eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Dostawa leków i materiałów medycznych - sprawa nr 35/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Celestynów: Dostawa leków i materiałów medycznych - sprawa nr 35/2008
Numer ogłoszenia: 42290 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, ul. Wojska Polskiego, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax 022 7898291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wofitm.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i materiałów medycznych - sprawa nr 35/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment J.m. Ilość do zakupu 1 Zinnat 500mg tabl. x 10 tabl., op 20 2 Dexametazon 1mg x 20 tabl., op 10 3 Majamil 0,1g x 20 tabl., op 10 4 Calcium 500mg x 10 tabl, op 100 5 Polprazol 20mg kaps.x 14, op 30 6 Zovirax 5% krem 2g, szt. 50 7 Jodyna 10g, szt. 20 8 Otrivin aerozol 0,1%, op 30 9 Kalipoz prolongatum x 30 tabl., op 20 10 Acidum acetylosalicylicum 0,5mg x 10 tabl., op 30 11 Afobam 0,50mg x 30 tabl., op 10 12 Betalock ZOK 100 x 30 tabl., op 20 13 Inhibace 5mg x 28 tabl., op 20 14 Voltaren emulgel 1% 100g, op 50 15 Cholinex 15mg x 16 tabl., op 50 16 Gripex tabl.powlekane x 24 , op 50 17 Neo-angin bez cukru x 24 tabl., op 30 18 Cutivate maść 15g ,szt. 10 19 Debridat zawiesina 250ml ,szt. 5 20 Eurespal 10mg x 30 tabl., op 15 21 Prestarium 10mg x 50 tabl. ,op 10 22 Cordafen 10mg x 50 tabl. ,op 20 23 Fastum żel 2,5% 50g ,szt. 50 24 Acidum acetylosalicylicum + vit. C tabl.mus. X 10 ,op 50 25 Hepatil 150mg x 40 tabl. ,op 40 26 Magne B6 x 50 draż ,op 50 27 Pomadka ochronna do ust z filtrem SPF 4 ,szt. 600 28 Essentiale forte x 50 tabl. ,op 40 29 Efferalgan codeine x 16 tabl.musujących ,op 40 30 Imigran 100mg x 2 tabl. ,op 4 31 Daktarin puder 20mg/g 20g ,op 20

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 31.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2; 3) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4) zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (lub części na które złożona jest oferta) - załącznik nr 4; 5) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym); 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą --za zgodność z oryginałem-- przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ,że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania . Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający może także w wyznaczonym terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wofitm.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów, 05-430 Celestynów; ul. Wojska Polskiego 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 09:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w Wojskowym Ośrodku Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów w Celestynowie ul. Wojska Polskiego 57 (kancelaria jawna lub biuro przepustek).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamówienie składa sie z 31 cześci (kazda kolejna pozycja zakresu zamówienia jest kolejną częścia zamówienia. Razem 31 odzielnych części).Oferent składa ofertę na jedna lub wiecej cześci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa sie z 31 cześci (kazda kolejna pozycja zakresu zamówienia jest kolejną częścia zamówienia. Razem 31 odzielnych części).Oferent składa ofertę na jedna lub wiecej cześci..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamówienie składa sie z 31 cześci (kazda kolejna pozycja zakresu zamówienia jest kolejną częścia zamówienia. Razem 31 odzielnych części).Oferent składa ofertę na jedna lub wiecej cześci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa sie z 31 cześci (kazda kolejna pozycja zakresu zamówienia jest kolejną częścia zamówienia. Razem 31 odzielnych części).Oferent składa ofertę na jedna lub wiecej cześci..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.