eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gąbin › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1 149 000 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Gąbin: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1 149 000 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 422094 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413178 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Gąbin, ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin, woj. mazowieckie, tel. 024 2674164, faks 024 2674164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1 149 000 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągniecie długoterminowego kredytu w wysokości 1 149 000 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1.Kwota kredytu: a) na pokrycie planowanego deficytu - 850 000 zł. b) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek - 299 000 zł. 2.Uruchomienie kredytu nastąpi od dnia podpisania umowy. 3.Spłata kredytu nastąpi w terminie - do 31.12.2025 r. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejsze spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 5.Okres karencji w spłacie kredytu (kapitału) - do dnia 30.03.2015 r. 6.Spłata pierwszej raty nastąpi dnia 31.03.2015 r. 7.Sposób spłaty kredytu - w stałych, równych ratach kwartalnych, spłata odsetek - malejąco; 8.Odsetki naliczane będą miesięcznie. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Odsetki (w ofercie) należy uwzględnić od przewidywanej daty początkowej wykorzystania kredytu, tj. od dnia udzielenia kredytu. 9.Marża bankowa i prowizja nie mogą być pobierane jednorazowo, lecz mają być wkalkulowane w raty kwartalne; 10.Spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji , gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy. 11.Forma zabezpieczenia kredytu przez Kredytobiorcę: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12. Spłaty kredytu w rozłożeniu na lata: Kredyt w wysokości 850 000 zł. Kredyt w wysokości 299 000 zł. - 2015 - 2 000 zł - 2016 - 5 000 zł - 2017 - 5 000 zł - 2018 - 20 000 zł - 2019 - 20.000 zł - 2020 - 78 000 zł - 2021 - 80 000 zł - 2022 - 80 000 zł - 2023 - 120 000 zł - 2024 - 220.000 zł - 2025 - 220 000 zł - 2015 - 2 000 zł - 2016 - 5 000 zł - 2017 - 5 000 zł - 2018 - 7 000 zł - 2019 - 10.000 zł - 2020 - 10 000 zł - 2021 - 50 000 zł - 2022 - 50 000 zł - 2023 - 50 000 zł - 2024 - 50.000 zł - 2025 - 60 000 zł 13.Możliwość zmiany harmonogramu spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 14.Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w jednej transzy dostosowanej do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dn. 31.12.2014 r. na podstawie dyspozycji zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Gąbinie, Dobrzykowska 1, 09-530 Gąbin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241927,19

  • Oferta z najniższą ceną: 241927,19 / Oferta z najwyższą ceną: 389696,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.