eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2010-02-26

Płock: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 42253 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, faks 024 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych (gminnych) administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV, ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Miasto Płock będących przedmiotem zamówienia. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe. Wykaz powierzchni do konserwacji: 1.Część I - (ROM I i ROM IV) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 10 655,70 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 59,96 m2; 2.Część II (ROM III) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 40 383,16 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 2 030,50 m2; 3.Część III (ROM V) - ogólna powierzchnia do konserwacji - 36 526,51 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 10 412,18 m2; Łączna powierzchnia do konserwacji z czterech rejonów - 87 565,37 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 12 502,64 m2; Wszystkie budynki będące w administracji wyposażone są w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną. Ogólny opis budynków zamieszczony jest w informacji o budynkach do konserwacji. W budynkach występują węzły cieplne, które są w konserwacji ROM-ów. C zęść węzłów cieplnych jest w konserwacji spółki ciepłowniczej Fortum Płock Sp. z o.o. i ten zakres znajduje się poza obecnie prowadzonym postępowaniem przetargowym. Również poza obecnie prowadzonym postępowaniem jest konserwacja kotłowni lokalnych, z których dostarczane jest ciepło do budynków mieszkalnych. W instalację gazową-przewodową wyposażonych jest niewiele budynków w administrowanych przez nas zasobach, jak również w niewielu budynkach ciepła woda przygotowywana jest w gazowych podgrzewaczach. W budynkach, którymi administrujemy występują dachy jednospadowe lub wielospadowe pokryte papą, blachą, dachówką i eternitem. Budynki wskazano w Informacji o budynkach do konserwacji - Część I - (ROM I i ROM IV), -Część II-(ROM III), - Część III - (ROM V). Przez konserwację rozumie się utrzymanie przez Wykonawcę we właściwym niepogorszonym stanie technicznym elementów budynku w zakresie objętym umową, a w szczególności zapewnienie sprawnego działania urządzeń i instalacji w nich znajdujących się, wykonywanie napraw we wszystkich branżach oraz kontrolę stanu technicznego pomieszczeń ogólnodostępnych w budynkach komunalnych np. korytarze piwniczne, suszarnie, elementy elewacji budynku itp. Powyższy zakres prac Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnej grupy konserwatorów z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami oraz własnego lub wynajętego sprzętu (pojazdy specjalistyczne) i własnych materiałów. Przez usuwanie awarii rozumie się wykonywanie przez Wykonawcę napraw urządzeń, instalacji lub innych trwałych elementów budynków, które uległy nagłej niesprawności, powodują zagrożenie zdrowia i życia ludzkiego, uszkodzenie mienia bądź powstanie innych szkód majątkowych. Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I i IV, ROM-III, ROM-V, gdzie wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w każdym z nich stanowić będzie jedną odrębną CZĘŚĆ zamówienia. Na każdą z nich zawarte będą trzy odrębne niezależne od siebie umowy. Do umowy zostaną załączone poniższe załączniki dla każdego ROM-u (części zamówienia) osobno. Część I - na budynki w ROM-I i IV; 1.wykaz budynków w ROM-I oraz ROM IV ( w ROM I występują lokale mieszkalne i użytkowe, w ROM IV występują tylko lokale mieszkalne), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta kontroli stanu budynków, 6.rejestr zgłoszeń, 2.Część II - na budynki w ROM-III; 1.wykaz budynków w ROM-III ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta kontroli stanu budynków, 6.rejestr zgłoszeń, 3.Część III - na budynki w ROM-V; 1.wykaz budynków w ROM-V ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach, 3.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 4.miesięczny plan konserwacji, 5.karta kontroli stanu budynków, 6.rejestr zgłoszeń, ZAKRES PRAC KONSERWACYJNYCH W BUDYNKACH KOMUNALNYCH: BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA I. Prace murarsko - malarskie 1.Zbicie odspojonych tynków na klatkach schodowych i na elewacji zgodnie ze wskazaniami administracji, odtworzenie zbitych tynków do 2 m2 w 1 miejscu (do wysokości 6 m bez użycia podnośnika) 2.Naprawa schodów podestów, murków, chodników, parkingów, dróg osiedlowych terenów utwardzonych do 1 m 2 w miejscu. (nie dotdot ROM IV) 3.Zamalowanie napisów lub, i usuwanie napisów szczotkami metalowymi lub kamieniem do 2 m2 w jednym miejscu w pomieszczeniach ogólnodostępnych i na tynkach zewnętrznych budynków i altanek śmietnikowych. 4.Smarowanie regulacja i naprawa zamków i zawiasów drzwiowych drzwi wejściowych do budynków . 5.Smarowanie, regulacja i naprawa zamków i zawiasów drzwiowych wejściowych do pomieszczeń ogólnodostępnych i altanek śmietnikowych (nie dotyczy ROM I, IV, V). 6. Regulacja, naprawa lub wymiana zamków i klamek oraz wkładek. 7.Uzupełnienie oleju, regulacja, konserwacja, naprawa i wymiana samozamykaczy (nie dot. ROM I). 8.Dopasowanie drzwi drewnianych (nie dot. ROM IV). 9.Wymiana pękniętych szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce drzwiowej budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych do 1 szt w jednych drzwiach w miesiącu. 10.Naprawa okienek piwnicznych, na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych łącznie z robotami szklarskimi, wymiana pękniętych szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce okiennej budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych w jednym  oknie w budynku w miesiącu. 11.Montaż tablic informacyjnych z numerami budynków, tablic ogłoszeniowych dostarczonych przez ROM oraz tablic informacyjnych nakazu i zakazu umieszczonych na zewnątrz budynku. 12.Naprawa balustrad drewnianych wewnątrz budynku. 13.Naprawa uszkodzeń powstałych w wyniku prac konserwacyjnych wszystkich branż, tj.: naprawa uszkodzonych tynków , posadzek i stropów w pomieszczeniach ogólnodostępnych i lokalach mieszkalnych wraz z białkowaniem, zamurowanie bruzd i wytynkowanie ich do 1 mb w msc. , z zachowaniem odpowiedniej klasy tynku, zabetonowanie przekuć stropów i ścian o pow. do 0.5 m2 bez względu na grubość. BRANŻA HYDRAULICZNA I. Instalacja wodociągowa, CW i ZW 1.Sprawdzanie prawidłowości wskazań urządzeń pomiarowych:manometry, termometry, zawory termoregulacyjne oraz ich wymiana (materiały dostarczy ROM ) w przypadku węzłów i hydroforni będących na stanie ROM bez zmiany parametrów, min. 2 x w miesiącu. 2.Wymiana zaworów przelotowych zimnej i ciepłej wody na rurociągach. 3.Kontrola prawidłowości działania pomp cyrkulacyjnych CW min. 2 x w miesiącu. 4.Odczyty wodomierzy i ciepłomierzy głównych w budynkach z częstotliwością 1 raz w miesiącu z pisemnym podaniem wyników zamawiającemu. 5.Plombowanie i zakładanie zabezpieczeń wodomierzy w mieszkaniach najemców materiałami dostarczonymi przez ROM-y. 6.Uszczelnienie armatury sanitarnej z wymianą uszczelek ( z wyjątkiem złączki GEBO). 7.Naprawa zbiorników płuczących w pomieszczeniach ogólnodostępnych np. Wspólnych wc, pralniach. 8.Usunięcie miejscowych przecieków na instalacji wodociągowej oraz naprawa wraz z wymianą instalacji do 2,00 mb gdy stan techniczny wskazuje na konieczność wymiany (pion i poziom) II. Instalacja kanalizacyjna 1.Uszczelnianie rur kanalizacyjnych. 2.Wymiana instalacji do 3 m wraz z podejściami (nie dot. ROM IV), w sytuacji gdy stan techniczny tego wymaga - niekoniecznie przeciek. 3.Uszczelnianie i uzupełnianie brakujących pokryw w rewizjach na pionach kanalizacji sanitarnej  i deszczowej. 4.Czyszczenie pionów, wpustów ściekowych, studzienek kanalizacyjnych, rur spustowych żeliwnych i osadników deszczowych bez konieczności wykonywania robót ziemnych. 5.Udrożnianie pionów kanalizacyjnych łącznie  z  wywiewką. 6.Udrożnianie poziomów kanalizacyjnych do pierwszej studzienki rewizyjnej na przykanaliku. III. Instalacja centralnego ogrzewania 1.Sprawdzanie prawidłowości wskazań urządzeń pomiarowych (manometry, termometry) min. 2 x w miesiącu w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów. 2.Kontrola prawidłowości działania pomp obiegowych CO min. 2 x w miesiącu w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów w sezonie grzewczym. 3.Sprawdzanie i uzupełnianie poziomu wody w instalacji CO. Odpowietrzenie instalacji CO - w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów w sezonie grzewczym. 4.Uruchamianie nie grzejących pojedynczych grzejników - płukanie, regulacja,doszczelnienie wraz z wymianą elementów niezbędnych do uruchomienia grzejnika np. zaworów grzejnikowych zwykłych.(jeden zawór w lokalu). 5.Likwidacja miejscowych przecieków. 6.Kontrola  i  regulacja parametrów  pracy instalacji CO i CW (przepływy wody  sieciowej,  temperatury  CO i CW). 7.Miejscowe uzupełnienie uszkodzonej izolacji na rurociągach ( c.o. + c.w.) do 2 mb w budynku. 8.Rozruch oraz sprawdzenie poprawności działania urządzeń automatyki pogodowej w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów, na początku sezonu grzewczego, wyłączenie lub jednokrotne ponowne włączenie ogrzewania na koniec sezonu grzewczego. 9.Udostępnienie pomieszczenia węzłów pracownikom FORTUM w celu odczytu ciepłomierzy głównych będących własnością gminy. IV. Instalacja gazowa - przewodowa lub gaz z butli 1.Okresowe przeglądy stanu instalacji gazowej wewnętrznej tj. od zaworu odcinającego gaz na budynek przy szafce gazowej, do zaworów odcinających gaz do  kuchni  gazowej z wykonaniem protokółu kontroli  instalacji i urządzeń gazowych ( kuchnie gazowe i gazowe podgrzewacze ciepłej wody ) w poszczególnych lokalach-załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączyć do miesięcznego planu konserwacji- załącznik nr 4 do umowy. (nie dot. ROM I) 2.Likwidacja przecieków gazu w instalacji wewnętrznej od  kuchni  do zaworu głównego bez potrzeby wyłączania gazu w całym budynku.( oraz wymiana zaworów gazowych) (nie dot. ROM I) 3.Sprawdzanie przecieków gazu na licznikach gazu, zgłaszanie uszkodzonych gazomierzy do ROM-u. (nie dot. ROM I) 4.Sprawdzanie szczelności kuchni gazowych i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody 5.Odłączanie nieszczelnych kuchni gazowych i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody. 6.Zgłaszanie odłączonych kuchni gazowych do ROM-u i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody. 7.Sprawdzanie szczelności kuchni gazowych przy przekazywaniu lokalu wraz z wydaniem protokołu szczelności. BRANŻA ELEKTRYCZNA 1.Jeden raz w roku dokonanie przeglądów sieci i tablic energetycznych w budynkach oraz sporządzanie protokołów wyników przeglądów bez pomiarów-załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączyć do miesięcznego planu konserwacji - załącznik nr 4 do umowy. 2.Sprawdzenie jeden raz w miesiącu stanu plomb i zamknięć głównych elementów rozdziału i pomiaru energii elektrycznej jak: szafy rozdzielcze, szafy (wnęki) licznikowe obwodów administracyjnych na okoliczność nielegalnego poboru energii,gdzie umowna odpowiedzialność za właściwy stan instalacji spoczywa na odbiorcy. W przypadku podejrzeń nielegalnego poboru energii - natychmiastowe odłączenie lub (i) zerwania plomby należy pilnie powiadomić ROM - załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych - dołączyć do miesięcznego planu konserwacji - załącznik nr 4 do umowy, dotyczy wszystkich budynków. 3.Sprawdzenie 1 raz w miesiącu oraz wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych  i osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach ogólnodostęnych, wejściach do budynków, klatkach schodowych oraz węzłach i piwnicach - dotyczy wszystkich budynków wykazanych w załączniku nr 1 do umowy. 4.Wymiana żarówek i kloszy oraz jarzeniówek i starterów - dotyczy wejść do budynków,  klatek schodowych oraz  pomieszczeń  ogólnodostępnych.   5.Konserwacja węzłów, hydroforni i urządzeń będących na stanie ROM w zakresie instalacji elektrycznej. 6.Wymiana zabezpieczeń zwarciowych i termicznych. 7.Wymiana uszkodzonych elementów w tablicach rozdzielczych. Malowanie brakujących napisów, oznaczeń, schematów. Dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć łącznie z uzupełnieniem brakujących kłódek uniwersalnych - na bieżąco. 8.Regulacja lub wymiana automatów schodowych. BRANŻA DEKARSKO - BLACHARSKA 1.Okresowe przeglądy stanu pokryć dachowych, wyłazów dachowych, ław kominowych,  rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych, uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, gzymsów, pasów podrynnowych, parapetów zewnętrznych i innych, występujących na elewacji i dachu, oraz stanu zamocowania instalacji odgromowych - załącznik nr 5 do umowy. 2.Naprawa i uszczelnienie pokryć dachowych, tzn. wymiana, przełożenie lub uzupełnienie pokryć z dachówki do 1 m2, blachy, papy do 2 m2 w miejscu. 3.Naprawa wyłazów dachowych wraz z wymianą okuć. 4.Naprawa i usuwanie przerwanych lub uszkodzonych elementów dachowych:wymiana  rynien do 2 mb. i rur spustowych do  2 mb wraz z kolanami uchwytami i sztucerami. 5.Czyszczenie rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych z zanieczyszczeń. 6.Usuwanie śniegu z dachów, zrywanie sopli z zachowaniem warunków bezpieczeństwa przez osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości. 7.Naprawa poszycia daszków nad wejściami do budynków o powierzchni do 2 m2 w miejscu (nie dot. ROM I, IV ). BIEŻĄCA KONTROLA STANU BUDYNKU. Wykonanie kontroli stanu części ogólnodostępnych budynku obejmującej następujące elementy: 1.dokonywanie na bieżąco oceny części wspólnych ( np. oświetlenia, szyb w oknach, przecieków wody, itp.) 2.raz w kwartale: a) osprzętu elektrycznego b) drzwi wejściowych do budynku c) wyłazów dachowych 3.raz na pół roku : a)stolarki okiennej b)instalacji wod-kan. , c.w. i c.o. c)elewacji - w tym kontrola stanu technicznego tynków, balkonów, osłon i barier balkonowych, gzymsów, zamocowania kabli, instalacji odgromowych itp. 4.do końca października - pokryć dachowych, rynien i rur spustowych . 5.raz w trakcie trwania umowy a)instalacji elektrycznej zgodnie z Protokołem przeglądu technicznego instalacji elektrycznej - Załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączyć do miesięcznego planu konserwacji, b)instalacji gazowej , przewodowej  zgodnie z protokołem kontroli instalacji i aparatów gazowych - załącznik nr 2 do zakresu prac konserwacyjnych , dołączyć do miesięcznego planu konserwacji. POGOTOWIE LOKATORSKIE Dyżur pogotowia awaryjnego w godzinach od 1530 do 730w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy, w zakresie: 1.Zabezpieczenie przecieków instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, zapewniające korzystanie z mediów za wyjątkiem braku możliwości dostępu do mieszkania. 2.Usuwanie przerw w dostawie energii elektrycznej od złącza głównego do mieszkań. 3.Utrzymanie w ciągłym ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych. 4.Współpraca z pogotowiem awaryjnym spółki ciepłowniczej - Fortum Płock, MSGS Sp z o.o. o/ZG Ciechanów, Zakładu Energetycznego, Wodociągów Płockich, Policją,Strażą Miejską ,Strażą Pożarną. 5.Podejmowanie działań i dyspozycji w przypadku awarii lub uszkodzeń instalacji gazowej, ciepłowniczej, wodno-kanalizacyjnej i innej, a w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego  o sytuacji. 6.W przypadku naruszenia porządku lub nagłych zdarzeń np.: pożaru, włamań, kradzieży itp. powiadomienie odpowiednich służb miejskich, Zamawiającego oraz podjęcie działań zapobiegawczych i zabezpieczających zgodnych z zasadami BHP i p.poż. Uwaga: koszt materiałów wymaganych do wymiany we wszystkich branżach obciąża Wykonawcę z wyjątkiem materiałów wskazanych w opisanym zakresie, do zakupu których zobowiązany jest zamawiający. Powyższy zakres prac konserwacyjnych w budynkach ma zastosowanie w zależności od wyposażenia technicznego budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ROM I i ROM IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WILIS, Płocka 36a, 09-210 Drobin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8524,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7991,78

  • Oferta z najniższą ceną: 7991,78 / Oferta z najwyższą ceną: 7991,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ROM III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WILIS, Płocka 36 a, 09-210 Drobin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43411,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42402,32

  • Oferta z najniższą ceną: 42402,32 / Oferta z najwyższą ceną: 42402,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ROM V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane Jan Jerzy Dylewski, Sławomir Krupiński, Kochanowskiego 5, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31047,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27394,89

  • Oferta z najniższą ceną: 27394,89 / Oferta z najwyższą ceną: 27394,89

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    art 66 ust 1pkt.6)- w przypadku udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu, w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także w wartości szacunkowej zamówienia. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostało udzielone dotychczasowym wykonawcom.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.