Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Siewierz: Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Gołuchowicach
Numer ogłoszenia: 422434 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Wychowawczy , Gołuchowice 60, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 6741831, faks 32 6741831.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sowgoluchowice.netserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Gołuchowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Gołuchowicach, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ i obejmuje następujące pakiety: - Część I - Pakiet Artykuły spożywcze,- Część II - Pakiet Warzywa i owoce - Część III - Pakiet Mięso i wędliny 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wypełnionych w całości w ramach poszczególnych pakietów - zgodnie z załącznikiem nr 1 FORMULARZ OFERTOWY do SIWZ - opis pakietów. 2.Dostawy artykułów spożywczych będą realizowane następująco: 2.1Artykuły spożywcze - co drugi dzień od poniedziałku do piątku 2.2 Warzywa i owoce - co drugi dzień od poniedziałku do piątku 2.3 Mięso i wędliny - co drugi dzień od poniedziałku do piątku 3. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom, wędliny wg Polskiej Normy PN-A-82007. 5. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe (w asortymencie i w ilościach wynikających z zamówień) zarówno pod względem norm jakościowych, jak i odpowiednim terminem ważności zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. 7. Określone ilości produktów żywnościowych w poszczególnych częściach zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy - zaświadczenia o wpisie do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert lub uaktualnione (przez odpowiedni organ) - potwierdzające, że działalność oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - ujawniona w zaświadczeniu informacja o otwarciu likwidacji lub ogłoszenie upadłości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie - oświadczenia Wykonawcy - zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczeniem podatków z wyjątkiem przypadku kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - Ujawnione w zaświadczeniu zaległości lub brak tego dokumentu spowodują wykluczenie wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, upowaznionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (gdy nie sa one wykazane w rejestrze lub wpisie do ewidencji) lub Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo powinno byc wystawione zgodnie w wymogami prawa, podpisane przez prawnie upowaznione osoby, przedstawiciela kazdego z partnerów. Pełnomocnictwo musi miec forme oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, odpisu notarialnie poświadczonego - jeżeli pełnomocnictwo będzie stanowiło załacznik do oferty. W przypadku podmiotów występujących współnie dokument potwierdzający współprace tych podmiotów - brak tego dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sowgoluchowice.netserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Wychowawczy Gołuchowice 60, sekretariat ośrodka, w godzinach od 7.00 do 15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 13:30, miejsce: Sekretariat specjalnego Ośrodka Wychowawczego Gołuchowice 60.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje różnorodne artykuły spozywcze, przetwory mleczne, pieczywo, przyprawy, których szczególowy opis znajduje sie w załaczniku nr 1 do SIWZ w pakiecie artykuły spożywcze. Dostawa towaru - co drugi dzień od poniedziałku do piątku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje warzywa i owoce, a szczegółowa wielkość zamówienia opisana jest w załączniku nr 1 do SIWZ w pakiecie Warzywa i owoce. Dostawa towaru, co drugi dzień od poniedziałku do piątku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę mięsa, wędlin, drobiu, podrobów, a szczegółowa wielkość zamówienia opisana jest w załaczniku nr 1 do SIWZ w pakiecie Mięso i wędliny. Dostawa towaru - co drugi dzień od poniedziałku do piątku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
- Wznoszenie, demontaż grodzeń upraw leśnych 2024
- Modernizacja dachu nad pomieszczeniami sanitarnymi w Szkole Podstawowej w Brudzowicach
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów do zajęć w ramach projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003.
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji" wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Smrokowie gmina Słomniki w I półroczu roku szkolnego 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 33/35.
- Dostawy Artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Pińczowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.