eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa słupków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-31

Poznań: Dostawa słupków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 42258 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu , ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa słupków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: ZADANIE A: Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków do znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 60,3 mm i grubości ścianki 3-4 mm, W następujących ilościach: 1. Słupki 3,7 mb do znaków drogowych ocynkowane - 1000 szt. 2. Słupki 4,0 mb do znaków drogowych ocynkowane - 500 szt. 3. Słupki 4,5 mb do znaków drogowych ocynkowane - 350 szt. Słupki do znaków winny być zaopatrzone w dwie kotwy z płaskownika 60 x 6mm przyspawane poziomo pod kątem 90o (spaw pionowy i poziomy z obu stron płaskownika do słupka ). Słupki od góry muszą być zamknięte, w taki sposób aby woda nie przedostawała się do wnętrza słupka. Spawy i kotwy winny być zabezpieczone antykorozyjnie. ZADANIE B: - Słupki barierki łańcuszkowej O 1 1/4 cala o długości 1,5m. w ilości 300 szt. Słupki barierki łańcuszkowej winny być wykonane z rur stalowych ocynkowanych malowane proszkowo na kolor żółty (RAL1023) i od strony górnej muszą być zamknięte. Słupek 6 cm od górnej krawędzi winien zostać przewiercony na wylot, aby w ten sposób przełożyć pręt gładki stalowy o średnicy 8mm i przyspawać. Pręt ten będzie uszkami do mocowania łańcucha, na obwodzie po przeciwległych stronach. Uszka powinny zostać otwarte. - Słupki oporowe O 2 cale o dł. 1,5m z poprzeczką Dostawa słupków oporowych O 2 cale, dł. słupka 1,5 m w ilości 300 szt. Słupki oporowe O 2 cale winny być wykonane z rur stalowych ocynkowanych malowane proszkowo na kolor żółty (RAL 1023).Wszystkie słupki od strony górnej muszą być zamknięte. Słupki oporowe O 2 cale, powinny być wykończone od góry głowicą o O 75mm i wys. 160 mm, natomiast w dolnej części na wys. ok. 15 cm od dołu słupka winna zostać umocowana poprzeczka wykonana z płaskownika 60x6, mocowana poziomo (spaw pionowy i poziomy z obu stron płaskownika do słupka). - słupki barierki łańcuszkowej typ jak z ul. Głogowskiej w ilości 300 szt. Słupki barierki łańcuszkowej winny być wykonane z rur stalowych ocynkowanych malowane proszkowo na kolor zielony (RAL 6005) od góry zamknięte małą głowicą wg wzoru. Słupki łańcuszkowe winny od góry zostać przewiercone na wylot, na wysokości 6 cm od górnej krawędzi, aby w ten sposób przełożyć pręt gładki stalowy o średnicy 8mm i przyspawać. Pręt ten będzie uszkami do mocowania łańcucha na obwodzie po przeciwległych stronach. Uszka powinny zostać otwarte, a w dolnej części na wys. ok. 15 cm od dołu słupka winna zostać umocowana poprzeczka z płaskownika 60x6 mm mocowana poziomo (spaw pionowy i poziomy z obu stron płaskownika do słupka). ZADANIE C: Słupki żeliwne ozdobne, łańcuszkowe wraz z łańcuchem ozdobnym i słupki oporowe na uzupełnienie ciągu słupków w ul. Garbary, ul. Pułaskiego oraz w rejonie Starego Rynku w Poznaniu. Słupki muszą być takie same jak istniejące. A. słupki barierki ozdobnej, żeliwne - oporowe, typ Stary Rynek wys. 82,0 cm - w ilości 400 szt. B. słupki barierki ozdobnej, żeliwne - łańcuszkowe, typ z ul. Garbary wys.88,5 cm - w ilości 100 szt. C. słupki barierki ozdobnej, żeliwne- łańcuszkowe, typ z ul. Pułaskiego wys. 83,5 cm - w ilości 200 szt. D. łańcuch ozdobny do w/w barierek - w ilości 600 mb E. fundamenty betonowe do słupków barierki ozdobnej - w ilości 500 szt. Słupki wg wzoru jak na zdjęciach, winny być malowane natryskowo farbą antykorozyjną do powierzchni stalowych i żeliwnych jako podkład oraz dwukrotnie farbą do metalu (poliuretan chemoutwardzalny - czarny mat RAL 9004 ). Są one skręcane z odpowiednich elementów na pręcie o O 18mm. Słupki łańcuchowe posiadają odpowiednie mocowania umożliwiające w sposób łatwy mocowanie łańcucha ozdobnego, natomiast słupki oporowe nie posiadają tego elementu. Łańcuch winien być wykonany w odcinkach 0,5 do 2,0 m z możliwością rozginania ogniw w celu mocowania do słupków lub względem siebie (przedłużanie lub skracanie łańcucha). Dodatkowo muszą być wykonane pojedyncze ogniwa do łączenia łańcucha. Fundamenty betonowe o wys. 36 cm i przekroju kwadratu 20x20 cm winny posiadać w czterech miejscach nagwintowany pręt do przykręcenia słupków nakrętką kołpakową M-12..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.60 - Słupki drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek w/w podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Wydział Organizacyjny Zarządu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.