eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żydowo › DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Żydowo: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE
Numer ogłoszenia: 423194 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie , Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.zydowo.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SAMORZADU TERYTORIALNEGO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa środków czystości do codziennego mycia i czyszczenia powierzchni oraz akcesoriów i sprzętu sprzątającego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 68 pozycji asortymentowych. w ilościach wyszczególnionych w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Towar musi być fabrycznie nowy dobry jakościowo, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminem przydatności do użytku. Towar dostarczany do Zamawiającego, musi posiadać minimum 6-cio miesięczny termin ważności/przydatności do użycia. Towar musi być dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. 3.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie aktualnych kart charakterystyki dla produktów wyszczególnionych w pozycjach: 13,14, 16, 17, 64, 65 specyfikacji asortymentowo-cenowej. Karty charakterystyki dla pozostałych środków czystości , Wykonawca dostarczy w dniu realizacji pierwszej dostawy. 4.Wszystkie środki czystości muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które gwarantują pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu. 5.Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne 6.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 7.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów 8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67,ust.1 pkt 7 lub art. 134,ust 6 pkt 4 Pzp. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania dostaw. 12..Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowo - asortymentowego przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę , a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zawartej z Wykonawcą umowie : 1)w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT dopuszcza się zmianę stawki VAT określoną w ofercie Wykonawcy i zawartej umowie, 2)w przypadku zmian ilościowych w ramach asortymentu określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WADIUM NIE WYMAGANE

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3)spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału, 4)spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia-nie spełnia 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1)jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy pzp; 2)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 5)zawiera błędy w obliczeniu ceny; 6)w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy pzp; 7)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta sporządzona na druku Formularz oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2.Do formularza ofertowego winny być załączone n/w dokumenty stanowiące integralną część oferty: 1)specyfikacja asortymentowo-cenowa -zał.nr 2 do SIWZ 2)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na zał. nr 3 do SIWZ. 3)oświadczenie wykonawcy zał. nr 4 do SIWZ 4)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów, 5) wykaz wykonanych dostaw sporządzony na/lub wg załącznika nr 5 do SIWZ. 6) zaparafowany wzór umowy, stanowiący zał. Nr 6 do SIWZ, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne karty charakterystyki dla produktów wyszczególnionych w pozycjach: 13,14, 16, 17, 64, 65 specyfikacji asortymentowo-cenowej 3.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej(konsorcja/spółki cywilne) 1)w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, należy przedłożyć umowę spółki oraz pełnomocnictwo do podpisywania oferty i umowy w prowadzonym postępowaniu przez wspólnika wskazanego w pełnomocnictwie. 2)w przypadku spółki jawnej jeżeli ze złożonych dokumentów nie wynika kwestia reprezentacji to spółki jawnej powinny załączyć dodatkowo umowę spółki i o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. 3)pozostałe dokumenty oraz warunki odnośnie ich treści i formy wymagane przez Zamawiającego w przypadku składania oferty wspólnej zostały określone w punkcie XI SIWZ pdpkt 2 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1a) i 1b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymaganych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. WAŻNE Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodnośćprzez osobę/osoby uprawnioną/ne do podpisywania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem)/każda zapisana strona/ Wszystkie zapisane strony oferty i załączników powinny być podpisane lub zaparafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 112, pok.3, tel.(094) 318-88-87.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Domu Pomocy Społecznej w Żydowie 112, pok.5(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.