eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawy sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Sił Zbrojnych RP



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42335

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawy sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Sił Zbrojnych RP Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Marek Chwiłoc-Fiłoc, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 022 3149868, fax 022 3149900, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Sił Zbrojnych RP. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy sprzętu i aparatury medycznej - szczegółowy opis stanowi załącznik nr B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wskazane miejsca na terenie całego kraju zgodnie z planem dostaw dostępnym u Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii Oryginalny kod CPV: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Oryginalny kod CPV: 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Oryginalny kod CPV: 33.19.21.60 - Nosze Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.60 - Nosze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zagodnie z załącznikiem B. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy; data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie 210 520 PLN Wysokość wadiów dla poszczególnych części zamówienia przedstawia Załącznik B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę sprzętu i aparatury medycznej nastąpi w terminie do 21 dni roboczych od daty złożenia wymaganych dokumentów przez wykonawcę potwierdzających dokonanie dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi wskazane w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany złożyć wraz z ofertą dokumenty wskazane w rozdziale III.2.1.1), III.2.1.2, III.2.1.3) Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia / nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wskazanych w ww. wymaganiach. W odniesieniu do Wykazu dostaw wskazanego w pkt. III.2.1.3) niniejszego ogłoszenia, za potwierdzenie posiadania zdolności technicznej do wykonania zamówienia będzie uznane załączenie do oferty wraz z ww. wykazem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie w przeciągu ostatnich trzech lat a w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostaw sprzętu lub aparatury medycznej w asortymencie i ilościach nie mniejszych niż wskazane w częściach zamówienia, na które wykonawca składa ofertę. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy muszą dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 1),3),4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 2) i 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową zobowiązany jest wraz z ofertą przedstawić polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto dla części zamówienia, na które składa ofertę w tym postępowaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada potencjał techniczny do wykonania zamówienia zobowiązany jest wraz z ofertą przedstawić wykaz dostaw sprzętu lub aparatury medycznej wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie w przeciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w asortymencie i ilościach nie mniejszych niż wskazane w częściach zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 69 - 66530 z dnia 08.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: najniższa cena jednostkowa brutto - 98% długość okresu gwarancji - 2% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 47/L/MON/ZZSL/PN/ZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.09.2005, cena - 20 PLN plus koszty przesyłki. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna w siedzibie Zamawiającego lub zostanie wysłana pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 14.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.09.2005, godzina 13:00, Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, lok. 502.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) defibrylatory spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 79 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 127szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2005. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) aparaty EKG - 3- kanałowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 2 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 27szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: termin dostawy: 30.11.2005. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) respiratory transportowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 900 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 2 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) inhalatory tlenowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 3 000 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 90 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) aparat do znieczulenia ogólnego - typ polowy spełniający wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 800 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) przyrządy ssące elektryczne spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 2 500 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 42 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) autoklaw spełniający wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 400 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) unity stomatologiczne polowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 19 700 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 9 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) aparat USG spełniający wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 1 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 1szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) pulsoksymetry spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 3 500 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 60 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) aparaty do sztucznego oddechu z filtrem absorpcyjnym spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 300 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 10 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) manekiny do nauki udzielania pomocy (FANTOMY) spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 400 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 2 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) ogrzewarki medyczne spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 7 000 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 41szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) ogrzewacze płynów infuzyjnych spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 500 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 6 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) kołnierze szyjne ortopedyczne jednorazowego użytku spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 20 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 20 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) kołnierze szyjne ortopedyczne wielokrotnego użytku spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 700 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 552 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) kamizelki krótkie unieruchomienie kręgosłupa spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 900 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 75 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) szyny wyciągowe ortopedyczne spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 2 100 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 78 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) unieruchomienia kończyn podciśnieniowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 3 500 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 137 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) deski ortopedyczne spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 1 000 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 28 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) nosze próżniowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 500 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 4 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) nosze ewakuacyjne z wkładem termoizolacyjnym spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 6 600 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 37 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) nosze transportowe z kamizelką spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 7 600 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 83 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) nosze plecakowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 12 000 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 52 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) nosze typu tobogan spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 5 000 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 14 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) nosze podbierakowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 100 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 4 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) nosze kosz ratowniczy - wersja dwuczęściowa spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 4 100 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 39 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 28 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) siodełko ratownicze spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 1 200 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 94 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 29 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) koce foliowe izotermiczne spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 300 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 203 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 30 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) koce schładzające na oparzenia spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 100 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 14 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 31 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) zestawy oparzeniowe spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 100 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 6 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 32 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) polowe zasobniki medyczne spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 3 000 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 96 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 33 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) walizki reanimacyjne z wyposażeniem spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 300 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 3 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 34 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) torby ratownicze z wyposażeniem spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 38 800 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 158 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005 CZĘŚĆ Nr: 35 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 (E165). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) plecaki ratownicze z wyposażeniem spełniające wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ tj. "skład przedmiotu zamówienia, opis części zamówienia" b) wadium - 1 000 PLN. 3) Zakres lub wartość: a) ilość 4 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: 30.11.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.