eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie Lgota i Biała Dolna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Kłobuck: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie Lgota i Biała Dolna
Numer ogłoszenia: 42297 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłobuck , ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3100150, faks 034 3172661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie Lgota i Biała Dolna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Usługi planowania przestrzennego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00 - 74.41.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 ustawy a w szczególności:1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk oraz działalności związanej z wykonywaniem Zamówienia a także dysponować zespołem projektowym składającym się z osób zdolnych do wykonania zamówienia:a). w skład zespołu projektowego winny wchodzić osoby posiadające następujące potwierdzone uprawnienia:- urbanistyczne (co najmniej 1 osoba), oraz - architektoniczne bez ograniczeń (co najmniej 1 osoba),b). ponadto w skład zespołu projektowego winna wchodzić osoba posiadająca stosowne, udokumentowane uprawnienia do sporządzania projektów w specjalności: drogowej: (co najmniej 1 osoba)2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym przy opracowywaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu i dat wykonania opracowań i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. W/w opracowania powinny spełniać następujące warunki: minimum jeden wykonany projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o porównywalnej powierzchni do przedmiotu opracowania t.j. 550 ha (z tolerancją 20 % w dół). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy dołączyć do oferty kserokopię umowy spółki.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,c). nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 5. Kserokopię uprawnień osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 6. Kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego7. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia do odpowiedzialności cywilnej jeżeli o udzielenie zamówienia ubiega się wykonawca inny niż osoba fizyczna.8. Wykaz wykonanych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Przez dokument potwierdzający należy rozumieć referencje ze strony zleceniodawcy. W przypadku nie uchwalonych projektów mpzp, treść referencji winna zawierać informacje na jakim etapie procesu uchwalania znajduje się projektu planu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada 6, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.