eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu sali 201B z przylegającym pomieszczeniem technicznym oraz częścią holu, zlokalizowanych na II piętrze budynku B KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z realizacją robót remontowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Kraków: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu sali 201B z przylegającym pomieszczeniem technicznym oraz częścią holu, zlokalizowanych na II piętrze budynku B KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z realizacją robót remontowych
Numer ogłoszenia: 422946 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181959 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu sali 201B z przylegającym pomieszczeniem technicznym oraz częścią holu, zlokalizowanych na II piętrze budynku B KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z realizacją robót remontowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: - projektu budowlanego i wykonawczego pełnobranżowego remontu sali konferencyjnej z przyległym pomieszczeniem technicznym i holem w budynku KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z niezbędną do tego celu inwentaryzacją architektoniczną - po 5 egz. i po 1 egz. w wersji elektronicznej. Projekt ma zawierać wszelkie wymagane przepisami uzgodnienia, - przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda tzw. szczegółową, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót po 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej, - harmonogramu rzeczowo-finansowego w 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej, uwzględniającego, iż Zamawiający posiada limit środków finansowych do rozliczenia na 2013 r. w wysokości 500 000,00 zł, - realizacja remontu sali w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. UWAGA: Koszt dokumentacji należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 2. Wykonawca musi zapewnić nieodpłatnie w okresie gwarancji prawidłowe działanie systemów: 1) monitoringu, 2) klimatyzacji, 3) p. poż., 4) wentylacji mechanicznej, 5) UPS -sów, 6) lokalnego punktu dystrybucyjnego, 7) centralnego układu systemu sterowania, 8) audio-video, 9) nagłośnienia, 10) włamania i napadu, 11) kontroli dostępu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań związanych z serwisowaniem w tym przeglądów systemów (urządzeń) w okresie gwarancyjnym, które tego wymagają w zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 4. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE POSIADA LIMIT ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA 2013 R. W WYSOKOŚCI 500 000,00 ZŁ ORAZ ŻE PRZEWIDYWANE ROZPOCZĘCIE PRAC NASTĄPI W MIESIĄCU WRZEŚNIU 2013 R. 5. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 16.09.2013 r. godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - budynek A przy recepcji. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) materiałów, urządzeń dla których wskazano w programie funkcjonalno-użytkowym nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada program funkcjonalno-użytkowy może nieść za sobą ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, z zastrzeżeniem kolejnego punktu, 3) na urządzenia UPS obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 8. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku Nr 8 do SIWZ. UWAGI: Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji projektowej. Wszelkie uzgodnienia będą dokonywane na spotkaniach w tym celu zorganizowanych. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu wykończenia pomieszczeń. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 9. Termin wykonania zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: 1) rozpoczęcie - w dniu zawarcia umowy, 2) przekazanie Zamawiającemu: a) dokumentacji projektowej po 5 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, c) przedmiarów robót w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, d) kosztorysów ofertowych sporządzonych tzw. metodą szczegółową w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, e) harmonogramu rzeczowo-finansowego, w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, uwzględniającego, iż Zamawiający posiada limit środków finansowych do rozliczenia na 2013 r. w wysokości 500 000,00 zł do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. Zamawiający dokona sprawdzenia i przyjęcia dokumentacji protokołem (o ile nie będzie uwag) w ciągu 2 dni roboczych od jej otrzymania. 3) przekazanie placu budowy oraz rozpoczęcie robót - w dniu uzyskania przez Wykonawcę protokołu przyjęcia dokumentacji bez uwag oraz spełnienia wymogów formalnych, 4) zakończenie robót przewidzianych do wykonania w 2013 r. (I etap) - do 16 grudnia 2013 r. 5) zakończenie całości zamówienia - do 90 dni od daty wezwania Wykonawcy do realizacji robót II etapu, jednak nie później niż do 30.06.2014 r. 2. Przewidywany termin zawarcia umowy: III dekada września 2013 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Budowlana Meritum Sp. z o.o., S.K., ul. Oświęcimska 90B, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 934959,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1138980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1138980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1841064,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.