Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Warszawa: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ
Numer ogłoszenia: 423200 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmaceutyczny , ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4563866, faks 022 4563879.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifarm.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego n.w. sprzętu komputerowego: 1.Jednostka centralna: Komputer przeznaczony do pracy biurowej z zapewnieniem możliwości pracy z podstawowymi pakietami biurowymi, oprogramowaniem graficznym Chem Bio Office, Corel Draw oraz współpracy z oprogramowaniem i możliwością sterowania urządzeniami firm Schimadzu, Waters i Lab-El wykorzystywanymi w IF jak również oprogramowaniem SAS Institute SAS 9.3, Accelrys, Tripos, NAMD, Charmm, Amber, Modeller, Gaussian, Dalton, Schroedinger, CPMD -wspomagane komputerowo projektowanie nowych leków i statystyczne opracowania danych z optymalizacji procesów chemicznych. Procesor: Osiągający w testach PassMark CPU Mark wynik co najmniej 6100 punktów. Pamięć RAM: Pojemność: min 4096 MB; Zainstalowany radiator. Płyta główna: Złącza wbudowane: Min 1 złącze PCI-E 16x -16 x mechanicznie, 16 x elektrycznie, ilość portów SATA 600MB s: min.2; Złącza na tylnym panelu płyty głównej: min. 2 porty USB 3.0, min. 1 x HDMI, karta LAN - min. 10 100 1000. Karta graficzna: Osiągająca w testach PassMark G3D Mark wynik co najmniej 2900 punktów.HDD: Pojemność min. 500 GB. Napęd optyczny: rodzaje; DVD RW DL; Interfejs: SATA; Pojemność bufora danych: min 2 MB; LightScribe: TAK; Czas dostępu CD: Max 150 ms; Czas dostępu DVD : Max 150 ms; Dołączone oprogramowanie do nagrywania. Obudowa: Tower; zatoki 5,25 zewnętrzne: min 3 szt. ; zatoki 3,5 wewnętrzne: min 3 szt.; zatoki 3,5 zewnętrzne: min 1 szt.; zasilacz min 700W modularny - możliwość odłączenia kabli; min. 2 złącza USB z przodu obudowy. Czytnik kart pomięci: wewnętrzny zainstalowany w zatoce 3,5; obsługa kart: Memory Stick, Compact Falsh, SDHC, mini SD, Multi Media Card. System operacyjny: Microsoft OEM Windows 7 Professional 32 bit, wersja polska lub równoważny zapewniający: pracę w środowisku 32 bitowym, możliwość pracy z mobilnymi kontami użytkowników domeny AD skonfigurowanej w oparciu o system Windows Serwer 2003, możliwość instalacji oprogramowania pracującego w środowisku MS. Windows, pełną kompatybilność z oprogramowaniem wykorzystywanym u zamawiającego, wyszczególnionym w rubryce -zastosowanie. Ilość 4 szt; 2.Klawiatura: Złącze USB Ilość 4 sztuki; 3.Mysz przewodowa: Złącze USB; Rodzaj: laserowa; Min. 1 rolka Ilość 4 sztuki; 4.Zasilacz awaryjny UPS: Moc rzeczywista: min. 600 W; czas przełączania na UPS maks. 6 ms,; zakres napięć wejściowych 170-270V lub szerszy, czas podtrzymania Pmax min.8 min; Zimny start: TAK; interfejs komunikacyjny z PC: USB; ilość gniazd wyjściowych: min 2. Ilość 4 sztuki; 5. Urządzenie wielofunkcyjne: Technologia druku: laserowa; Druk w kolorze: TAK; Minimalny zestaw funkcji: Drukarka, Skaner, Kopiarka, Faks; Rozmiar nośnika: A4; Szybkość druku mono kolor: min. 30 str. na min; Zainstalowana pamięć: min 768 MB; Złącze USB 2.0; Karta sieciowa Ethernet 10 100 BaseTx; ADF - Automatyczny podajnik dokumentów; Zainstalowany moduł druku dwustronnego; Dostępne sterowniki zgodne z MS Windows XP Vista -Win 7. Ilość 1 sztuka. 6. Monitor LCD: Przekątna ekranu: min. 21,5; Rozdzielczość obrazu : min. 1920x1080; Złącza wejściowe - sygnałowe: min. 1 x D-Sub, min 1 x DVI-D, min. 1 x HDMI; Jasność : min 300 cd m2 ; Czas reakcji matrycy : maks. 5 ms.; Wbudowane głośniki; Wbudowany HUB USB min 2 portowy. Ilość 6 sztuk; 7. Drukarka laserowa cz-b: Obszar wydruku : A4; Automatyczny dupleks: TAK; Jakość druku w czerni: 1200 x 1200 dpi; Zainstalowana pamięć: min 256 MB; Szybkość druku w czerni: 30 str. na min. lub większa; Wbudowana karta sieciowa min 10 100BaseTx; Dostępne sterowniki zgodne z MS Windows XP -Vista -Win 7.Ilość 4 sztuki; 8. Skaner: Obszar skanowania: A4; Przystawka do skanowania negatywów; Głębia koloru: min 48 bit; Optyczna rozdzielczość skanowania: min 4800 x 4800 dpi; Skan poglądowy po max 9 sek.; Element światłoczuły: CCD. Ilość 2 sztuki; 9. Komputer notebook: Prędkość procesora: min. 2,5 GHz; Zainstalowana pamięć RAM: min 6144 MB; Przekątna ekranu LCD: min. 15,4 max 15,6; Zainstalowany HDD: min 640 GB SATA; Wbudowany napęd optyczny: Nagrywarka DVD - DVD?RW DL; Zintegrowana karta dźwiękowa; Karta graficzna z min. 1024 MB pamięci dedykowanej; Wbudowana karta sieci bezprzewodowej 802.11b g n; Wbudowana karta ethernet 10 100 1000 RJ 45; Wbudowany moduł Bluetooth; Bateria: min. 6 ogniwowa; Min. 1 x HDMI; Min. 3 x USB 2.0; System operacyjny preinstalowany przez producenta urządzenia: Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit lub równoważny zapewniający: pracę w środowisku 64 bitowym, możliwość pracy z mobilnymi kontami użytkowników domeny AD skonfigurowanej w oparciu o system Windows Serwer 2003, pełną kompatybilność z oprogramowaniem pracującym w środowisku MS. Windows wykorzystywanym u zamawaijącego; 3 - letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta;Torba dedykowana do laptopa o zaoferowanym rozmiarze -wodoodporna, z metalowymi mocowaniami paska na ramię. Ilość 2 sztuki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Brak
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 2A do SIWZ; 3) oświadczenie o podwykonawcach - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty). W przypadku wykonawców występujących wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 7) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. 8) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców wspólnie składających ofertę oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Reszta dokumentów może być złożona wspólnie: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4) składane jest oddzielnie przez każdy podmiot występujący wspólnie, przy czym oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 3 może być złożone wspólnie, - oferta składana wspólnie musi być podpisana przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisana przez każdego uczestnika występującego wspólnie, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą; Uwaga: treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu, np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich działających wspólnie Wykonawców np. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, - Zamawiający przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie żądał dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 9) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 145 Prawa zamówień publicznych, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia informacji o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifarm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Farmaceutyczny ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Farmaceutyczny, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, budynek 17, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-068 08 pn.: Opracowanie innowacyjnych technologii leków oftalmicznych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym. Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-069 08 pn.: Innowacyjne technologie leków onkologicznych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym. Projekt nr POIG.01.01.02-14-072 09 pn.: Poszukiwanie innowacyjnego leku śródbłonkowego w grupie nowych pochodnych escyny. Projekt nr UDA-POIG.01.03.01-14-62 09 pn.: Innowacyjne technologie leków sercowo-naczyniowych o szczególnym znaczeniu terapeutycznym i społecznym. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- ZAKUP KOMPUTERÓW
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.