eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa systemu doraźnego zabezpieczenia przed powodzią miasta Wrocławia, dla obecnych warunków funkcjonowania Wrocławskiego Systemu Ochrony przed powodzią



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42344

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa systemu doraźnego zabezpieczenia przed powodzią miasta Wrocławia, dla obecnych warunków funkcjonowania Wrocławskiego Systemu Ochrony przed powodzią Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, do kontaktów: Tomasz Kaźmierczak, Pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, tel. +48 71 3272347, fax +48 71 3272216, www.wroclaw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, Tomasz Kaźmierczak, al. Kromera 44, pok. 241, 51-163 Wrocław, tel. +48 71 3272347, fax +48 71 3272216, www.wroclaw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, Tomasz Kaźmierczak, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, tel. +48 71 3272347, fax +48 71 3272216, www.wroclaw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, Tomasz Kaźmierczak, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, tel. +48 71 3272347, fax +48 71 3272216, www.wroclaw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu doraźnego zabezpieczenia przed powodzią miasta Wrocławia, dla obecnych warunków funkcjonowania Wrocławskiego Systemu Ochrony przed powodzią. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę systemu doraźnego zabezpieczenia przed powodzią miasta Wrocławia, dla obecnych warunków funkcjonowania Wrocławskiego Systemu Ochrony przed Powodzią, na który składały się będą zapory kozłowo - paletowe. Parametry zapory kozłowo - paletowej: - Wysokość piętrzenia 1,25m. - Konstrukcja podpór wykonana z materiałów metalowych odpornych na wpływ czynników atmosferycznych (opady, wahania temperatury). - Na konstrukcji zapory oparte płyty ze sklejki wodoodpornej (zamiast europalet). - Całość konstrukcji pokryta membraną (folią) nieprzepuszczającą wody z tworzywa sztucznego zabezpieczającą przed przeciekaniem oraz dociążona do podłoża od strony odwodnej. - Konstrukcja powinna zapewniać stabilność zapory przy określonym poziomie piętrzenia. Łączna długość zapory kozłowo paletowej żądanej przez Zamawiającego wynosi 600m. Konstrukcje zapór kozłowo paletowych pakowane kompletami na europaletach. Zapory przeznaczone będą do ochrony zagrożonych powodzią terenów zabudowanych miasta Wrocławia, dróg, ważnych obiektów gospodarczych, hydrotechnicznych i komunalnych (ujęcia i stacje uzdatniania wody). Zapory przeciwpowodziowe zastosowane będą w miejscu gdzie zaistnieje potrzeba podwyższenia obwałowań lub bulwarów rzecznych w obrębie miasta. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren gminy Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.23.83 - Zapory Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.83 - Zapory 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6 500,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w odniesieniu do podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN/127/2005/WBZ. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.10.2005, godzina 12:15, al. M. Kromera 44, Wrocław, pok. nr 117.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.