eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa prasy krajowej i zagranicznej, dzienników urzędowych oraz poradników specjalistycznych (aktualizacje) dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w 2010 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Warszawa: Dostawa prasy krajowej i zagranicznej, dzienników urzędowych oraz poradników specjalistycznych (aktualizacje) dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w 2010 r
Numer ogłoszenia: 423112 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy krajowej i zagranicznej, dzienników urzędowych oraz poradników specjalistycznych (aktualizacje) dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w 2010 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywna dostawa do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach prenumeraty na 2010 r. prasy krajowej i zagranicznej, dzienników urzędowych oraz poradników specjalistycznych (aktualizacje). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: PAKIET I - Prasa codzienna 1) Dziennik Gazeta Prawna - 24 egz. 2) Fakt - 5 egz. 3) Financial Times - 1 egz. 4) Gazeta Wyborcza - 20 egz. (wyd. sobotnie - 10 egz.) 5) Le monde - 1 egz. 6) Nasz Dziennik - 4 egz. 7) Polska Metropolia Warszawska - 6 egz. 8) Puls Biznesu - 4 egz. 9) Rzeczpospolita - 29 egz. 10) Super Express - 5 egz. 11) Trybuna - 3 egz. 12) Życie Warszawy - 3 egz. PAKIET I - Tygodniki 13) ANGORA - 4 egz. 14) Forum - 1 egz. 15) Gazeta Polska - 1 egz. 16) Media i Marketing Polska - 1 egz. 17) Newsweek - wersja angielska - 5 egz. 18) Newsweek - wersja polska - 7 egz. 19) Polityka - 12 egz. 20) Polska Zbrojna - 1 egz. 21) Przegląd - 4 egz. 22) Przekrój - 7 egz. 23) The Economist - 3 egz. 24) Tygodnik Powszechny - 4 egz. 25) Wprost - 11 egz. PAKIET I - Dwutygodniki 26) Monitor Księgowego - 1 egz. 27) Monitor prawa pracy i ubezpieczeń - 1 egz. 28) Monitor Prawniczy CH BECK - 1 egz. 29) Rachunkowość budżetowa - 1 egz. PAKIET I - Miesięczniki 30) Chipp z DVD - 1 egz. 31) Dlaczego - 2 egz. 32) Forbes (wersja polska) - 4 egz. 33) IT w administracji - 1 egz. 34) Linux Magazine - 1 egz. 35) Monitor Prawa Pracy CH BECK - 1 egz. 36) Monitor Zamówień Publicznych -Wydawnictwo Forum - 1 egz. 37) Nowa Technika Wojskowa - 2 egz. 38) Państwo i Prawo - 1 egz. 39) Personel i Zarządzanie - 1 egz. 40) Perspektywy - 2 egz. 41) Poradnik Rachunkowości Budżetowej - 2 egz. 42) Press - 2 egz. 43) Przetargi publiczne - 1 egz. 44) Rachunkowość - 2 egz. 45) Służba pracownicza - 1 egz. 46) Software developers - 1 egz. 47) Świat Nauki - 5 egz. 48) Wiedza i Życie - 1 egz. 49) Zamówienia publiczne - Doradca - 1 egz. PAKIET II 1) Dziennik Urzędowy NBP - 1 egz. 2) Dziennik Ustaw - 3 egz. 3) Przegląd Legislacyjny - 1 egz. 4) Monitor Polski - 3 egz. 5) Research Police - 1 egz. PAKIET III 1) BHP w pracy - 1 egz. 2) Płace w firmie - rozliczenia wynagrodzeń w praktyce - 1 egz. 3) Szkolenia BHP w firmie + CD (kontynuacja) - 1 egz. 4) Teczka Księgowego JFP - aktualizacje - 1 egz. 5) Teczka Zamawiającego + CD - aktualizacje - 1 egz. 6) Ubezpieczenia społeczne w praktyce - 1 egz. 7) Zamówienia Publiczne od Ado Z - Praktyczny poradnik dla zamawiających - aktualizacje - 1 egz. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oferty na wszystkie pakiety oraz na wszystkie pozycje w pakietach, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszystkich pełnorocznych wydań Tytułów, tj. od pierwszego do ostatniego numeru z wydania 2010 r. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Tytułów, które nie zawierają dodatków w postaci książek, płyt CD, DVD i innych, chyba że dodatki dołączane są bezpłatnie. Wyjątek stanowią pozycje Tytułów, w których Zamawiający wymaga dołączenia takich dodatków, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca i muszą być one uwzględnione w cenie oferty brutto. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać Tytuły do siedziby Zamawiającego (Warszawa, wejście od ul. Wspólnej 1/3 - Portiernia) do godz. 73o w następujących terminach: 1) dzienniki - w dniu ich wydania, od poniedziałku do piątku włącznie, a w przypadku wydania dziennika w sobotę lub w dni ustawowo wolne od pracy - w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu wydania; 2) Tytuły zagraniczne oraz poradniki specjalistyczne - najpóźniej następnego dnia po ich otrzymaniu przez Wykonawcę od wydawcy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do zamówienia tych Tytułów w najwcześniejszym możliwym terminie; 3) pozostałe Tytuły - niezwłocznie po ich wydaniu, nie później jednak niż 5 dni po ich wydaniu, z zastrzeżeniem, iż gdy termin upływa w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy - w następnym dniu roboczym. 8. Wykonawca nie będzie odpowiadał za opóźnienia i braki w dostawach, spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy tj. działaniem siły wyższej, jak również wynikającymi z winy wydawców, a Wykonawca to udokumentuje. 9. W przypadku zaistnienia sytuacji spowodowanej zmianami organizacyjnymi Zamawiającego, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy Tytułów w ten sposób, iż Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy części lub wszystkich Tytułów do innych miejsc na terenie Warszawy poza siedzibą Zamawiającego przy ul. Wspólnej 1/3. W takim przypadku Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę przy pomocy faksu lub drogą elektroniczną. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy Tytułów w całości w stanie nienaruszonym. W przypadku zabrudzeń, zamoknięć lub innych uszkodzeń Tytułów, Zamawiający ma prawo żądać dostarczenia nowych egzemplarzy takich Tytułów - w drodze reklamacji na zasadach określonych w ust. 11. 11. W przypadku braku w dostawie Tytułu w odpowiedniej liczbie egzemplarzy lub ich niekompletności, Zamawiający może złożyć reklamację faksem lub drogą elektroniczną, Wykonawca wówczas zobowiązany będzie: 1) w przypadku prasy codziennej i tygodników - dostarczyć brakujące Tytuły w ciągu 4 godzin od zgłoszenia reklamacji; 2) w przypadku pozostałych Tytułów - dostarczyć brakujące Tytuły nie później niż w terminie do 7 dni od zgłoszenia reklamacji. 12. Wykonawca do każdej dostawy załączy dokument, z którego wynikać będzie jakie Tytuły i w jakiej liczbie egzemplarzy dostarczył (tzw. dowód dostawy). Dowód dostaw będzie niezwłocznie weryfikowany przez Zamawiającego. 13. Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie informować pisemnie Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prenumerowanych Tytułów (np. zmiana tytułu, częstotliwość ukazywania się lub wycofanie Tytułu z rynku). 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 20% zamawianych Tytułów i/lub liczby egzemplarzy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, przy czym Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym i w możliwie najkrótszym terminie od jej otrzymania uwzględni zmianę w kolejnej dostawie. Dokonywanie korekty zamówień, o których mowa w tym paragrafie nie wymaga zmiany treści umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 22.21.11.00 - Dzienniki urzędowe 22.21.21.00 - Wydawnictwa seryjne 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. UWAGA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunki określone w pkt 2) i 3) musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie, - żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) złożonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. W przypadku niespełnienia chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć poniższe dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1. pkt 1) - 3) ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) tj. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20), 00-529 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20), 00-529 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, pokój 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Forma przekazywania dokumentów: 1) pytania Wykonawców do treści SIWZ, odpowiedzi Zamawiającego oraz modyfikacja SIWZ - forma pisemna lub faks lub poczta elektroniczna; 2) złożenie oferty (wraz z załącznikami) - forma pisemna; 3) powiadomienie przez Wykonawcę o wprowadzeniu zmiany w ofercie lub wycofaniu oferty - forma pisemna; 4) złożenie brakujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu - forma pisemna (Wykonawca złoży je w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego); 5) złożenie przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty - forma pisemna lub faks; 6) zawiadomienie o wyniku postępowania - faks (oryginał pisma zostanie wysłany pocztą na adres wskazany w ofercie Wykonawcy); 7) zgoda Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą - forma pisemna lub faks; 8) wniesienie protestu - forma pisemna lub faks; 9) zgłoszenie przez Wykonawcę przystąpienia do postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu - forma pisemna lub faks. UWAGA - Jeżeli Wykonawca przekaże dokument faksem, elektronicznie i pisemnie (z uwzględnieniem form przekazywania dokumentów określonych powyżej) za datę ich złożenia przyjmuje się datę wpływu pierwszego dokumentu - dokument uważa się za złożony w terminie. 2. Zamawiający na swojej stronie internetowej będzie publikował zawiadomienia oraz informacje związane z prowadzonym postępowaniem, w tym zwłaszcza: 1) zapytania Wykonawców dotyczące treści SIWZ oraz odpowiedzi Zamawiającego, 2) modyfikacje treści SIWZ, 3) informacje o przedłużeniu terminu składania ofert, 4) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, 5) informacje o proteście wniesionym przed terminem składania ofert oraz jego rozstrzygnięciu, 6) zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.