To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Raciborowice: Dostawy materiałów
częśc II Dostawa rur ze stali nierdzewnej
Numer ogłoszenia: 422868 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400064 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o., Lubków 63, 59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 738 93 43, faks 75 731 00 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów częśc II Dostawa rur ze stali nierdzewnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Rury do zawieszenia pompy głębinowej wykonane ze stali nierdzewnej DN 80mm o długościach L-3m w ilości 10 szt., połączone specjalnymi zwornikami (np. szybkozłącze GWE Ecoconnect lub równoważne) oraz rury o długości L-2,0 w ilości 2 szt. zakończone kołnierzem dn 80mm PN-16 do połączenia pompy głębinowej oraz głowicy studni. 2) Rury do zawieszenia pompy głębinowej wykonane ze stali nierdzewnej DN 80mm o długościach L-3m w ilości 10 szt. połączone specjalnymi zwornikami (np. szybkozłącze GWE Ecoconnect lub równoważne) oraz rury o długości L-2,0m w ilości 2 szt. zakończone kołnierzem dn 80 mm PN-16 do połączenia pompy głębinowej oraz studni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.31.00 - Rury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa rur ze stali nierdzewnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PU-H "GRUNTJOL" JOLANTA KUREK-NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
PU-H "GRUNTJOL" JOLANTA KUREK-NOWAK
- Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe GRUNTJOL Jolanta Kurek-Nowak, Os. Poziomkowe 5F/56, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6864,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18969,06
Oferta z najniższą ceną: 18969,06 / Oferta z najwyższą ceną: 19852,20
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.