eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie Mazurskie › "Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-13

Ogłoszenie nr 42258 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.

Banie Mazurskie: "Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23789-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Baniach Mazurskich, krajowy numer identyfikacyjny 53130600000, ul. ul. Konopnickiej  26, 19520   Banie Mazurskie, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6157172, 6157178, faks , e-mail ugbaniemaz@go2.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.baniemazurskie.warmia.mazury.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKIŚ.ZP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej z placem manewrowym od ulicy Jasnej oraz parkingu na 14 miejsc postojowych w Baniach Mazurskich. Inwestycja znajduje się na działkach nr geod. 223/2 oraz 226/17, obręb Banie Mazurskie. Przebieg oraz lokalizacja została przedstawiona na planie zagospodarowania terenu. Zaprojektowano utwardzenie drogi dojazdowej z placem manewrowym od ulicy Jasnej z betonowej kostki brukowej o trapezowym kształcie gr. 8 cm w kolorze grafitowym, na podsypce piaskowo -cementowej gr. 10 cm oraz budowę miejsc parkingowych na 14 miejsc postojowych w tym jedno przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, z betonowej kostki brukowej o trapezowym kształcie, gr. 8 cm w kolorze szarym, na podsypce piaskowo-cementowej gr. 10 cm, linie rozdzielające miejsca postojowe z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze grafitowym. Zakres robót zgodny z załączonym przedmiarem robót: - nawierzchnia drogi dojazdowej od ul. Jasnej 460,03 m2 - nawierzchnia parkingu 180,50 m2 Zakres opracowania obejmuje roboty budowlane polegające na: wykonaniu pomiarów przy powierzchniowych robotach ziemnych, mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników, ławy betonowe z oporem pod krawężniki, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa dolna, krawężniki betonowe na podsypce piaskowo-cementowej, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej grafitowej o grubości 8 cm układanej na podsypce piaskowo- cementowej, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce piaskowo-cementowej, humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym zawierającym BIOZ - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym tzw. ślepy - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót drogowych stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo-kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowo-kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią cześć umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach, poniższe dokumenty korzystają z następującego pierwszeństwa: 1) umowa, 2) dokumentacja projektowa, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, 4) SIWZ 5) kosztorys ofertowy 6) oferta Wykonawcy. Podane w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych i standardów jakościowych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zamawiający proponuje, aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Roboty niewyszczególnione w przedmiarze robót: 1) Roboty budowlane nie objęte niniejszą Umową, w szczególności nie ujęte w projekcie budowlanym, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego doszło do zawarcia Umowy, a które są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy, gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie wykonania tych robót od przedmiotu Umowy wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie Umowy jest uzależnione od wykonania tych robót, a wartość wszystkich takich robót w ramach Umowy nie przekracza łącznie 15 % wartości Umowy będą przyjmowane przez Wykonawcę do realizacji na podstawie aneksu do umowy, poprzedzonej sporządzeniem Protokołu konieczności wykonania tych robót. 2) W przypadku, gdy rozliczenie zmienionego zakresu robót, nie będzie możliwe poprzez obmiar wykonanych robót budowlanych, w szczególności: a) gdy roboty ujęte w projekcie budowlanym lub wykonawczym nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót lub b) gdy roboty nie ujęte w projekcie wykonawczym nie zostały również ujęte w przedmiarze robót, a ich wykonanie jest konieczne dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i ma na celu usunięcie rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a projektem wykonawczym lub c) w przypadku konieczności zaniechania robót budowlanych objętych Kosztorysem ofertowym, - wykonanie przez Wykonawcę zmienionego zakresu robót nastąpi na podstawie Protokołu konieczności oraz zawartego aneksu do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT104359.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa "Domator" Janusz Kupczak,  ,  Pl. Wolności 20 ,  11-600,  Węgorzewo,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94754.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94754.53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127398.43
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.