eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na cztery części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Szczecin: Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na cztery części
Numer ogłoszenia: 422484 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220067 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na cztery części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie w latach 2015 - 2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w zasobach mieszkaniowych Gminy Miasto Szczecin i Skarbu Państwa zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na cztery części. 1.1. CZĘŚĆ I zamówienia - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Północ, 1.2. CZĘŚĆ II zamówienia - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Śródmieście - Niebuszewo, 1.3. CZĘŚĆ III zamówienia - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Zachód, 1.4. CZĘŚĆ IV zamówienia - Wykonanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Południe, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami) oraz § 5 i 6 rozporządzenia MSWiA z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych(Dz. U. z 1999 r. Nr 74 poz. 836). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) sprawdzenie stanu tynków lub płyt elewacyjnych, gzymsów, attyk itp. 2) kontrolę prawidłowości mocowania wszystkich elementów zamocowanych do ścian np. anteny, lampy oświetleniowe oraz ich stanu, 3) ocenę stanu rynien i rur spustowych z dokładnym określeniem stopnia zużycia, 4) ocenę stanu obróbek blacharskich z dokładnym określeniem stopnia zużycia, 5) sprawdzenie stanu pokrycia dachu, z oceną stopnia zniszczenia, lub ewentualną kwalifikacją do wymiany, 6) sprawdzenie stanu kominów na powierzchni dachu (ubytki i uszkodzenia czapek kominowych, spękania kominów, brak wypełnień spoin, ubytki tynku ). 7) kontrolę ścian nośnych i działowych (występowanie pęknięć, ubytków, wykruszeń spoin w ścianach z cegły, zawilgoceń, zagrzybień, ubytków tynku), 8) kontrolę stropów (występowanie zarysowań, pęknięć, nadmiernych ugięć, ubytków tynku, występowanie innych zagrożeń grożących uszkodzeniem bądź awarią konstrukcji nośnej), 9) kontrolę konstrukcji dachu: a) drewnianej: uszkodzenia mechaniczne, zawilgocenia, zagrzybienia, b) stalowej: stan powłok malarskich, występowanie korozji, 10) ocenę stanu technicznego klatki schodowej to znaczy: biegów, spoczników, balustrad, oraz ścian klatki schodowej, 11) ocenę pomieszczeń piwnicy: ścian, posadzki, stropów (występowanie pęknięć, ubytków muru, zawilgoceń, zagrzybień, odwodnień, ugięć stropu, stanu drzwi, do piwnic lokatorskich), 12) ocenę stanu podłóg i posadzek z podaniem typu materiału nawierzchniowego, rodzajem ewentualnych uszkodzeń ( np. wytarta podłoga PCV ), 13) ocenę stanu stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychu, i piwnicach z wyszczególnieniem stolarki wypaczonej, dawno nie konserwowanej, lub podaniem innych uszkodzeń, 14) ocenę stanu instalacji wodnej (występowanie korozji, nieszczelności), 15) ocenę stanu instalacji c.o. i c.w.u. (występowanie nieszczelności, korozji, braku izolacji rur w piwnicach oraz stan grzejników), 16) ocenę stanu instalacji kanalizacyjnej wraz z rurami zbiorczymi w piwnicach (występowanie nieszczelności na rurach i złączach oraz poprawność przejść przez ściany budynku w tulejach i bez, 17) ocenę stanu instalacji gazowej (występowanie korozji, stan powłok malarskich, poprawność przejść przez ściany budynku), 18) kontrolę budynku pod kątem zabezpieczeń p. pożarowych, dotyczy budynków wysokościowych i użyteczności publicznej (wyposażenie budynku w gaśnice, hydranty oraz ich lokalizacja), 19) ocenę estetyki budynku i jego otoczenia (drogi i chodniki, drobne formy architektoniczne, oświetlenie, ogrodzenie itp.), 20) oprócz dokumentu drukowanego, dostarczanego do odpowiedniego Rejonu, dołączenie wersji elektronicznej przeglądów (płyta CD - PDF: najpóźniej do dnia 31.X.2015r. i 31.X.2016r.) i dostarczenie jej do siedziby Działu Technicznego ZBiLK przy ul. Żubrów1 w Szczecinie. 3. Kontrole należy wykonywać w kolejności zapewniającej uniknięcie przeterminowania ważności badań. 4. Zamawiający nie wymaga wykonania przeglądu instalacji gazowej, elektrycznej, piorunochronnej i przewodów kominowych (dymowych, spalinowych wentylacyjnych). W odpowiednich rubrykach protokołów należy jedynie przywołać nr protokołu i datę ostatniego aktualnego przeglądu branżowego. 5. Oryginał protokołu z kontroli, wykonawca dostarczy do siedziby Działu Technicznego ZBiLK przy ul. Żubrów 1, niezwłocznie po jej wykonaniu, nie później niż 7 dni po wykonaniu. 6. Protokoły należy sporządzać wg wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do umowy, odrębnie dla każdego budynku. 7. Protokoły należy również wykonać w wersji elektronicznej (jedna płyta CD winna zawierać wszystkie protokoły z danego Rejonu w formacie PDF) i dostarczyć do siedziby Działu Technicznego ZBiLK przy ul. Żubrów 1 w Szczecinie. 8. W przypadku jednoczesnego wystąpienia konieczności wykonania kontroli 5-letniej i rocznej, wykonawca sporządzi dwa dokumenty, tj. protokół kontroli 5-letniej i protokół kontroli rocznej. 9. Wykonawca będzie realizował usługi objęte zamówieniem w granicach zasobu właściwego dla danej części zamówienia wskazanego w załączniku nr 1 do umowy. 10. Wykaz budynków stanowiący załącznik nr 1 do umowy może ulec zmianie. 11. Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia. 12. Wzór protokołów kontroli 5-letniej i rocznej stanu technicznego budynków, zgodny z wymogami aktualnych norm i przepisów, należy uzgodnić przed przystąpieniem do sprawdzania stanu budynków z poszczególnymi inspektorami nadzoru, wyznaczonymi w umowie do koordynowania prac objętych przedmiotem umowy ze strony Zamawiającego. 13.Wykonawca we wstępie sporządzanych protokołów przeglądu winien zamieścić wytłuszczonym drukiem wynik przeglądu: Obiekt spełnia (nie spełnia)* wymogi użytkowania budynku i może (nie może)* być nadal użytkowany (* niepotrzebne skreślić)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonywanie w latach 2015/2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Północ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helena Barbara Krutul, Axentowicza 23/1, 71-692 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27135,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18295,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112291,62

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonywanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helena Barbara Krutul, Axentowicza 23/1, 71-692 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18903,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27800,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonywanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Zachód

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Chodziak MIRGREG, Os. Zachód B22k lok.3, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11675,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72400,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wykonywanie w latach 2015-2016 przeglądów technicznych budowlanych 5-letnich i rocznych w Rejonie Południe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Chodziak MIRGREG, Os. Zachód B22k lok. 3, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13918,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27844,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.