eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie usług w zakrsesie konserwacji - serwisu, usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urządzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Wrocław: Wykonywanie usług w zakrsesie konserwacji - serwisu, usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urządzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 42218 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8282 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakrsesie konserwacji - serwisu, usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urządzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie usług w zakresie konserwacji - serwisu, usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urządzeń dźwigowych zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie usług konserwacji: Konserwacje dźwigów powinny być wykonywane zgodnie z: 1) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki ,Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. nr 193, poz. 1890), usuwania powstałych awarii oraz przeglądów technicznych urządzeń dźwigowych, 2) przepisami normowymi dla dźwigów elektrycznych, hydraulicznych i platform dla osób niepełnosprawnych, 3) odpowiednimi przepisami Urzędu Dozoru Technicznego, 4) instrukcjami producentów dźwigów i platform dla osób niepełnosprawnych, zapewniając niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania. 3. Do obowiązków Wykonawcy naleSeć będzie również: 1) dostarczenie przed przystąpieniem do realizacji zadania do Wydziału Obsługi Urzędu lub osoby wskazanej w umowie będącej koordynatorem prac z ramienia Urzędu, kserokopii list osób realizujących zadanie - wykonujących usługi konserwacji na terenie obiektów Urzędu Miejskiego celem przekazania służbom bezpieczeństwa i higieny pracy. Powyższe listy powinny jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym w wykonywania prac na terenie Urzędu (stosowne oświadczenia poszczególnych osób), 2) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu wykonywanych usług konserwacji zgodnego w swym zakresie z ceną ofertową, oraz z przedmiotem zamówienia, 3) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami), 4)prowadzenie dziennika konserwacji dla każdego dźwigu - dokonywanie zapisów wykonanej każdorazowo konserwacji - serwisu, usunięcia powstałej awarii, przeglądu technicznego dla każdego dźwigu, 5) oraz sporządzanie protokółów z przeprowadzonych konserwacji - serwisu, usunięcia powstałej awarii i przeglądu technicznego dla każdegodźwigu. 4. Wizja lokalna: 1) Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsc lokalizacji urządzeń dźwigowych w obiektach Urzędu Miejskiego przed złożeniem oferty na usługi w zakresie konserwacji, 2) Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom, w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach. W tym celu Wykonawcy winni się zwracać do Administratorów poszczególnych obiektów Urzędu Miejskiego. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Warunki płatności: Rozliczenie za wykonane usługi odbywać się będzie fakturami częściowymi, wystawionymi za wykonaną co miesiąc usługę konserwacji - serwisu i przeglądu technicznego bądź usunięcia powstałej awarii - na wszystkich obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia i fakturą końcową wystawioną po zakończeniu usługi konserwacji - serwisu i przeglądu technicznego bądź usunięcia powstałej awarii. Podstawą do wystawienia faktur częściowych i końcowej będą protokoły podpisane przez odpowiednich administratorów obiektu i osobę prowadzącą nadzór nad wykonywanymi pracami. 6. Postępowanie w przypadku awarii: Wykonawca w ciągu jednej godziny od telefonicznej informacji od Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, przystępuje do usunięcia awarii i zabezpieczenia jej skutków. Każdorazowo zostanie sporządzony przez Zamawiającego Protokół konieczności usunięcia awarii wraz z określeniem zakresu robót do wykonania. Zakończenie prac związanych z usuwaniem awarii Wykonawca zgłasza pisemnie do Zamawiającego. Rozliczenie wykonanych prac nastąpi po komisyjnym odbiorze na podstawie przyjętych cen za materiały eksploatacyjne oraz ceny podanej w formularzu cenowym dla danego dźwigu za usuwanie awarii. Za wykonane prace związane z usuwaniem powstałej awarii Wykonawcę robót obowiązywać będzie 12 miesięczny okres gwarancji liczony od dnia następnego po komisyjnym odbiorze wykonanych prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPEL-REM Przedsiębiorstwo Usług SpecjalistycznychPietrusiak G, Wójcik G, Wolski R. Spółka Jawna, Ul. Bystrzycka 26, 54-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245755,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 354011,64

  • Oferta z najniższą ceną: 354011,64 / Oferta z najwyższą ceną: 371661,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.