eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2013 - zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia 4/A/PN/RB/2012

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Bytom: Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2013 - zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia 4/A/PN/RB/2012
Numer ogłoszenia: 422708 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2013 - zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia 4/A/PN/RB/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom, zgodnie z protokołem z negocjacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Drogowe Józef Pietryga, ul. Zofii Nałkowskiej 28, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77102,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94630,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 4.A.PN.RB.2012, którego przedmiotem było bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2012 roku, w dniu 12.03.2012r. zawarto umowę dot. udzielenia zamówienia. Umowa podstawowa została zrealizowana w całości. Z uwagi na potrzebę prowadzenia bieżących remontów chodników w roku bieżącym, wobec otrzymania środków finansowych, biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne i zbliżający się okres zimowy, postanowiono realizować dalsze remonty z wykorzystaniem zamówień uzupełniających. Wszystkie przesłanki prawne udzielenia zamówienia uzupełniającego, określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostały spełnione tzn.: -od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął 3-letni okres (zawarcie umowy podstawowej miało miejsce w dniu 12.03.2012r.); -zamówienie uzupełniające ma zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Przedsiębiorstwu Inżynieryjno-Drogowemu PIDP Józef Pietryga 41-922 Radzionków ul.Zofii Nałkowskiej 28 -udzielane zamówienie uzupełniającego jest drugim zamówieniem do przedmiotowej umowy podstawowej, a jego wartość szacunkowa stanowi 13,56% wartości zamówienia podstawowego, natomiast łączna wartość obu zamówień uzupełniających stanowi 50% wartości zamówienia podstawowego, -zamówienie uzupełniające polega na wykonaniu robót tożsamych rodzajowo z robotami realizowanymi w ramach zamówienia podstawowego, -zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości została przewidziana w cz. XX SIWZ oraz w sekcji II.1.4) ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 24189-2012 z 27.01.2012r. -zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.