eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ ODDZIAŁU IPN -KŚZPNP W ŁODZI W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK O WADZE POWYŻEJ 50 G ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ ODDZIAŁU IPN -KŚZPNP W ŁODZI W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK O WADZE POWYŻEJ 50 G ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH
Numer ogłoszenia: 422812 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Łodzi , ul. Elizy Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 616 27 45, faks 0-42 616 27 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ ODDZIAŁU IPN -KŚZPNP W ŁODZI W ZAKRESIE PRZYJMOWANIA, PRZEMIESZCZANIA I DORĘCZANIA PRZESYŁEK O WADZE POWYŻEJ 50 G ORAZ ZWROTU PRZESYŁEK NIEDORĘCZONYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wspólny Słownik Zamówień - (CPV): 64110000 usługi pocztowe; 641120004 usługi pocztowe dotyczące listów; 641130001 usługi pocztowe dotyczące paczek. 2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50 g oraz ich zwrotów na rzecz Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Łodzi, ul. E. Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź. 3.Przedmiot umowy będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w: 1) ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo pocztowe ( tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. nr 189, poz. 1159 ze zm.); 2) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. nr 183, poz. 1795); 3) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (DZ. U. nr 5 poz 34 ze zm.); 4) międzynarodowych przepisach pocztowych: ratyfikowanej umowie międzynarodowej ogłoszonej w dniu 8 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 206 poz. 1494), Regulaminie Poczty Listowej Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 744), Regulaminie dotyczącym paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym. 4. Przez przesyłki listowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: do 2000 g (Gabaryt A i B): 1) przesyłki listowe nie rejestrowane ekonomiczne (nie będące przesyłkami najszybszej kategorii); 2) przesyłki listowe nie rejestrowane priorytetowe (najszybszej kategorii); 3) przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne (nie będące przesyłkami najszybszej kategorii); 4) przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe (najszybszej kategorii); 5) przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne z potwierdzeniem odbioru (nie będące przesyłkami najszybszej kategorii) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru; 6) przesyłki listowe rejestrowane priorytetowe z potwierdzeniem odbioru (najszybszej kategorii) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem potwierdzenia odbioru; 7) przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością - przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę. Gabaryt A - przesyłka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokość 230mm. Gabaryt B: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 5. Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się paczki pocztowe do 30 000 g (Gabaryt A i B) - paczki krajowe; do 20 000 g (Gabaryt A i B) - paczki zagraniczne (w szczególności Europa, Ameryka Północna, Afryka, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa, Azja, Australia i Oceania), 1) paczki ekonomiczne (paczki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii); 2) paczki priorytetowe (paczki rejestrowane najszybszej kategorii); 3) paczki ekonomiczne (paczki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii), ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO); 4) paczki priorytetowe (paczki rejestrowane najszybszej kategorii) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO); 5) paczka z zadeklarowaną wartością - paczka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę. Gabaryt A - przesyłka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm. Gabaryt B: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub długość 500 mm lub szerokość 500 mm, maksimum - suma długości i największego obwodu w innym kierunku niż długość nie może być większa 30000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 6. Usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia świadczone będą na rzecz Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Łodzi mieszczącego się w niżej wymienionych lokalizacjach: - ul. E. Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź - ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji. 7. Od Wykonawcy wymaga się spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług: 1) dostarczania przesyłek do adresatów w kopertach oryginalnych, przekazanych przez Zamawiającego; 2) dostarczania przesyłek adresowanych do Zamawiającego co najmniej raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-15:00 do lokalizacji wymienionych w pkt 6; 3) odbioru jeden raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku przesyłek przyjętych do wyekspediowania z lokalizacji wymienionych w pkt 6 w godz. 9:00-12:00; 4) umożliwienia nadania przesyłek upoważnionym pracownikom Zamawiającego co najmniej jeden raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w co najmniej dwóch uzgodnionych z Wykonawcą wybranych palcówkach Wykonawcy; 5) dostarczania nadanych przez Zamawiającego przesyłek listowych i paczek do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą 6) zwrotu do lokalizacji określonych w pkt 6 - niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 8. Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia zawiadomienia u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 ze zm.). 9. Przyjęcie przesyłek do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz w zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek nie rejestrowanych). 10. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii. 11. Szacunkowy wykaz ilości przesyłek stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Podane w formularzu cenowym szacunkowe ilości przesyłek sporządzone zostały w oparciu o dane z ostatnich 12 miesięcy i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce: 1) nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - ZPO) 2) na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego; 3) w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej napisu/nadruku odcisku pieczęci według wzoru: Opłata pobrana umowa nr z dnia zawarta z (nazwa Wykonawcy). Nadano w (placówka Wykonawcy - zgodnie z miejscem nadania). 13. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 1) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach. Jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 2) dla przesyłek nie rejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzane dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach. Jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 14. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 15. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za nie wykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 16. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 17. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku przekroczenia kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy przed upływem terminu o którym mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, do czasu rozstrzygnięcia kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-1, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, terminu realizacji umowy, zasad realizacji umowy, warunków płatności i zmiany cen usług - przy czym wartość przedmiotu umowy nie może przekroczyć kwoty zawartej w formularzu ofertowym, zmiany jednostek Wykonawcy realizujących usługi, zmiany siedzib jednostek Zamawiającego oraz określa następujące warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawierającego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Łodzi, ul. Elizy Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Elizy Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź w sekretariacie Oddziału.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.