eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Wykonanie remontu chodnika w ul. Mszczonowskiej w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Skierniewice: Wykonanie remontu chodnika w ul. Mszczonowskiej w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 42320 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu chodnika w ul. Mszczonowskiej w Skierniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ulicy Mszczonowskiej na odcinku od ulicy Rawskiej (000,00 m) do ulicy Kopernika (548,00 m) projektuje się remont nawierzchni chodników, zjazdów, zatok parkingowych i opasek, będących w złym stanie technicznym. Remont chodników polega na: - rozebraniu krawężników i obrzeży betonowych z ławami podkrawężnikowymi, - rozebraniu nawierzchni chodników, - wykonaniu ławy z betonu kl. B10, - ustawieniu nowych krawężników betonowych 15x30, - ręcznym zdjęciu górnej warstwy podsypki piaskowej, która poprzerastana jest trawą, - ręcznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, - wykonaniu warstwy uzupełniającej z podsypki piaskowej grubości średnio 9 cm (tylko dla chodników oddzielonych od jezdni zieleńcami oraz chodnika na skwerze na skrzyżowaniu ulic Mszczonowskiej - Długiej - Konopnickiej), - wykonaniu warstwy podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - położeniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. na części chodników projektuje się podbudowę z chudego betonu kl. B6/9 gr. 12 cm na warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm. Remont opasek polega na: - rozebraniu krawężników i obrzeży betonowych z ławami podkrawężnikowymi, - rozebraniu nawierzchni opasek, - wykonaniu ławy z betonu kl. B10, - ustawieniu nowych krawężników betonowych 15x30, - ręcznym zdjęciu górnej warstwy podsypki piaskowej, która poprzerastana jest trawą, - ręcznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, - wykonaniu warstwy uzupełniającej z podsypki piaskowej gr. średnio 9 cm (dla opasek zaniżonych), - wykonaniu warstwy podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - położeniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm. Remont zjazdów polega na: - rozebraniu krawężników betonowych z ławami podkrawężnikowymi, - rozebraniu nawierzchni z trylinki, - wykonaniu koryta na średnią głębokość 21 cm, - ręcznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm, - wykonaniu podbudowy z chudego betonu kl. B6/9 gr. 15 cm, - położeniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. min. 3 cm. Remont zatok parkingowych polega na: - rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, - uzupełnieniu podsypki cementowo-piaskowej gr. wynikowej, - położeniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. W związku z wymianą nawierzchni chodników, wymianie ulega też nawierzchnia przejść dla pieszych. Na przejściach zaproponowano nawierzchnię z płyt betonowych 35x35x5 lub 40x40x6,5 (lub zbliżonych wymiarów) z wypustkami dla niepełnosprawnych, koloru żółtego. Szczelinę między krawężnikiem a jezdnią ulicy należy wypełnić w dolnej części betonem kl. B20, a w górnej gł. 2 cm wypełnić bitumiczną masą zalewową i posypać grysem. Roboty remontowe obejmują również: - uzupełnienie kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm w murkach pod siedziskami, - uzupełnienie szczelin między kostkami zaprawą cementowo-wapienną o wytrzymałości 3 MPa, - wiercenie otworów w murkach pod kołki rozporowe dł. min. 15 cm, - wykonanie siedzisk z desek sosnowych, grubości 45-50 mm, heblowanych, wygładzonych papierem ściernym, impregnowanych, malowanych na kolor zielony farbą antykorozyjną, podwójnie. - bieżącemu remontowi podlegają też ogrodzenia ochronne U12b na skrzyżowaniu ulic: Mszczonowskiej i Rawskiej oraz Mszczonowskiej i Reymonta. Ogrodzenia U12b na skrzyżowaniu ulic: Mszczonowskiej i Długiej należy wymienić na nowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 18.03.2009r. do godz. 11:15 w wysokości: 6 500,00zł słownie: sześć tysięcy pięćset złotych. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem (RI - wadium - chodnik w ul. Mszczonowskiej). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych ( Dz. U 2006, nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej siwz wadium, c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej siwz oraz dostarczą oświadczenia i dokumenty wymagane w siwz. 2. Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty do oferty: a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.2 ustawy, c) wnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. f) Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 g) Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 7 siwz - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 48 miesięcy od daty odbioru końcowego. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku 5a do siwz. h) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz 2.1 W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt.2. e) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 2 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum. 2.2 W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 2. muszą spełnić wspólnie lub muszą być spełnione przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej. 2.3 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą dostarczyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty : a) Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, b) Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika nr 2.1 Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe zgodnie z art. 87 ust.1 pkt.2 ustawy, c) wnieść wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 12 siwz. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 i art. 24 ust. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. i) Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - wg zał. 4 Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. j) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 14.2 siwz 3.1 W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy , b) dokumenty wymienione w pkt.3. e) muszą być złożone przez każdy podmiot, c) dokumenty pozostałe wymienione w pkt. 2 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, Wydział Realizacji Inwestycji 96-100 Skierniewice, Rynek 1,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1, pok. nr 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.