Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Raba Wyżna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA
Numer ogłoszenia: 423354 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna , Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 018 2691250, faks 018 2691251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rabawyzna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie z wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia części od 1 do 7. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub część, jednak nie więcej niż 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części: Część nr 1 -SKAWA a) odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej od Granic do Chabówki, b) odśnieżanie innych wskazanych dróg gminnych i chodników w Skawie. Część nr 2-RABA WYŻNA z wyłączeniem górnej części RABY WYŻNEJ a) odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej Raba W. - Łysa Góra, b) systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych w miejscowości Raba Wyżna . c) systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie chodników przy drogach powiatowych i wojewódzkiej w miejscowości Raba Wyżna. d) odśnieżanie parkingów przy szkołach, Ośrodku Zdrowia, przedszkolu, banku, kościele, Pagiecie i Urzędzie Gminy w miejscowości Raba Wyżna. Część nr 3- ROKICINY PODHALAŃSKIE odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych i chodników w Rokicinach Podhalańskich. Część nr 4- BUKOWINA OSIEDLE I HARKABUZ odśnieżanie dróg gminnych w Bukowinie Osiedlu i Harkabuzie Część nr 5- PODSARNIE odśnieżanie dróg gminnych w Podsarniu oraz posypywanie drogi do kościoła w miejscowości Podsarnie. Część nr 6- SIENIAWA odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych i chodników w Sieniawie. Część nr 7 BIELANKA i górna część RABY WYŻNEJ odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych i chodników w Bielance i górnej części Raby Wyżnej tj. od mostu na Domałówce w stronę Bielanki Przez systematyczne odśnieżanie i posypywanie rozumie się obowiązek odśnieżania bez każdorazowych uzgodnień z przedstawicielem Zamawiającego po każdorazowych opadach śniegu w trybie niezwłocznym (w pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi i chodniki najczęściej użytkowane tj. położone blisko szkół, przedszkoli, kościołów, ośrodków zdrowia itp. natomiast przez odśnieżanie rozumie się interwencyjne odśnieżanie po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę jednej usługi w zakresie odśnieżania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje: minimum dwoma pojazdami z pługami odśnieżnymi z dwoma napędami na jedno zadanie dotyczące odśnieżania. Dodatkowo w zadaniach gdzie należy odśnieżać chodnik powinien wykazać że dysponuje lub posiada pojazd z pługiem do odśnieżania o szerokości do 170 cm, ponadto w zadaniach gdzie należy posypywać drogi lub chodniki Wykonawca powinien dysponować lub posiadać sprzęt do posypywania dróg np. piaskarka, rozsiewacz itp. o ładowności minimum 2 ton.Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia oraz na czas jego realizacji.. Zamawiający wymaga by suma gwarantowana ubezpieczenia z tytułu zimowego utrzymania dróg gminnych wyniosła co najmniej 50 000 zł.-na dane zadanie.Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, wykaz osób do kontaktów, oświadczenie dotycz. grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) W przypadku przedłużenia się sezonu zimowego, istnieje możliwość, na wniosek Zamawiającego, przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o czym mowa w § 4 wzoru umowy. 2) W przypadku wystąpienia siły wyższej, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania usługi (wydłużenie czaso-okresu od opadów do wykonania usługi). 3) nastąpi zmiana podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, z zastrzeżeniem § 7 wzoru umowy, 4) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rabawyzna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Raba Wyżna
RABA WYŻNA 41
34-721 Raba Wyżna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raba Wyżna -sekretariat RABA WYŻNA 41 34-721 Raba Wyżna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.11.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.