Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Piła: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich w Pile ul.Żermskiego 41
Numer ogłoszenia: 423074 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich , ul. Żeromskiego 41, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2132140, faks 067 2132143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zs3.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 3 im. Lotników Polskich w Pile ul.Żermskiego 41.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej , określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych/CPV/ z możliwością składania ofert częściowych . Każda ze skazanych częśći będzie okreslana mianem Zadanie.Zadanie I/CPV/03000000-2 Produkty Rolnictwa i Ogrodnictwa. Zadanie II/CPV/03142500-3 JAJA.Zadanie III /CPV/15100000-9 Mięso i Produkty Mięsne.Zadanie IV/CPV/15220000-6 Ryby mrożone,filety rybne i Pozostałe mięso Ryb. Zadanie V/CPV/15300000-1 Owoce,Warzywa i Produkty podobne-mrożonki. Zadanie VI CPV/15400000-2 Oleje,Tłuszcze Zwierzęce i Roślinne.Zadanie VII CPV/15500000-3 Produkty Mleczarskie. Zadanie VIII/CPV/15600000-4 Produkty Wytwarzane z Przemiału Ziarna, Skrobi i Produktów Skrobi. Zadanie IX CPV/15800000-6 Różne Produkty Spożywcze. Zadanie X CPV/15810000-9 Pieczywo Świeże, Wyroby Piekarnicze i Ciastkarskie. Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będaćy integralną częścią Specyfikacji/ Załącznik Nr ! / od I do X/ co stanowi 10 zadań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyspełniają następujace warunki:1/posiadają uprawnienia do wykonania okreslonej działalnosci,jeżeli ustawy nakładają taki obowiazek,2/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia 3/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo Zamówien publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiazany jest złożyć: 1/ wypęłniony formularz ofertowo- asortymentowy na załączonym druku/Zał. nr 1 do SIWZ/ 2/Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 i2 / zał. nr 2/ 3/Parafowany wzór umowy / zał. nr 3/ 4/ oswiadczenie dot. wymogów o bezpieczeństwie żywności/ zał. nr 4- do SIWZ/ 4/ aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzajace posiadanie uprawnień do wykonywania okreslonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m/cy przed upływem składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zs3.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3 im.Lotników Polskich ul.Żeromskiego 41 64-920 Piła
p. nr 023 / parter/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 im.Lotników Polskich ul.Żeromskiego 41 64-920 Piła p. nr 023/parter/ lub sekretariat ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty Rolnictwa i Ogrodnictwa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/I do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaja kurze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/II do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso i produkty mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/III do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/IV do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Owoce, warzywa i produkty podobne (mrożonki).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/V do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/VI do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/VII do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty wytwarzane z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/VIII do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/IX do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółówy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz - załącznik Nr 1/X do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa ulicy Glinianej w Pile
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
- APARATY DO ZNIECZULEŃ
- Wynajem ambulansów typu C
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głubczycach "
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.