup koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Kurzętnik: zakup koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 42377 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku , ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4748230, faks 056 4748230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpnml.za.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki (rok produkcji nie wcześniej niż 2008) o minimalnych parametrach technicznych: a) pojazd koparko-ładowarka : - pojazd kołowy spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; - silnik wysokoprężny, turbodoładowany, szesnastozaworowy o mocy znamionowej brutto nie mniejszej niż 90 KM (66,2 kW); - napęd na dwie osie (z możliwością napędu na jedną oś); - koła jezdne równe o rozmiarze nie mniejszym niż 24 cale; - przednia oś wychylna, przednie i tylne koła skrętne; - skrzynia biegów maszyny manualna, cztery biegi w przód, cztery w tył, elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy; - dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; - system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania; - układ hydrauliczny zasilany dwusekcyjną pompą zębatą; - stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacją luzów w dwóch płaszczyznach; - błotniki kół przednich; - kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora; - zbiornik paliwa o pojemności min 130 l; - układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta; b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : - system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; - układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; - łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; - na łyżce zamontowane widły do palet; - pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3 - wysokość załadunku min. 3,0 m; - sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni; c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarkowy : - możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego na szerokość co najmniej 1 m; - łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 20 mm; - ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); - głębokość kopania min. 5,50 m; - wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 3,5 m; - sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni; W cenę zakupu wchodzi dodatkowo : a) dostawa koparko-ładowarki z osprzętem (zgodnie z opisem w pkt.3.1) do miejsca siedziby zamawiającego b) szkolenie operatora w siedzibie zamawiającego, w ustalonym terminie c) udzielenie pełnej gwarancji na dostarczony pojazd i osprzęt przez min. 18 miesięcy od daty dostawy d) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny e) zapewnienie dostępu do autoryzowanego serwisu w odległości nie większej niż 100 km od miejsca siedziby zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że zakres prowadzonej działalności pozwala wykonawcy na zrealizowanie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Dokumentami potwierdzającymi spełnienie tego warunku są: - oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest : - oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie tego warunku jest : - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wykluczy wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w pkt. VI niniejszej SIWZ) musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ Wyżej wymienione dokumenty, za wyjątkiem oświadczeń, mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wszelkie oświadczenia wykonawca składa w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę (koszty tłumaczenia ponosi wykonawca).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpnml.za.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków własnych zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.