eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › budowa Centrum Kultury w Izabelinie C w gminie Izabelin- Sprawa ZP/B/16/RI/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42264

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Izabelin: budowa Centrum Kultury w Izabelinie C w gminie Izabelin- Sprawa ZP/B/16/RI/2005

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Izabelin, do kontaktów: Piotr Kosicki inspektor ds. zamówień publicznych, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 7228951, 7228968, fax 022 7228006, e-mail: zam.publiczne@izabelin.pl, inwestycje@izabelin.pl, www.izabelin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Centrum Kultury w Izabelinie C w gminie Izabelin- Sprawa ZP/B/16/RI/2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest zadanie inwestycyjne dotyczące adaptacji istniejącego budynku w stanie surowym, stanowiącego trzeci człon kompleksu budynków Urzędu Gminy Izabelin z przeznaczeniem na budynek Centrum Kultury oraz rozbudowa o sale wielofunkcyjną z zapleczem i hallem wejściowym. W adaptowanym budynku zaprojektowano dźwig osobowy. Obiekt przeznaczony do adaptacji to budynek dwukondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Budynek dobudowywany to parterowy nie podpiwniczony budynek o funkcji jednoprzestrzennej sali wielofunkcyjnej o płaskiej podłodze z opuszczaną sceną. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Izabelin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powierzchnia całkowita: 1) modernizowanego obiektu 2 747,30 m kw., 2) sali wielofunkcyjnej 301,35 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1) którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali jako generalny wykonawca modernizację (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane) lub budowę co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej, którego wartość robót w wykazanym obiekcie wyniosła co najmniej 4.000.000 PLN (brutto) wraz z potwierdzeniem stosownymi referencjami że roboty te zostały wykonane należycie 2) posiadają przychód ze sprzedaży (netto) za ostatni rok obrotowy (2004) w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000 PLN 3) posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 mln PLN, 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 150.000 PLN 4) wykażą iż dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem kierowniczym przeznaczonym do realizacji niniejszego zamówienie którzy posiadają wymagane prawem uprawnienia oraz, że są wpisani na listę właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz.2016 z późn. zm.) i art. 6 ust. l ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 200l r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz posiadają co najmniej 5-letni staż zawodowy (po uzyskaniu uprawnień), a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) kierownik robót w branży wodno - kan. - uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) kierownik robót w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 5) wykażą, iż przeciętnie zatrudniają co najmniej 10 pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - informacja; 6) udzielą co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 7) dopuszcza się w realizacji zamówienia udział podwykonawców, wymaga się jednak przy tym aby co najmniej 60% robót zostało wykonanych siłami generalnego wykonawcy 8) wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty B. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty : 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie to składa każdy podmiot 2) w przypadku gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, 3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty. W razie wygrania przetargu przedłożą umowę utworzenia konsorcjum. 4) dowód wniesienia wadium, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy i kierownicy robót branżowych) posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst ujednolicony przez GUNB prezentowany na jego stronie internetowej www.gunb.gov.pl (art. 14.1 pkt 21, 4) i 51 oraz przedstawią aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 11) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający że Wykonawca zrealizował jako generalny wykonawca modernizację (w rozumieniu art. 3 ust. 7 ustawy Prawo budowlane) lub budowę co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej, którego wartość robót w wykazanym obiekcie wyniosła co najmniej 4.000.000 PLN (brutto) wraz z potwierdzeniem stosownymi referencjami że roboty te zostały wykonane należycie 12)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 13) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca, 14) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 15) polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 16) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.09.2005, cena - 1 150,00 zł + koszt przesyłki. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.09.2005, godzina 12:00, siedziba zamawiającego, sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.