eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Wrocław: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 42290 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 446880 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szacunkowe ilości, rodzaj, parametry, charakterystyka techniczna i szkice zamawianych mebli biurowych i krzeseł została określona w poniższych Załącznikach: Załącznik nr 1.1. - meble biurowe /biurka, stoliki komputerowe, szafy, kontenery, regały, szafki gospodarcze, lada konferencyjna/, Załącznik nr 1.2 - meble biurowe /stoliki, stoły, dostawki, podstawy pod komputer, nadstawki, wieszaki/, Załącznik nr 1.3 - meble gabinetowe /biurka, kontenery, stoły, przystawki, regały, biblioteczka, szafy/, Załącznik nr 1.4 - krzesła /krzesła obrotowe i konferencyjne, fotele gabinetowe, podnóżki, siedzisko/. Szacunkowe ilości poszczególnych mebli i krzeseł mogą ulec zmianie w ramach kwoty umowy, z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia brutto wartości umowy. Nie wszystkie rodzaje mebli i krzeseł muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Faktyczna ilość zamówienia zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia: - mebli określonych w Załącznikach 1.1, 1.2 i 1.3 w terminie do 10 dni roboczych, - krzeseł określonych w Załączniku 1.4 w terminie do 14 dni roboczych, od daty otrzymania zamówienia. Zamówienie może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. Wykonawca na dostarczone meble i krzesła udzieli 24 miesięcy gwarancji, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru, potwierdzony protokołem odbioru, podpisanym przez upoważnione strony. Wykonawca zapewnia bezpłatną aranżację pomieszczeń biurowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo w zamówieniu, tj. w obiektach Urzędu Miejskiego, administrowanych przez Wydział Obsługi Urzędu, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. Administrator Obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione meble biurowe. Pozostałe warunki realizacji zamówienia są zawarte w projekcie umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, np. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bakata Design Spółka Jawna Aleksandra Lampka-Skowrońska, ul. Tapicerska 52, 53-205 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201257,06

  • Oferta z najniższą ceną: 151106,64 / Oferta z najwyższą ceną: 596020,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.