eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Zakup pomocy dydaktycznych, artykułów biurowych oraz sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierz Wielkiego w Słomnikach ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-13

Słomniki: Zakup pomocy dydaktycznych, artykułów biurowych oraz sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierz Wielkiego w Słomnikach ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 42290 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słomnikach , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 0-12 388 11 02, faks 0-12 388 21 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/um
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych, artykułów biurowych oraz sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierz Wielkiego w Słomnikach ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup pomocy dydaktycznych, artykułów biurowych oraz sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierz Wielkiego w Słomnikach ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomnikiz podziałem na zadania. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- nr umowy WND-POKL.09.01.02-12-087/11. Zamówienie realizowane jest w ośmiu zadaniach: ZADANIE I - pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania I - pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej. ZADANIE II - pomoce dydaktyczne do zajęć z gimnastyki korekcyjnej -zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania II - pomocy dydaktycznych do z gimnastyki korekcyjnej odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej. ZADANIE III - pomoce dydaktyczne na zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania III - pomocy dydaktycznych na zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej. ZADANIE IV - pomoce dydaktyczne na zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania IV - pomocy dydaktycznych na zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej. ZADANIE V- pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie -zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania V - pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej. ZADANIE VI - pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych przyrodniczo -zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania VI - pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych przyrodniczo odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej. ZADANIE VII- pomoce dydaktyczne-artykuły biurowe -zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ 1. Realizacja dostaw na Zadanie VII na artykuły biurowe odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych , faksowych lub zamówień w formie elektronicznej. 2. Termin realizacji dostaw artykułów biurowych - 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. ZADANIE VIII- pomoce dydaktyczne - sprzęt elektroniczny -zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania VIII - pomocy dydaktycznych sprzęt elektroniczny odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej. Wszystkie artykuły mają być: fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowanych oraz spełniające wszelkie wymagania wyrobów określonych prawem polskim, które mają do tego wyrobu zastosowanie i wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym. 1. Podane w formularzu cenowym ilości są ilościami określonymi w oparciu o przewidywaną do zużycia w okresie trwania umowy ilość poszczególnego asortymentu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu i ilości zamówionych artykułów oraz rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji wymienionych w formularzu cenowym w całości lub części jeśli będzie to związane z prawidłową realizacją zamówienia. 4. Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w formularzu cenowym pozycji produktów, brak którejkolwiek pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać własnym transportem i na własny koszt przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego . 6. Stwierdzenie, że artykuł nie jest zgodny z ofertą skutkować będzie dla Wykonawcy wymianą artykułu na zgodny z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia. 7. Produkty mają być objęte gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. 8. W przypadku wyboru oferty wykonawca dostarczać będzie towar zgodny z wypełnionym formularzem cenowym przez okres trwania umowy. 9. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający, dopuszcza dostawę artykułów równoważnych tzn. takich które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych opisie przedmiotu zamówienia. 11. Jeżeli w szczegółowym opisie zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia: Oświadczenie że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia: Oświadczenie że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: a) Zmiany terminu realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji zamówienia tylko i wyłącznie w przypadku gdy nie będzie to wynikać z winy Wykonawcy. b) Zmiany personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego. c) Zwiększenia bądź zmniejszenia zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. d) Zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia, e) Siły wyższej, f) Rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/um/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Słomnikach Ulica Kościuszki 64 32-090 Słomniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Słomnikach Ulica Kościuszki 64 32-090 Słomniki dziennik podawczy Urzędu Miejskiego w Słomnikach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- nr umowy WND-POKL.09.01.02-12-087/11..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I - pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ ZADANIE I - pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych- zgodnie z złącznikiem nr 1 do SIWZ Realizacja dostawy dla Zadania I - pomocy dydaktycznych do zajęć logopedycznych odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - pomoce dydaktyczne do zajęć z gimnastyki korekcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II - pomoce dydaktyczne do zajęć z gimnastyki korekcyjnej -zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania II - pomocy dydaktycznych do z gimnastyki korekcyjnej odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - pomoce dydaktyczne na zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE III - pomoce dydaktyczne na zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania III - pomocy dydaktycznych na zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV - pomoce dydaktyczne na zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE IV - pomoce dydaktyczne na zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania IV - pomocy dydaktycznych na zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.52.42.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE V- pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE V- pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie -zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania V - pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE VI - pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych przyrodniczo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE VI - pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych przyrodniczo -zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania VI - pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych przyrodniczo odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE VII- pomoce dydaktyczne-artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE VII- pomoce dydaktyczne-artykuły biurowe -zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ 1. Realizacja dostaw na Zadanie VII na artykuły biurowe odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych , faksowych lub zamówień w formie elektronicznej. 2. Termin realizacji dostaw artykułów biurowych - 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE VIII- pomoce dydaktyczne - sprzęt elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE VIII- pomoce dydaktyczne - sprzęt elektroniczny -zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 1. Realizacja dostawy dla Zadania VIII - pomocy dydaktycznych sprzęt elektroniczny odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.