eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez 24 miesiące ogółem ok. 208 000 litrów oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Drobin.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Drobin: : Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez 24 miesiące ogółem ok. 208 000 litrów oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Drobin.
Numer ogłoszenia: 422736 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387818 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Drobin, ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, tel. 024 2601441 w. 107, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez 24 miesiące ogółem ok. 208 000 litrów oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Drobin..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez 24 miesiące ogółem ok. 208 000 litrów oleju opałowego lekkiego do następujących placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Drobin -) Zespół Szkół w Drobinie ul. Szkolna 8 - ok. 104 000 litrów ,w okresie 24 miesięcy -) Miejsko Gminne Przedszkole w Drobinie ul. Przyszłość 14 - ok. 24 000 litrów , w okresie 24 miesięcy -) Zespół Szkół w Łęgu Probostwie - ok. 44 000 litrów , w okresie 24 miesięcy -) Szkoła Podstawowa w Rogotwórsku - 36 000 litrów, w okresie 24 miesięcy 2. Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-960242001. 3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy . 4. Pojedyncza dostawa wynosić będzie minimum 2.000 litrów, a w wyjątkowych przypadkach nie mniej niż 1000 litrów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności na które Zamawiający nie ma wpływu, np. niekorzystnych warunków atmosferycznych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ. 7. Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność Wykonawcy a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym. b) Dostawa towarów następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterną z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego), na koszt i ryzyko Wykonawcy. c) Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienia w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju. d) Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie lub faxem. e) W nagłych przypadkach korekta zamówienia dokonywana będzie telefonicznie. f) W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie dyrektor lub osoba upoważniona . g) O przygotowaniu towaru do wydania Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. h) Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, w obecności Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. i) Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15oC. j) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez dyrektora lub osobę upoważnioną . k) W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczanym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. l) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta. m) W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w ppkt. l), lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. n) W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki zakwestionowanej dostawy oleju opałowego, w celu poddania ich badaniom w niezależnym labolatorium badawczym. o) W przypadku potwierdzenia przez labolatorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, niespełniający wymogi jakościowe, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. p) Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 8. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik Nr 8..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTOCENTRUM Waldemar Nowak , Mirosław Sikorski Sp.j., ul. Dobrzyńska 56, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 664352,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 659152,00

  • Oferta z najniższą ceną: 659152,00 / Oferta z najwyższą ceną: 665808,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.