eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pu³tusk › Dostawa mebli do nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Pu³tusku przy ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 11

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-03-13

Og³oszenie nr 42357 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.

Pu³tusk: Dostawa mebli do nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Pu³tusku przy ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 11
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 16665-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pu³tuski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w Pu³tusku, krajowy numer identyfikacyjny 13037772900000, ul. ul. Bia³owiejska  5, 06-100   Pu³tusk, pañstwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 921 266, faks , e-mail sekretariat@powiatpultuski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa mebli do nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Pu³tusku przy ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 11

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

OR.272.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do nowej siedziby Starostwa Powiatowego w Pu³tusku, przy ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 11. 2. Zamawiaj±cy podzieli³ zamówienie na 2 czê¶ci i dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, jn.: Zadanie 1: Dostawa mebli biurowych Zadanie 2: Dostawa foteli i krzese³ 3. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ meble na w³asny koszt do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ w nowej siedzibie Starostwa Powiatowego w Pu³tusku przy ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 11 oraz do ich monta¿u. 4. Dostawa odbywaæ siê bêdzie w dniach roboczych od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8:00 do 14:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dostaw w partiach. Ka¿da dostawa bêdzie potwierdzona protoko³ami czê¶ciowego odbioru. Zgodno¶æ dostaw z umow± oraz SIWZ bêdzie potwierdzona protoko³em koñcowego odbioru dostaw po ca³kowitym zakoñczeniu us³ugi. 6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia s³u¿y wy³±cznie okre¶leniu cech technicznych i jako¶ciowych. 7. Je¿eli w tre¶ci niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ itp. Zamawiaj±cy dopuszcza dostawy o rozwi±zaniu równowa¿nym do opisanych. Zamawiaj±cy na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP wymaga aby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwi±zaniach równowa¿nych (o parametrach nie gorszych ni¿ opisane przez Zamawiaj±cego w formularzu cenowym) wykaza³, ¿e oferowane produkty spe³niaj± wymagania (parametry) opisane ww. za³±czniku (techniczne, u¿ytkowe, jako¶ciowe, funkcjonalne). 8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w tym opis minimalnych wymagañ technicznych okre¶la formularz cenowy - za³±cznik do oferty oraz za³±czony do SIWZ wzór umowy. 9. Warto¶æ zamówienia nie przekracza wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwot okre¶lonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak


II.5) G³ówny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1   NAZWA: Dostawa mebli biurowych
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT377007.15
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert23
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 23
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
PUP MEBLOSTAL Micha³ Baczewicz,  ,  ul. Traugutta 56,  83-200,  Starogard Gdañski,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 173511.18
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 132520.77
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 454407.34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZÊ¦Æ NR: 2   NAZWA: Dostawa foteli i krzese³
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT126915.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 12
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
BENER Micha³ Benka,  ,  ul. Wileñska 59B/15,  80-215,  Gdañsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 115945.95
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 115233.78
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 235299.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.