Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Dąbrówno: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 154075N w Dąbrównie
Numer ogłoszenia: 42337 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dąbrówno , ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6474089, faks 089 6474087.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/dabrowno_gmina_wiejska/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr 154075N w Dąbrównie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest umowa na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni drogi gminnej Nr 154075 N w Dąbrównie, na odcinku od km 0+000,00 do km 0+171,50 i od km 0+000 do km 0+050, z nawierzchni gruntowej ulepszonej na nawierzchnię utwardzoną z kostki betonowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 PLN. Wadium należy wnieść w pieniądzu (przed upływem terminu składania ofert), przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 75 8823 0007 2001 0100 1847 0004, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w OlsztynkuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez nich oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnianie chociaż jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpowiednie ze względu na formalny statusu przedsiębiorcy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadanie wymaganych przepisami prawa budowlanego uprawnień oraz wpisanie tej osoby na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Wykaz zadań zrealizowanych - w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiadających swoim zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 3 zadania), z podaniem ich odbiorców, przedmiotu, wartości i dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/dabrowno_gmina_wiejska/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrówno,
14-120 Dąbrówno,
ul. Kościuszki 21,
pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrówno, 14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Poniaty Wielkie
- Budowa drogi gminnej kl.D w km od 0+000 do 0+481,42 wraz z budową skrzyż. drogi powiat.nr 1387K km 8+233 oraz budową skrzyż. drogi powiat.nr 1384Kw km 15+106 w m. Szerzyny, gm.Szerzyny (dokończenie5)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Długie, Nowosielce, Posada Zarszyńska i Zarszyn
- Zaprojektowanie, wykonanie, nadzór dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo: ul. Ogrodowa, Dreckiego, Jęczmienna oraz drogi w Markowie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.