eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzyska › Odbieranie odpadów komunalnych zarówno segregowanych jak i zmieszanych gromadzonych w workach na odpady przez właścicieli nieruchomości kontenerach Kp-7, Kp-10z obiektów użyteczności publicznej, transport oraz ich odzysk lub utylizacja, transport oraz ich



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Brzyska: Odbieranie odpadów komunalnych zarówno segregowanych jak i zmieszanych gromadzonych w workach na odpady przez właścicieli nieruchomości kontenerach Kp-7, Kp-10z obiektów użyteczności publicznej, transport oraz ich odzysk lub utylizacja, transport oraz ich odzysk lub utylizacja
Numer ogłoszenia: 423472 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzyska , Brzyska 1, 38-212 Brzyska, woj. podkarpackie, tel. 013 4460120, faks 013 4460105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych zarówno segregowanych jak i zmieszanych gromadzonych w workach na odpady przez właścicieli nieruchomości kontenerach Kp-7, Kp-10z obiektów użyteczności publicznej, transport oraz ich odzysk lub utylizacja, transport oraz ich odzysk lub utylizacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych zarówno segregowanych jak i zmieszanych gromadzonych w workach na odpady przez właścicieli nieruchomości kontenerach Kp-7, Kp-10z obiektów użyteczności publicznej, transport oraz ich odzysk lub utylizacja, transport oraz ich odzysk lub utylizacja. Odpady komunalne powinny być zbierane w systemie indywidualnym u źródła jedynie w zamkniętych i szczelnych workach plastikowych do tego celu przeznaczonych o odpowiedniej wytrzymałości zapewniającej bezpieczny z punktu widzenia technicznego i sanitarnego transport oraz ich usuwanie z nieruchomości z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu. a) w budynkach wielorodzinnych dopuszcza się gromadzenie odpadów komunalnych w kontenerach Kp*-7 lub Kp-10/ b) w sklepach i punktach usługowych , placówkach handlowych , lokalach gastronomicznych obowiązują worki lub pojemniki o poj. 240L, c) w obiektach użyteczności publicznej- dopuszcza się system gromadzenia odpadów komunalnych w urządzeniach do gromadzenia odpadów/kontenery Kp-7, Kp-10 d) placówki oświatowe /kontenery Kp-7 ,Kp-10 lub worki e) urzędy -system zbiorczy /kontenery Kp-7,Kp-10 lub worki f) cmentarze system zbiorczy /kontenery Kp-7, lub Kp-10 W przypadku dróg publicznych odpady komunalne powinny być zbierane w urządzeniach do gromadzenia odpadów komunalnych o poj. 30L lub w workach ustawionych przy przystankach komunikacyjnych i opróżniane przynajmniej raz w miesiącu. Odpady wielkogabarytowe powstające na terenach nieruchomości będą zbierane akcyjnie przynajmniej raz w roku. Odpady komunalne powstające w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej powinny być gromadzone w sposób wyodrębniony od odpadów komunalnych. Wywóz odpadów będzie odbywał się na podstawie harmonogramu wywozu ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wywozem odpadów komunalnych jest teren całej gminy Brzyska - miejscowości: Brzyska Błażkowa Kłodawa Ujazd Wróblowa Lipnica Dolna Dąbrówka Najdalej wysuniętym od centrum gminy jest gospodarstwo położone w masywie leśnym - w Błażkowej na granicy z Dębową ok. 10 km. -W Kłodawie kilka gospodarstw położonych nad rzeką Wisłoką -3km od centrum -w Lipnicy Dolnej -Guminy , przysiółek pod Liwoczem do 6km. -Brzyska- Krzemyk -przysiółek pod Liwoczem-3km. -Ujazd -Wróblowa-przysiółek Strebikowa - 4km. -Dąbrówka na granicy z Gamratem -6.5 km. Liczba mieszkańców 6448 stan na dzień 30.11.2009r. Objaśnienia: Kp* - Kontener o pojemności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych warunki szczegółowe wymagane od oferentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis), 2.oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na załączonym druku ) - załącznik Nr 2, 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek w ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - załącznik Nr 3, 4.wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik Nr 4 5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik Nr 5 6.koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, 7.umowa z administratorem wysypiska śmieci na którym będą składowane nieczystości z terenu naszej gminy 8.wykaz sprzętu niezbędnego do wywozu nieczystości, którym oferent będzie świadczył usługi na terenie naszej gminy - wymagane jest aby oferent posiadał: minimum 2 samochody śmieciarki duże, dwa samochody bramowce - do wywozu kontenerów, dwa samochody śmieciarki ODMC 3,5t 9. Posiadać zezwolenie na usuwanie odpadów komunalnych wydane przez Wójta Gminy Brzyska. 10.Posiadać odpowiednie decyzje starosty w zakresie gospodarki odpadami zezwalające na wykonywanie transportu oraz decyzję pozwalającą na użytkowanie instalacji do sortowania i odzysku odpadów komunalnych Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.