eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Chorzów: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 42355 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 17802 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, fax 032 3490580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału Wojewódzkiego w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje 3 części: część I - bruliony, cienkopisy, klej, linijki, skoroszyty, segregatory, zszywki itp., część II - naboje atramentowe, wkłady, teczki na akta osobowe, część III - materiały eksploatacyjne do frankownic. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały biurowe - 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bruliony, cienkopisy, klej, linijki, skoroszyty, segregatory, zszywki itp. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Blok biurowy w kratkę A4 - szacunkowa ilość 200 szt. 2. Blok techniczny A4 - szacunkowa ilość 5 szt. 3. Brulion A4 - szacunkowa ilość 600 szt. 4. Cienkopisy - STABILO - szacunkowa ilość 2 000 szt. 5. Gumki recepturki - szacunkowa ilość 100 op. 6. Gumki do gumowania - STAEDTLER - szacunkowa ilość 400 szt. 7. Długopis automatyczny - ZENITH 7 - szacunkowa ilość 1 200 szt. 8. Długopis na sprężynce - szacunkowa ilość 100 szt. 9. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem - szacunkowa ilość 100 szt. 10. Dyplom format A4 - szacunkowa ilość 2 p. 11. Dziurkacz - szacunkowa ilość 200 szt. 12. Dziurkacz - ESSELTE - szacunkowa ilość 20 szt. 13. Identyfikator - szacunkowa ilość 26 p. 14. Identyfikator typu Holder - szacunkowa ilość 2 p. 15. Klej w sztyfcie 8 g - KORES - szacunkowa ilość 3 700 szt. 16. Klej w sztyfcie 40 g - KORES - szacunkowa ilość 200 szt. 17. Koszulki A5 - szacunkowa ilość 10 p. 18. Koszulki A4 - szacunkowa ilość 500 p. 19. Koszulki do kont - szacunkowa ilość 350 p. 20. Koszulki do kont - szacunkowa ilość 20 p. 21. Korektor w płynie TIPP-EX - szacunkowa ilość 600 szt. 22. Linijka 20 cm - szacunkowa ilość 100 szt. 23. Linijka 30 cm - szacunkowa ilość 100 szt. 24. Materiały do bindowania a) grzbiety O 4mm - szacunkowa ilość 4 p. b) grzbiety O 6mm - szacunkowa ilość 6 p. c) grzbiety O 8mm - szacunkowa ilość 6 p. d) grzbiety O 10mm - szacunkowa ilość 2 p. e) grzbiety O 12mm - szacunkowa ilość 30 p. f) grzbiety O 14mm - szacunkowa ilość 2 p. g) grzbiety O 16mm - szacunkowa ilość 2 p. h) grzbiety O 18mm - szacunkowa ilość 2 p. i) grzbiety O 22mm - szacunkowa ilość 2 p. j) przody A4 - szacunkowa ilość 50 p. k) tyły A4 - szacunkowa ilość 50 p. 25. Folia laminacyjna format A4 - szacunkowa ilość 10 p. 26. Folia laminacyjna format A3 - szacunkowa ilość 10 p. 27. Folia matowa - szacunkowa ilość 2 p. 28. Marker permanentny - UNI PAINT PX-21 - szacunkowa ilość 10 szt. 29. Marker permanentny - PILOT MID - szacunkowa ilość 600 szt. 30. Marker permanentny - PILOT - szacunkowa ilość 20 szt. 31. Mazaki - CENTROPEN - szacunkowa ilość 1 000 szt. 32. Notesy samoprzylepne - szacunkowa ilość 600 szt. 33. Nóż do otwierania kopert - szacunkowa ilość 40 szt. 34. Nożyczki biurowe uniwersalne - szacunkowa ilość 50 szt. 35. Ołówek HB - szacunkowa ilość 1 500 szt. 36. Ofertówka przeźroczysta A4 - szacunkowa ilość 800 szt. 37. Ofertówka A4 z zamknięciem narożnym - szacunkowa ilość 30 szt. 38. Ofertówka A4 podwójna, zamykana - szacunkowa ilość 30 szt. 39. Poduszki do stempli - COLOP - szacunkowa ilość 220 szt. 40. Pojemnik na dokumenty A4 typu ESSELTE - szacunkowa ilość 15 szt. 41. Plomba plastikowa - szacunkowa ilość 72 p. 42. Rozszywacz - szacunkowa ilość 50 szt. 43. Segregator A4/75 - szacunkowa ilość 1 900 szt. 44. Segregator A4/50 - szacunkowa ilość 100 szt. 45. Segregator A4/35 - szacunkowa ilość 10 szt. 46. Segregator A5/75 - szacunkowa ilość 30 szt. 47. Segregator DATALINE na 48 CD przeźroczysty - szacunkowa ilość 6 szt. 48. Skoroszyt oczkowy A4 - szacunkowa ilość 700 szt. 49. Skoroszyt zwykły A4 - szacunkowa ilość 700 szt. 50. Skoroszyt A4 - szacunkowa ilość 1 400 p. 51. Spinacze - biurowe, rozmiar 28 mm - szacunkowa ilość 2 800 p. 52. Spinacze - biurowe, rozmiar 50 mm - szacunkowa ilość 200 p. 53. Spinka archiwizacyjna - szacunkowa ilość 600 p. 54. Sznur lniany - szacunkowa ilość 14 szt. 55. Sznur nylonowy - szacunkowa ilość 20 szt. 56. Szuflada na dokumenty A4 - szacunkowa ilość 150 szt. 57. Taśma pakowa - szacunkowa ilość 1 100 szt. 58. Taśma barwiąca - do maszyn do pisania - szacunkowa ilość 20 szt. 59. Taśma barwiąca - do maszyn do liczenia - szacunkowa ilość 250 szt. 60. Taśma czarna do drukarki DATA MAX E4203 - szacunkowa ilość 12 szt. 61. Taśma Erika 3004 - szacunkowa ilość 400 szt. 62. Taśma Gabriele 110 DS.N - szacunkowa ilość 250 szt. 63. Taśma korekcyjna Gabriele 110 DS.N - szacunkowa ilość 400 szt. 64. Taśma korekcyjna ERIKA 3004 - szacunkowa ilość 600 szt. 65. Taśma klejąca biurowa przeźroczysta - szacunkowa ilość 1 000 szt. 66. Teczki A4 z gumką - szacunkowa ilość 400 szt. 67. Teczki do podpisu - szacunkowa ilość 50 szt. 68. Teczki skrzydłowe 1,5 cm- format A4 - szacunkowa ilość 10 szt. 69. Teczka do wiązania - szacunkowa ilość 100 p. 70. Temperówka - szacunkowa ilość 90 szt. 71. Tusz do stempli - szacunkowa ilość 400 szt. 72. Wkład do długopisu - szacunkowa ilość 200 szt. 73. Wkład do długopisu - ZENITH - szacunkowa ilość 3 000 szt. 74. Zawieszki do kluczy - szacunkowa ilość 250 p. 75. Zakreślacz - STAEDTLER - szacunkowa ilość 200 szt. 76. Zeszyt A-5 - 60 kartek w kratkę - szacunkowa ilość 1 000 szt. 77. Zszywacz - szacunkowa ilość 6 szt. 78. Zszywacz - szacunkowa ilość 200 szt. 79. Zszywki - szacunkowa ilość 3 000 p. 80. Zwilżacz wodny do palców - szacunkowa ilość 200 szt. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naboje atramentowe, wkłady, teczki na akta osobowe. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naboje atramentowe Quink do piór Parker - Z11 - szacunkowa ilość 6 p. 2. Teczki na akta osobowe format A4 - szacunkowa ilość 1 200 szt. 3. Wkład Parker model Z02 - szacunkowa ilość 40 szt. 4. Wielokomorowe naboje atramentowe do pióra Pelikan 4001 - szacunkowa ilość 2 p. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały eksploatacyjne do frankownic Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tusz do frankownicy Francotyp-Postalia EFS3000 - szacunkowa ilość 30 szt. 2. Etykiety do frankownicy Francotyp-Postalia EFS3000 - szacunkowa ilość 12 p.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77882,44 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Bruliony, cienkopisy, klej, linijki, skoroszyty, segregatory, zszywki itp..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIUROMARKET 2 Sp. z o.o. (oferta nr 2), ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 77882.44
  • Oferta z najniższą ceną: 77882.44 / oferta z najwyższą ceną: 77882.44
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.