eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remont sieci i urządzeń gromadzących i odprowadzających wody opadowe do rzeki Fryby w Chełmnie woj. kujawsko-pomorskie-sprawa nr 103/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Grudziądz: Remont sieci i urządzeń gromadzących i odprowadzających wody opadowe do rzeki Fryby w Chełmnie woj. kujawsko-pomorskie-sprawa nr 103/2012
Numer ogłoszenia: 423612 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358520 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sieci i urządzeń gromadzących i odprowadzających wody opadowe do rzeki Fryby w Chełmnie woj. kujawsko-pomorskie-sprawa nr 103/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty sieci i urządzeń gromadzących i odprowadzających wody opadowe do rzeki Fryby w Chełmnie woj. kujawsko-pomorskie zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty w zakresie remontu sieci i urządzeń gromadzących i odprowadzających wody opadowe do rzeki Fryby przy placu wraz z najazdami i łapaczem błota i olejów w Chełmnie przy ul. Biskupiej 16; mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 15cm; rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15cm z wypełnieniem spoin piaskiem (trylinka); rozebranie elementów konstrukcji betonowych na najazdach; wykonanie rowków pod krawężniki; wykonanie ławy pod krawężniki betonowe; ustawienie krawężników betonowych; podsypka piaskowa pod płytę betonową; wykonanie płyty betonowej; ułożenie nawierzchni betonowej na najazdach; osadzenie narożników na najazdach; częściowe zabetonowanie kanałów zbierających; ułożenie w kanale zbierającym połówek rur PCV; wykonanie podłoża betonowego wraz z kinetą w studni zbierającej; zdjęcie płyt żelbetowych z łapacza błota i olejów; wykucie bruzd w ścianach zbiornika; przygotowanie i montaż zbrojenia przegrody; betonowanie przegrody; przebicie otworów do przelewów w przegrodzie betonowej; wykonanie przelewów w przegrodach; wykonanie i montaż przegrody deflektorowej; wykonanie i montaż przelewu pilastego; wykonanie konstrukcji pod elementy podczyszczające i ich montaż; wykonanie izolacji przeciwwodnej poziomej i pionowej; wykonanie przykrycia łapacza błota i olejów; montaż elementów systemu podczyszczającego we wpustach ulicznych; wywóz i utylizacja gruzu; wywóz i utylizacja substancji ropopochodnych; prace towarzyszące: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać we własnym zakresie i na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, poręcze, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie ze STWiOR; utylizacja odpadów; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): KOD CPV: 90500000-2-utylizacja odpadów KOD CPV: 45262300-4 -roboty betonowania KOD CPV: 45262310-7 -roboty zbrojeniowe KOD CPV: 45332300-6 -roboty instalacyjne kanalizacyjne KOD CPV: 98395000-8 - roboty ślusarskie KOD CPV: 45111300-1 -roboty rozbiórkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1) oraz Załącznik nr 3 do SIWZ). Teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będzie nieczynny. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac i wyposażenie ich w odpowiedni sprzęt). Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1) wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2) o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 103/2012. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren lub budynki są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 10 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.33.23.00-6, 98.39.50.00-8, 45.11.13.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont sieci i urządzeń gromadzących i odprowadzających wody opadowe do rzeki Fryby w Chełmnie woj. kujawsko-pomorskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infratech Spółka z o. o. Spółka Komandytowa, al. 3 Maja 3/4 lok 22, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76213,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89903,22

  • Oferta z najniższą ceną: 89903,22 / Oferta z najwyższą ceną: 92878,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.