eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja talonów podlegających wymianie na artykuły spożywcze, higieniczne oraz chemii gospodarczej dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Warszawa: Realizacja talonów podlegających wymianie na artykuły spożywcze, higieniczne oraz chemii gospodarczej dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 423008 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy , ul. Korkowa 119/123, 04-519 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6133842, faks 022 6133844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opswawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja talonów podlegających wymianie na artykuły spożywcze, higieniczne oraz chemii gospodarczej dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja talonów podlegających wymianie na artykuły spożywcze, higieniczne oraz artykuły chemii gospodarczej w obiektach handlowych Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy (Ośrodek). Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod nr 30199750-2 2. Przewidywana liczba wydawanych talonów w okresie obowiązywania umowy wynosi 6000 sztuk o nominałach po 10 zł każdy talon. Łączna wartość zamówienia w okresie trwania umowy wynosić będzie 60.000 zł. 3. Zamawiający zastrzega, iż ze względu na trudną do oszacowania liczbę świadczeniobiorców, którzy mogą zostać objęci tą formą pomocy, końcowa wartość zamówienia może być mniejsza o 20%. 4. Za talony podopieczni Ośrodka będą mogli nabywać: artykuły spożywcze, higieniczne i chemię gospodarczą w punktach sprzedaży wskazanych przez Wykonawcę (wykaz punktów sprzedaży artykułów spożywczych, higienicznych i chemii gospodarczej stanowi załącznik do umowy nr 2). 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać talony w systemie kwartalnym ,do dnia 15. każdego miesiąca poprzedzającego w ww. nominałach po 10 zł w ilości 500 sztuk miesięcznie czyli 1500 kwartalnie. Pierwsza dostawa na miesiące styczeń - marzec 2010 r. nastąpi w terminie uzgodnionym po podpisaniu umowy. 6. Talony, o nominałach 10 zł, powinny być należycie zabezpieczone przed podrobieniem, posiadać datę wydania talonu oraz termin jego ważności, kolejny numer identyfikacyjny, miejsce na wpisanie imienia i nazwiska. 7. Wykonawca powinien posiadać do dyspozycji lokal przeznaczony na biuro na terenie miasta Stołecznego Warszawy wyposażony w telefon kontaktowy i faks. 8. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia realizacji talonów przez podopiecznych Ośrodka w godzinach od 7.00 do 19.00 w dni powszednie oraz w godzinach od 8.00 do 14.00 w soboty w przynajmniej trzech punktach handlowych, położonych w różnych rejonach dzielnicy Wawer. 9. Przynajmniej jedna placówka handlowa Wykonawcy powinna być przystosowaną do obsługi osób niepełnosprawnych. 10. Zamawiający zastrzega, a Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, iż za talony podopieczni Ośrodka nie będą mogli nabywać alkoholu i wyrobów tytoniowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności niezbędnej do wykonania zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali lub wykonują nieprzerwanie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 5. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub złożą pisemne zobowiązanie, że taką polisę zawrą i okażą ją Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru ich oferty. 7. Spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia . 8. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany wzór formularza oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych zgodne w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 tejże ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych, a także wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to wykaz wykonanych w tym okresie usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom zamawianym w niniejszym postępowaniu, tj. z zastrzeżeniem, że zamówienia muszą mieć charakter oraz wartość porównywalną z wartością niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Wykaz powinien być zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się do przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Liczba placówek handlowych połozonych na terenie Dzielnicy Wawer - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opswawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ul. Korkowa 119/123 04-519 Warszawa tel. 022 613-38-42 wew. 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ul. Korkowa 119/123 04-519 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.