To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Wrocław: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 42290 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 446880 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szacunkowe ilości, rodzaj, parametry, charakterystyka techniczna i szkice zamawianych mebli biurowych i krzeseł została określona w poniższych Załącznikach: Załącznik nr 1.1. - meble biurowe /biurka, stoliki komputerowe, szafy, kontenery, regały, szafki gospodarcze, lada konferencyjna/, Załącznik nr 1.2 - meble biurowe /stoliki, stoły, dostawki, podstawy pod komputer, nadstawki, wieszaki/, Załącznik nr 1.3 - meble gabinetowe /biurka, kontenery, stoły, przystawki, regały, biblioteczka, szafy/, Załącznik nr 1.4 - krzesła /krzesła obrotowe i konferencyjne, fotele gabinetowe, podnóżki, siedzisko/. Szacunkowe ilości poszczególnych mebli i krzeseł mogą ulec zmianie w ramach kwoty umowy, z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia brutto wartości umowy. Nie wszystkie rodzaje mebli i krzeseł muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Faktyczna ilość zamówienia zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia: - mebli określonych w Załącznikach 1.1, 1.2 i 1.3 w terminie do 10 dni roboczych, - krzeseł określonych w Załączniku 1.4 w terminie do 14 dni roboczych, od daty otrzymania zamówienia. Zamówienie może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. Wykonawca na dostarczone meble i krzesła udzieli 24 miesięcy gwarancji, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru, potwierdzony protokołem odbioru, podpisanym przez upoważnione strony. Wykonawca zapewnia bezpłatną aranżację pomieszczeń biurowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu, tj. w obiektach Urzędu Miejskiego, administrowanych przez Wydział Obsługi Urzędu, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. Administrator Obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione meble biurowe. Pozostałe warunki realizacji zamówienia są zawarte w projekcie umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, np. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAKATA DESIGN ALEKSANDRA LAMPKA - SKOWROŃSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BAKATA DESIGN ALEKSANDRA LAMPKA - SKOWROŃSKA SPÓŁKA JAWNA
- Bakata Design Spółka Jawna Aleksandra Lampka-Skowrońska, ul. Tapicerska 52, 53-205 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201257,06
Oferta z najniższą ceną: 151106,64 / Oferta z najwyższą ceną: 596020,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Księcia Witolda 33 we Wrocławiu.
- Dostawa analizatora składu ciała
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.