eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa 110 zestawów komputerowych klasy PC

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Poznań: dostawa 110 zestawów komputerowych klasy PC
Numer ogłoszenia: 423510 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302990 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 110 zestawów komputerowych klasy PC.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, V piętro, pokój 522, 110 fabrycznie nowych, nieużywanych zestawów komputerowych klasy PC określonych w załączniku nr 1 ( 100 szt. ) i 2 ( 10 szt. ) do wzoru umowy. Oferowane zestawy komputerowe muszą w teście wydajnościowym osiągnąć ilość punktów nie mniejszą niż: Opisane w załączniku nr 1 do umowy - SYSmark 2007 Preview Productivity min. 130 punktów, - SYSmark 2007 Preview Rating min. 150 punktów Opisane w załączniku nr 2 do umowy - SYSmark 2007 Preview Productivity min. 170 punktów, - SYSmark 2007 Preview Rating min. 200 punktów Zamawiający wymaga udzielenia trzyletniej gwarancji Wykonawcy oraz zapewnienia trzyletniej gwarancji producenta na dostarczone zestawy komputerowe oraz w czasie ich trwania zapewnienia § support techniczny i usługę Hot Line, § w przypadku awarii przywrócenie ciągłości pracy w ciągu 8 godzin roboczych Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wskazał w załączniku nr 1 i 2 do Umowy, znak towarowy firmy Microsoft jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt z systemem operacyjnym o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SIWZ i zaoferowany system operacyjny będzie w pełni i poprawnie funkcjonował z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) Zamawiającego, tj. w szczególności z: . sieciowymi systemami operacyjnymi MS Windows i Novell NetWare, . oprogramowaniem aplikacyjnym - MS Office, Lotus Notes, Lotus Domino Web Access, eTrust ITM, WinRAR, Windows Internet Explorer, Adobe Reader, ARIS, LEX, Szafir .Zintegrowanym System Informatycznym Wspomagającym Zarządzanie Miastem (KSAT) autorstwa Centralnego Ośrodka Informatyki Górnictwa S.A z siedzibą w Katowicach; .urządzeniami drukującymi-kopiującymi-skanującumi firm HP, OKI, Lexmark, OCE, Nashuatec (oficjalnie dostępne sterowniki producentów urządzeń dla oferowanego systemu operacyjnego) Jednocześnie Zamawiający zakłada, że wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i - w razie wątpliwości - powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innego systemu operacyjnego niż MS WINDOWS - oświadczenie tego Wykonawcy zostanie przesłane do producenta w/w oprogramowania/urządzeń, celem jego weryfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOMEX SP. z o. o., ul. Wesoła 19B, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245514,15

  • Oferta z najniższą ceną: 245514,15 / Oferta z najwyższą ceną: 298767,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.